return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Intresse in Marco V live @ IC2001 op snelle ftp?
View this Thread in Original format
watchout
Ok.. Eindelijk heb ik de set van Marco V weten te krijgen...
Deze zal ik morgen gaan uploaden en zal morgen tegen de avond online zijn.. Ik ben nu op zoek naar een snelle FTP.. (public)

Ik wil alleen ff weten of er nog wel intresse naar is.. :rolleyes:

greetz ---watchout---
!_PeTrUs_!
Das mooi dat je dat wilt doen, maar ik denk dat de meesten m hier al wel hebben (+ alle andere sets van IC). Maar ik hou je niet tegen...


GReeTZ
John
ik denk zeker dat er intresse voor is, maar ik heb em al =)
als je picotto of benny rodriguez gaat uppen dan wilik et wel ff weten :D :D :D
mzzzls
Flippe
Ik hebt m nog niet, ik heb dus wel intresse
DJ-Koen
Ik heb ook wel interesse :D
Thommie
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Das mooi dat je dat wilt doen, maar ik denk dat de meesten m hier al wel hebben (+ alle andere sets van IC).


Nou...ik heb Picotto anders nog niet :) Dus als iemand die ergens weet te vinden...bring it on :D
!_PeTrUs_!
Dave_Clarke-Innercity_2001_Amsterdam_Live 29-12-2001-1REAL
Marco_V_-_Live_at_Innercity_2001-CABLE-12-29-2001-MOBMP3
Mauro_Picotto_-_Live_at_Innercity_2001-CABLE-12-29-2001-MOBMP3
Sven_Vath-Innercity_2001_Amsterdam_Live_30-12-2001-1REAL
Junior_Sanchez-Innercity_2001_Amsterdam_Live_30-12-2001-1REAL

Dit zijn ze...
djq4
Ik heb wel de hele Marco V set, maar een 44:16 minuten versie van Mauro Picotto (mauro_picotto_-_live_at_innercity_12292001-mob), is hier een 2 uur versie van? want ik heb hard staan stampen om Picotto, en dat wil ik graag herleven ;)
is die CABLE versie gewoon de volle 2 uur?

thanks :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by djq4
Ik heb wel de hele Marco V set, maar een 44:16 minuten versie van Mauro Picotto (mauro_picotto_-_live_at_innercity_12292001-mob), is hier een 2 uur versie van? want ik heb hard staan stampen om Picotto, en dat wil ik graag herleven ;)
is die CABLE versie gewoon de volle 2 uur?

thanks :)


59,89 mb 01-dave_clarke-innercity_2001_live_29-12-2001-1real.mp3

178,07 mb 01_marco_v_-_live_at_innercity_12292001-mob.mp3

105,64 mb 01_mauro_picotto_-_live_at_innercity_12292001-mob.mp3
63,76 mb 02_mauro_picotto_-_live_at_innercity_12292001-mob.mp3

91,89 mb 01-sven_vath-innercity_2001_live_30-12-2001-1real.mp3

37,67 mb 01-junior_sanchez-innercity_2001_amsterdam_live_30-12-2001-1real.mp3


GReeTZ
Kamaya
Ik ben ook zeker geinteresseerd in die sets, marco v, picotto en sven vath waren echt goed en ik ben dan ook helemaal uit m'n dak gegaan op IC, maar hoe komen jullie allemaal aan die dingen?

Ik heb AG helemaal afgezocht, winmx, kazaa (god mag weten waarom), dus, hoe komen jullie eraan?!?

ik bedank alvast degene die mij uit mijn lijden verlost.

watchout
ok, ik ga hem nu uploaden.. Stay tuned.. =)

greetz ---watchout---
Blik
maak er maar een nieuwe thread voor, heb ik weer iets om te sticken :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement