|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by jp
Maar goed Tiesto komt niet (hoera), Armin durft niet (na het UDC gebeuren), Ferry mag niet (van z'n meissie) en PvD weigert sowieso
Dan blijft er weinig over :rolleyes: |
Pff; tmoeten nie altijd dezelfden zijn:
Dat ze eens wat upcoming talent programmeren:
Alex Morph
Jon O Bir
Estuera
Fred Baker
Matt Darey
Daar zou ik nog veel liever voor gaan dan die grote namen :) |
|
|
| jp |
Neeeeeee met zulke namen komt er niemand
Remember: TMF publiek |
|
|
| New Wave |
| Juustem er moet wel een beetje commerciele zooi op komen te staan. Jean komt zoiezo, dat is gegarandeerd al 10000 minderjarige maagdelijke kaalgeschoren sletjes met lipleesbroekjes. (ooeehheeoee lekker yammie) |
|
|
| jp |
| Jean draait erg goed maar niet in een hal. Alleen in geile MILF clubs als Lexion :D |
|
|
| The_G0dfather |
| gielen zou dan ook mogen komen :o |
|
|
| jp |
| Ach waarom ook niet. Ik bedoel hij heeft asiel gekregen in dit land dan kunnen we 'm net zo goed ook aan het werk zetten :p |
|
|
| The_G0dfather |
| en volgens mij is er nog net plaats voor gielen z'n kop na die van dr phill :D |
|
|
| New Wave |
| Ik dacht dat Gielen bij die uitgeprocudeerde asielzoekers zat in gevangenis op Schiphol-Rijk. van mij mogen ze zijn nederlands paspoort afpakken. Ik heb nog liever een moslimextremist dan die waterperoxide hoofd van Gielen |
|
|
| jp |
| Gielen heeft helemaal geen NL paspoort |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Gielen heeft helemaal geen NL paspoort |
weltoch? Mijn ouwe baas zei van wel. Maargoed dat was een turk, en die liegen meestal :p het zal wel een werkvergunning zijn. Het zal me iedergeval een rotzorg zijn, als ik zijn herrie maar niet hoor. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by New Wave
Maargoed dat was een turk, en die liegen meestal :p |
Dat is totaal niet grappig...
Turken liegen net zo veel of zo weinig als eender welke Nederlander of Belg. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
het zal wel een werkvergunning zijn |
die heeft ie niet nodig (EU/Benelux/Schengen enzo) ;) |
|
|
|
|