return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 3)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dat is totaal niet grappig...
Turken liegen net zo veel of zo weinig als eender welke Nederlander of Belg.


Is geen grap, is een constatering. maargoed, daar gaat het hoofdonderwerp niet over. Dit leid tot zinloze discussies. Die voer ik wel met Toni_d2 en Tiger777. Lul jij nou maar gewoon over Trance Enegry.
New Wave
quote:
Originally posted by jp
die heeft ie niet nodig (EU/Benelux/Schengen enzo) ;)


Ah, datr is inderdaad ook weer zo. Ik moet me maar eens beter in de regels verdiepen. iedergeval, die gast moet het land uit!
Synthesia
/me probeert de grapkes van het serieuze te onderscheiden

/me snapt er niks meer van zen
Push2005
quote:
Originally posted by New Wave
Dit leid tot zinloze discussies. Die voer ik wel met Toni_d2 en Tiger777. Lul jij nou maar gewoon over Trance Enegry.


LMAO :stongue:

TONI_D2 ... WAAR BLIJF JE TOCH :D

Volgens mij is dat een alias van X-Tune



En New Wave: Ik geloof geen zeik van die trance-energy line-up. Da is gewoon onmogelijk . Wil ID&T zich kapotmaken door eerst innercity te verkloten en nu TE ? :p
mrcanon
New wave ga were zwaar over de schreef :whip: Volgens mij beseft ie et nie eens:rolleyes:

Het laatste levend wezen op aarde da ge moogt geloven is New Wave :p
Zehra
quote:
Originally posted by mrcanon
New wave ga were zwaar over de schreef :whip: Volgens mij beseft ie et nie eens:rolleyes:


ach tis een hollander voor iets eh :p

ps: new-wave, zever maar verder...
jp
Het valt best mee zolang ie z'n medicatie inneemt en dat schijnt het geval te zijn
The_G0dfather
rock on
heb wel zin in een fastgrowing killer thread, ondertss naar de sopranos kijken :crazy:
Synthesia
New Wave zal weer aan't lollen zijn met Drokz en Foutblast zeker...hehe Drokz wat een naam :p
mrcanon
quote:
Originally posted by Zehra
ach tis een hollander voor iets eh :p

ps: new-wave, zever maar verder...


Ooit zalt wel keer zijn datter enen et minder luchtig op pakt en dan wordet lachen als new wave op zijn smoel krijgt :D, maja op een forum is hij wel fel eh

jp
Once you pop you can't stop

En dat zeker voor Drokz. Kijk eens naar dat porum :haha:

Push2005
quote:
Originally posted by jp
Het valt best mee zolang ie z'n medicatie inneemt en dat schijnt het geval te zijn


De enigste medicatie die New Wave slikt is Viagra denk ik :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement