|
Intresse in Marco V live @ IC2001 op snelle ftp?
|
View this Thread in Original format
| watchout |
Ok.. Eindelijk heb ik de set van Marco V weten te krijgen...
Deze zal ik morgen gaan uploaden en zal morgen tegen de avond online zijn.. Ik ben nu op zoek naar een snelle FTP.. (public)
Ik wil alleen ff weten of er nog wel intresse naar is.. :rolleyes:
greetz ---watchout--- |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Das mooi dat je dat wilt doen, maar ik denk dat de meesten m hier al wel hebben (+ alle andere sets van IC). Maar ik hou je niet tegen...
GReeTZ |
|
|
| John |
ik denk zeker dat er intresse voor is, maar ik heb em al =)
als je picotto of benny rodriguez gaat uppen dan wilik et wel ff weten :D :D :D
mzzzls |
|
|
| Flippe |
| Ik hebt m nog niet, ik heb dus wel intresse |
|
|
| DJ-Koen |
| Ik heb ook wel interesse :D |
|
|
| Thommie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Das mooi dat je dat wilt doen, maar ik denk dat de meesten m hier al wel hebben (+ alle andere sets van IC). |
Nou...ik heb Picotto anders nog niet :) Dus als iemand die ergens weet te vinden...bring it on :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Dave_Clarke-Innercity_2001_Amsterdam_Live 29-12-2001-1REAL
Marco_V_-_Live_at_Innercity_2001-CABLE-12-29-2001-MOBMP3
Mauro_Picotto_-_Live_at_Innercity_2001-CABLE-12-29-2001-MOBMP3
Sven_Vath-Innercity_2001_Amsterdam_Live_30-12-2001-1REAL
Junior_Sanchez-Innercity_2001_Amsterdam_Live_30-12-2001-1REAL
Dit zijn ze... |
|
|
| djq4 |
Ik heb wel de hele Marco V set, maar een 44:16 minuten versie van Mauro Picotto (mauro_picotto_-_live_at_innercity_12292001-mob), is hier een 2 uur versie van? want ik heb hard staan stampen om Picotto, en dat wil ik graag herleven ;)
is die CABLE versie gewoon de volle 2 uur?
thanks :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by djq4
Ik heb wel de hele Marco V set, maar een 44:16 minuten versie van Mauro Picotto (mauro_picotto_-_live_at_innercity_12292001-mob), is hier een 2 uur versie van? want ik heb hard staan stampen om Picotto, en dat wil ik graag herleven ;)
is die CABLE versie gewoon de volle 2 uur?
thanks :) |
59,89 mb 01-dave_clarke-innercity_2001_live_29-12-2001-1real.mp3
178,07 mb 01_marco_v_-_live_at_innercity_12292001-mob.mp3
105,64 mb 01_mauro_picotto_-_live_at_innercity_12292001-mob.mp3
63,76 mb 02_mauro_picotto_-_live_at_innercity_12292001-mob.mp3
91,89 mb 01-sven_vath-innercity_2001_live_30-12-2001-1real.mp3
37,67 mb 01-junior_sanchez-innercity_2001_amsterdam_live_30-12-2001-1real.mp3
GReeTZ |
|
|
| Kamaya |
Ik ben ook zeker geinteresseerd in die sets, marco v, picotto en sven vath waren echt goed en ik ben dan ook helemaal uit m'n dak gegaan op IC, maar hoe komen jullie allemaal aan die dingen?
Ik heb AG helemaal afgezocht, winmx, kazaa (god mag weten waarom), dus, hoe komen jullie eraan?!?
ik bedank alvast degene die mij uit mijn lijden verlost. |
|
|
| watchout |
ok, ik ga hem nu uploaden.. Stay tuned.. =)
greetz ---watchout--- |
|
|
| Blik |
| maak er maar een nieuwe thread voor, heb ik weer iets om te sticken :D |
|
|
|
|