|
BETA ID Contest 11 (deadline 25/11) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| Nu vind ik er ook bijna geen meer. Nog wel een paar nummers die ik herken, maar waar ik niet in slaag er een titel of artiest op te kleven. Kheb toch al meer punten dan ik had verwacht te halen :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
O RLY?
Ik zit ook aan het einde van m'n latijn hoor :) |
Ik nog niet :D
T gaat alleen nog wat tijd vergen... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik nog niet :D
T gaat alleen nog wat tijd vergen... |
Then my support goes all the way to you :tongue2 ; omwille van wat je op page 1 gezegd hebt ;) |
|
|
| Bertn |
ik vond het systeem eigenlijk leuker toen de punten erbij stonden. toen zag je vaak nog hoe spannend het was:)
ik heb ook een inzendinkje gedaan zie. |
|
|
| Zehra |
1. Jasperovitsj
2. Push2005
3. eieregooie
4. Shadowkid
5. CygnusX
6. TOR
7. Real
8. Bertn
9. The Freezzzz
10. Bl@ckOut |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik vond het systeem eigenlijk leuker toen de punten erbij stonden. toen zag je vaak nog hoe spannend het was:)
ik heb ook een inzendinkje gedaan zie. |
In mijn contest had dat wss vrij demotiverend gewerkt :toothless |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Zehra
1. Jasperovitsj
2. Push2005
3. eieregooie
4. Shadowkid
5. CygnusX
6. TOR
7. Real
8. Bertn
9. The Freezzzz
10. Bl@ckOut |
ouch, ik had mezelf toch iets hoger verwacht... |
|
|
| Bertn |
| nog een 2tal inzendinkjes gedaan, hopelijk stijg ik nu toch een paar plaatsjes...:) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
ouch, ik had mezelf toch iets hoger verwacht... |
heh dito :( |
|
|
| Push2005 |
Al 10 deelnemers; de contest begint weer aan te trekken ;)
Kvind dat toch vanaf nu een minimumvereiste aan deelnemers voor volgende contests :toothless |
|
|
| Zehra |
:eyes:
1. Jasperovitsj
1. Shadowkid
2. Push2005
3. eieregooie
4. CygnusX
5. TOR
6. Real
7. Bertn
8. The Freezzzz
9. Bl@ckOut |
|
|
| Push2005 |
Lolz; wat is dat nu weer allemaal :D
Shadowkid is ijzersterk ! |
|
|
|
|