return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
24 & 25/12 + 31/12 & 01/01 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Kaidreas
nieuwjaar is voor mij wel een leuke gelegenheid! om alles eens goed los te gooien, en het nieuwe jaar te vieren :rolleyes:
wete zo een keer op jaar kan toch geen kwaad zekerst.
eerst gezellig tafelen met wat vrienden, wijntje hier.. wijntje daar. en dan eens een goed feestje bouwen. beter kan toch niet
Xilver
quote:
Originally posted by Kaidreas
nieuwjaar is voor mij wel een leuke gelegenheid! om alles eens goed los te gooien, en het nieuwe jaar te vieren :rolleyes:
wete zo een keer op jaar kan toch geen kwaad zekerst.
eerst gezellig tafelen met wat vrienden, wijntje hier.. wijntje daar. en dan eens een goed feestje bouwen. beter kan toch niet


+1

Maar da feesten mag voor mij evengoed bij iemand thuis zijn ofzo, hoeft ook niet per sé een party te zijn ofzo.
Nyah
Oudejaar/Nieuwjaar is voor mij een dag om samen met wat vrienden thuis te zitten: samen koken, en gezellig samen zitten: aperitiefke, wijntje, champagne, ...
Heb de laatste 6 jaar dat al zo gevierd en waarschijnlijk dit jaar ook. Nu alleen nog uitzoeken wie Nieuwjaar met Tom en mij wilt vieren :p
New Wave
quote:
Originally posted by Nyah
Oudejaar/Nieuwjaar is voor mij een dag om samen met wat vrienden thuis te zitten: samen koken, en gezellig samen zitten: aperitiefke, wijntje, champagne, ...
Heb de laatste 6 jaar dat al zo gevierd en waarschijnlijk dit jaar ook. Nu alleen nog uitzoeken wie Nieuwjaar met Tom en mij wilt vieren :p


Mag ik komen? dan neem ik echte Hollandsche bitterballen mee. Met echte Hollandsche boeren mosterd. Frikandelletje erbij. Als je geen frituurpan hebt wil ik die ook wel meenemen. Blokjes Goudse kaas ook lekker. Boerenkool met Hemaworst zit er ook bij.
Nyah
quote:
Originally posted by New Wave
Mag ik komen? dan neem ik echte Hollandsche bitterballen mee. Met echte Hollandsche boeren mosterd. Frikandelletje erbij. Als je geen frituurpan hebt wil ik die ook wel meenemen. Blokjes Goudse kaas ook lekker. Boerenkool met Hemaworst zit er ook bij.

Mmmmh, Hemaworst :tongue2.
Toni_D2
Haha, je nodigt jezelf uit?!
Ik kom ook. Dan hebben jullie ook een meet&greet met Toni_D2. Nu zal ik wel mijn uiterste best mogen doen om het niveau van een Hemaworst te overtreffen.
TOR
quote:
Originally posted by Push2005

Totnutoe ging ik naar zo'n boerefuif in zo'n partytent; maar dit jaar zal ik er toch nee tegen zeggen. Het is inderdaad "fake" feestgedoe en tzit daar vol debielen en breezersletjes dat het niet meer mooi is :tongue2 ... 'k begin dat nu pas in te zien :toothless


bwa dat heeft wel iets vind ik :)

vorig jaar verveelde ik me wel wat, maar ik had dan ook niet de meest uitbundige mensen mee, hehe.. maar zo'n decadent gedoe moet wel es kunnen :) maar dan moet de muziek wel geschikt zijn uiteraard (d.i. meezingers :D); jump kan ik echt niet verdragen met oudejaar
Antony
quote:
Originally posted by Toni_D2
Haha, je nodigt jezelf uit?!
Ik kom ook. Dan hebben jullie ook een meet&greet met Toni_D2. Nu zal ik wel mijn uiterste best mogen doen om het niveau van een Hemaworst te overtreffen.


je bent truuuug ! :D
MikeVee
Datum staat er niet bij maar is toch het zelfde weekend:
23/12 Ronald van Gelderen @ Illusion
Antony
quote:
Originally posted by MikeVee
Datum staat er niet bij maar is toch het zelfde weekend:
23/12 Ronald van Gelderen @ Illusion


intressant, was goed op 18 years, dus waarom niet :p

Solar1
Even vermelden dat de Armada X-mas night VET VET VET was. Voor mij persoonlijk één van de beste Armada-nights die ik heb meegemaakt. En hét feestje van het jaar 2005!
Melkweg is leuke locatie, de sfeer was relaxed, leuke mensen, en vooral een topavond wat de muziek betreft!! Met Harry Lemon als ideale opwarmer, een schitterende Armin en Markus die de zaal tot pure extase wist te brengen!! Het aftellen naar Trance Energy kan beginnen...

tranzy greetzz,
Solar
Antony
inderdaad, die was ik helemaal vergeten.... is er niet meer volk geweest? weer een vet feesje gemist...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement