|
24 & 25/12 + 31/12 & 01/01 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
Een gezellig feestje met vrienden vind ik ook de beste manier om oudjaar te vieren. Uitgaan op die avond is zo hard overroepen.
24e ben ik er zeker bij in de cherry, zal wel bakske vol worden daar :D |
|
|
| Gladius |
| het omgekeerde is ook meer en meer waar, nl dat mensen op oudejaarsavond per sé NIET willen uitgaan, terwijl ze onder normale omstandigheden dat wel zouden doen. voor mij is oudejaar een avond als een andere hoor. als er echt een goede tranceparty is zou ik niet twijfelen |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Gladius
het omgekeerde is ook meer en meer waar, nl dat mensen op oudejaarsavond per sé NIET willen uitgaan, terwijl ze onder normale omstandigheden dat wel zouden doen. voor mij is oudejaar een avond als een andere hoor. als er echt een goede tranceparty is zou ik niet twijfelen |
zo denk ik er ook over! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Zehra
zo denk ik er ook over! |
tja in de Asta is een goei tranceparty, maar wie heeft er op die dag zin om zover te rijden, laat staan Bob te spelen? |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by djcresto
tja in de Asta is een goei tranceparty, maar wie heeft er op die dag zin om zover te rijden, laat staan Bob te spelen? |
idd, 2 januari is traditioneel NUROFEN dag :toothless |
|
|
| FUSyke |
| Kerstdag en Nieuwjaar zijn voor mij gewone dagen. Ik hecht er niet teveel belang aan. Als er iets goeds te doen is dan ga ik daar dan ook naartoe. Zoals het YDR feestje. Op oudejaar blijf ik meestal thuis omdat het dan niet leuk is om te feesten. Dure prijzen, overvol, fake-feestgedoe, ... Maar moest ik een feestje tegen komen dat mij aanstaat dan zie ik dat ook wel zitten:) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by djcresto
tja in de Asta is een goei tranceparty, maar wie heeft er op die dag zin om zover te rijden, laat staan Bob te spelen? |
Ik zit daar niks mee in, nieuwjaar of nie...
Ik rij liever voor een leuke avond wat verder dan mij in het stadscafé zitten te vervelen en te klagen over de slechte muziek en dito sfeer.
Heb trouwens nooit gesnapt waarom ge bij nieuwjaar per sé zat moest zijn. Just alsof ge anders geen feestje kunt bouwen? |
|
|
| The_G0dfather |
| toch niet zo goed :p |
|
|
| Push2005 |
LOl :)
Kben op nieuwjaar nog nie zat geweest denk ik :p
Totnutoe ging ik naar zo'n boerefuif in zo'n partytent; maar dit jaar zal ik er toch nee tegen zeggen. Het is inderdaad "fake" feestgedoe en tzit daar vol debielen en breezersletjes dat het niet meer mooi is :tongue2 ... 'k begin dat nu pas in te zien :toothless
Zal dit jaar rustig op café gaan met paar maten denk ik ... |
|
|
| pooley |
Ben nog niet nuchter geweest op een nieuwjaarfeest. enorm stoer, I know.
En tis niet omdat het nieuwjaar is dat ge moet zat zijn, dat komt er gewoon van.
Receptie, wijn bij het eten, champagne, gratis drank ganse nacht ...
1tje is geentje.
Kunt het natuurlijk bij cola of fruitsap houden. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Ik zit daar niks mee in, nieuwjaar of nie...
Ik rij liever voor een leuke avond wat verder dan mij in het stadscafé zitten te vervelen en te klagen over de slechte muziek en dito sfeer.
Heb trouwens nooit gesnapt waarom ge bij nieuwjaar per sé zat moest zijn. Just alsof ge anders geen feestje kunt bouwen? |
ge moet nie persé zat zijn eh,
maar van aperitief, wijn bij het eten, schuimwijn/champagne om middernacht wordt ge zoiezo al een beke lichter. |
|
|
| Antony |
| Ik drink zowiezo ni... ma me nieuwjaar is het inderdaad wel zo dat er een groter percentage zat is, en digeen die normaal al zat zijn gaan er met nieuwjaar extreem over. Kan ni goe tege die nieuwjaarsgekte, avond zoals een andere! Zou wel leuk zijn moest armin op de Antwerpse Kaai een openlucht-set geven vlak na het vuurwerk :p |
|
|
|
|