|
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat is totaal niet grappig...
Turken liegen net zo veel of zo weinig als eender welke Nederlander of Belg. |
Is geen grap, is een constatering. maargoed, daar gaat het hoofdonderwerp niet over. Dit leid tot zinloze discussies. Die voer ik wel met Toni_d2 en Tiger777. Lul jij nou maar gewoon over Trance Enegry. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
die heeft ie niet nodig (EU/Benelux/Schengen enzo) ;) |
Ah, datr is inderdaad ook weer zo. Ik moet me maar eens beter in de regels verdiepen. iedergeval, die gast moet het land uit! |
|
|
| Synthesia |
/me probeert de grapkes van het serieuze te onderscheiden
/me snapt er niks meer van zen |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dit leid tot zinloze discussies. Die voer ik wel met Toni_d2 en Tiger777. Lul jij nou maar gewoon over Trance Enegry. |
LMAO :stongue:
TONI_D2 ... WAAR BLIJF JE TOCH :D
Volgens mij is dat een alias van X-Tune
En New Wave: Ik geloof geen zeik van die trance-energy line-up. Da is gewoon onmogelijk . Wil ID&T zich kapotmaken door eerst innercity te verkloten en nu TE ? :p |
|
|
| mrcanon |
New wave ga were zwaar over de schreef :whip: Volgens mij beseft ie et nie eens:rolleyes:
Het laatste levend wezen op aarde da ge moogt geloven is New Wave :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by mrcanon
New wave ga were zwaar over de schreef :whip: Volgens mij beseft ie et nie eens:rolleyes: |
ach tis een hollander voor iets eh :p
ps: new-wave, zever maar verder... |
|
|
| jp |
| Het valt best mee zolang ie z'n medicatie inneemt en dat schijnt het geval te zijn |
|
|
| The_G0dfather |
rock on
heb wel zin in een fastgrowing killer thread, ondertss naar de sopranos kijken :crazy: |
|
|
| Synthesia |
| New Wave zal weer aan't lollen zijn met Drokz en Foutblast zeker...hehe Drokz wat een naam :p |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Zehra
ach tis een hollander voor iets eh :p
ps: new-wave, zever maar verder... |
Ooit zalt wel keer zijn datter enen et minder luchtig op pakt en dan wordet lachen als new wave op zijn smoel krijgt :D, maja op een forum is hij wel fel eh |
|
|
| jp |
Once you pop you can't stop
En dat zeker voor Drokz. Kijk eens naar dat porum :haha:
 |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by jp
Het valt best mee zolang ie z'n medicatie inneemt en dat schijnt het geval te zijn |
De enigste medicatie die New Wave slikt is Viagra denk ik :p |
|
|
|
|