return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
!יאללה מכות
View this Thread in Original format
YoraY
עם גל האלימות המעעעפן הזה שרץ בפורום היפה שלנו החלטתי לפתוח את הטרד המגניב הזה - טרד המכות
:D




?הלכתם מכות פעם

ספרו זרמו חופשי...... כמה פעמים ומתי הייתה הפעם האחרונה




נקלעתי למכות איזה 3-4 פעמים אם זיכרוני טוב

פעם אחרונה הייתי בחטיבה שיחקנו כדורגל התחלתי לשגע איזה אחד ערס מת שעיצבנתי - (רציתי לריב איתו) קיצר העלתי לו תסעיף עד שהוא התחיל לרדוף אחרי ואני מתפלצף עליו מחייך לו בפנים וזה מדליק אותו. קיצור עצרתי נתתי לו להתקרב התחלנו להתקוטט היה מכות של 15 שניות, הוא כולו היה להוט כשאני כולי בסבבה עדיין לא הספקתי להתעצבן אז עד שהפרידו הוא הספיק להכניס לי 2 אגרופים לרכה.


:D:D




יאללה מכות!@$!@$
bekol ram
יופי של טרד
R.E.S.P.E.C.T

מתבייש על כל פעם בחיים שהרמתי יד
וזה לא קרה יותר מדי


גועל נפש

:(
Glenn-Holmes
טרד מצוין

בחיים לא הלכתי מכות

מקווה לראות עוד פוסטים שכאלה
YoraY
מה בחיים לא???


איך רואים שתלא מנתניה..... :)








edit

שחר תראה להם מה זה......

אני מאמין בך שתרים פה תמורל.....
Segev
שמע טלוי מה אתה מגדיר כי עם החברה יצא ללכת כמה פעמים מכות אבל סתם מתוך עצבים איזה כאפה פו ושם אבל חוץ מזה בחיים לא הלכתי ממש מכות
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
מה בחיים לא???


איך רואים שתלא מנתניה..... :)





אני מרמלה...

לא בדיוק רמת אביב ג...
YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני מרמלה...

לא בדיוק רמת אביב ג...



חחחח
אני במקומך הייתי מחליף את המקום של
"לא" עם "בדיוק"...
:)
evolverx
אני לא למדתי בתיכון רגיל אלא בפנימייה של אפטר בשבועיים,והיינו כל הזמן הולכים מכות מחזוריות כיתות י"ב על כיתות י"א,וזה היה הדבר הכי כיף בעולם,ממש כמו בלב אמיץ,40 איש על 40 איש,ומה שמצחיק זה שהיינו מסתדרים כשהחזקים ממש היו בשורה הראשונה והשנייה,וכל החלשלושים היו מאחורה זורקים כל מיני דברים..........איזה אדרנלין זה היה מביא!!!אני ממש מתגעגע לזה.........
YoraY
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח





אחחחחח זה היה טוב
Shahar
הרבה פעמים
הפעם שהכי זכורה לי בכיתה ח'..הייתי ביסודי ורבנו עם ביצפר אחר
לא זוכר בדיוק איך התחיל
חבר שלי רב עם אחד משם
ואז התערבנו
זה היה סרט של כמעט חודש
חבר שלי הלך ראש בראש עם ההוא
ואז באנו אליו הבית והוא לא ירד
אחרי כמה ימים אימו על חבר שלי בטלפון
ואז באנו אליהם רוב הבנים מהשכבה שלנו עם חברים יותר גדולים שגם הם הביאו חברים ואחים (לאח שלי בזמן ההוא היה שם פה) הם ידעו שאנחנו באים והם התארגנו גם עם גב לא קטן אני אכלתי בעיטה אחושרמוטה לצלעות וזה שהביא לי אותה ישב בבית חולים בגלל סדק באף או איך שזה נקרא (זה היה לפני שנכנסתי לאיגרוף תאילנדי) בסוף באה משטרה ורצו לתת לנו תלונות והמנהלת שלהם ושלנו דיברו וסגרו שאף אחד לא יקבל תלונה
ודרך הבנות בביצפר שלהם והבנות בביצפר שלנו סגרנו סולחה כולם ונהיינו גב אחד על השני..מאז עד היום אנחנו מסתובבים ביחד וזה שהביא לי בעיטה לצלעות ואכל ממני אגרופים היום אחד החברים הכי טובים שלי
אחר כך היינו רוב האנשים גם ביחד בתיכון והיינו חברים טובים כולם

סיפור שלא נראה לי שמישהו אצלנו ישכח פעם

epsilon1
למה זה נראה כאילו אתם מתגאים בזה ..:rolleyes:

אני לא יוצא נקי כן, גם אני הלכתי מכות אבל אני לא ממש מתלהב מזה..

edit:
אחרי שקראתי שוב...הבנתי שזה אחרת

לא להתייחס
bekol ram
הסיפור של שחר דווקא נגמר לא רע בכלל
נראה כאילו די משתלם ללכת מכות לפעמיים
:D יוצרים חברים טובים אחר כך

הקיצר יש מכות ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement