|
BETA ID Contest 11 (deadline 25/11) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
| Oeioei, daar geraak ik noooooit aan. Zeer weinig uplifting trance é :( |
|
|
| Jasperovitsj |
Inderdaad, maar dat verwachtte ik ook niet van Haak :)
en gelukkig moet ik het daar ook niet van hebben :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
en jij toch nooit zal winnen maar kennelijk graag eens eentje zou organiseren ;)
Don't get your hopes up yet tho :p |
1. Jasperovitsj
2. Push2005
3. eieregooie
4. CygnusX
*hoest, kuch*
Ik zal deze nie winnen, ma kdoe het nie slecht voorlopig :D;)
Armin Only
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 |
|
|
| Zehra |
1. Jasperovitsj
2. Push2005
3. eieregooie
4. CygnusX
5. Bl@ckOut |
|
|
| Real |
| Kheb ook net een erg zielige inzending gedaan. :o |
|
|
| Zehra |
1. Jasperovitsj
2. Push2005
3. Real
4. eieregooie
5. CygnusX
6. Bl@ckOut |
|
|
| Zehra |
1. Jasperovitsj
2. Push2005
3. Real
4. eieregooie
5. TOR
6. CygnusX
7. Bl@ckOut |
|
|
| Push2005 |
| Damn you, Jasper !!! Damn you ;):tongue3 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
Damn you, Jasper !!! Damn you ;):tongue3 |
:D
Face it, ik ken écht wel meer dan prog alleen :p
...en ik heb écht niet genoeg punten om te winnen, het duurt nog bijna 3 weken :) |
|
|
| Zehra |
1. Jasperovitsj
2. Push2005
3. eieregooie
4. Real
5. TOR
6. CygnusX |
|
|
| Bl@ckOut |
| Heel vriendelijk dat je mij niet meer op die laatste plaats laat staan :D |
|
|
| Zehra |
haha, foutje ... sorry :)
1. Jasperovitsj
2. Push2005
3. eieregooie
4. Real
5. TOR
6. CygnusX
7. Bl@ckOut |
|
|
|
|