|
24 & 25/12 + 31/12 & 01/01 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
Het enige interessante imo
* United In Trance @ Asta > Cor Fijneman - Jochen Miller - Marcel Woods - Menno de Jong - Niklas Harding - Aly & Fila - Jonas Steur - Leon Bolier
OMFG:eyes: |
|
|
| Synthesia |
| ^^Zeer mooie lineup. Editie 1 van de United in Trance parties was al super maar t'is misschien toch wat ver voor oudejaars |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Voor 150 eur ga ik niet de hele nacht in de kou staan... Moeten ze wat meer bieden hehehe |
twas 180, ge moogt nog iet drinken ook eh :D |
|
|
| InTeXoR |
bij oudejaar is er ook nog:
Deetron & Joris Voorn @ Fuse Brussel
Moddi & Manone & Max Walder @ Lagoa Menen
Franco Cagnelli, Toni Rios, Donnacha Costello LIVE, Seba Lecompte vs. Roebin De Freitas, Josh Lashden, Fred Nasen, Dave Mothersole, Soul Phonic, Prinz, Psytox, Clar & Cameo, K-Otec & Alex Forta @ Muzzic @ Vooruit Gent
Bart Skils, Remy, Regis, Benny Rodrigues, Surgeon, Robert Hood, Miss Djax, Erick E, Marko (la rocca), Roog, Victor Coral, Ylomxem, MBC, Zodiac, Sunz Of Banditos, Rolf Biscchops, Ari Dailey @ Extrema NYE @ Klokgebouw Eindhoven |
|
|
| pooley |
| Jarne keek ik uit naar nieuwjaar en consoorten, dees jaar kijk ik er echt niet naar uit. Dunno why, het gaat weer zo 'gewoon' zijn, het feesten moet niet (momenteel), en ja met u vrienden iets doen, das nu al 3-4 jaar tzelfde. Zij gaan er niet van afhaken, ik heb er geen zin in... We zullen zien zeker. |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by pooley
Jarne keek ik uit naar nieuwjaar en consoorten, dees jaar kijk ik er echt niet naar uit. Dunno why, het gaat weer zo 'gewoon' zijn, het feesten moet niet (momenteel), en ja met u vrienden iets doen, das nu al 3-4 jaar tzelfde. Zij gaan er niet van afhaken, ik heb er geen zin in... We zullen zien zeker. |
nieuwe plannen voor Pooley... be prepared to get kidnapped :toothless |
|
|
| pooley |
| Ja da kennek, ik wacht nog altijd op ne mail met 'bezwarend materiaal' hé :)- |
|
|
| Kelly* |
eig stelt men bezwarend materiaal ni veel voor (van die twee toch ni)
kzal noggis men best moeten doen om nieuw te veroveren (waar zit meneer fotograaf als ge hem nodig hebt?!) |
|
|
| FUSyke |
20 Years Yves Deruyter
20 dj's national and international
2 rooms
Open from 10pm till 12 noon
More info will follow very soon! |
|
|
| MikeVee |
31/12 Brabanthal, Leuven :o . Zal wel weer "de nacht" zijn denk ik. Heb mooi bedankt om daar te gaan tappen, is wel leuk om af en toe een feestje eens langs een andere kant dan die als bezoeker te bekijken maar dat had ik al eens gedaan en zo een domme fuif is niet plezant.
Denk dat ik dit jaar niet uitga maar gewoon ergens bij iemand thuis feestje bouwen. Clubs zijn zo vol, vragen soms belachelijk veel inkom.
Brabanthal is zzat niet eens leuk (alhoewel de foodfight wel leuk was verleden jaar :D )
Leuven is ook geen optie wegens superdruk met allemaal zatte mensen in een geforceerde feeststemming.
Die YDR-party zie ik wel zitten, maar nogal slechte datum wegens familiefeestje op kerstavond en kerstdag ook al vanaf 11u. |
|
|
| Aurélie |
| Ik ga zeker naar dat feestje van YDR. De namen die al bekend zijn zijn allemaal Belgische (legendarische) toppers :crazy:. |
|
|
| pooley |
nm!
Zaterdag 24/12
* 20 years Yves Deruyter @ Cherry Moon > YDR - DJ Elof - M.I.K.E. - ... |
|
|
|
|