|
Nieuw label
|
View this Thread in Original format
| TOR |
GROOT NIEUWS!
Binnenkort start ik een label op om nieuwe tot dusver onbekende talenten een kans te geven zich te bewijzen in de trance wereld. Het label zal Black Tor Retordings heten en zal zich vooral toespitsen op trance met een donkere en iets hardere edge. Hou vooral volgende artiesten in het oog:
- Tor Fijneman
- Mistor Sam
- Mark Torman
- Tor TB
- Tortana
- Mojator
- DJ Tiestor
Zeker die laatste zou ik goed in de gaten houden. Die wordt heel groot, let op mijn woorden!
In de hoop op jullie vertrouwen te kunnen rekenen, teken ik
Kevin V.N. - Managtor Black Tor Retordings |
|
|
| Zehra |
:haha:
& ferry torsten? |
|
|
| mrcanon |
| Zalig, maar het is net als dat ik die namen al eens ergens al gehoord heb :p |
|
|
| Dark Apostle |
| wat zijde gij aant smoren jong? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
wat zijde gij aant smoren jong? |
has to be some serious stuff, definatly :wtf: |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by TOR
GROOT NIEUWS!
Binnenkort start ik een label op om nieuwe tot dusver onbekende talenten een kans te geven zich te bewijzen in de trance wereld.
- Mistor Sam |
hmm tis maar wa ge talenten noemt :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Eagle`
has to be some serious stuff, definatly :wtf: |
hopelijk is hij in een trakteer bui :D |
|
|
| Antony |
Sleuk, ben beke jaloers dat bij mijne naam ni ga, als we alles opedraaien:
Altor ego
dj torcraft
filtorheads
junk torject
kai torcid
en ne zuivere(nen ari๋r :D): motorcycle |
|
|
| Xilver |
| Ey da's wel copyrighted material van Dries en mij eh :p |
|
|
| Push2005 |
Hahaha; waar heb ik da nog gehoord :haha:
Maar wat doeje met Geert Huininck en Dimitri De Wit (aka DJ Leblanc ) ;) |
|
|
| MikeVee |
Toevallig geen sub-label van fifth gear, gezien de artiesten?
mopke voor de de kenners van dat label :o |
|
|
|
|