return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
[11-02-2006] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht (pg. 4)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Push2005
LMAO :stongue:

TONI_D2 ... WAAR BLIJF JE TOCH :D

Volgens mij is dat een alias van X-Tune





X-tune waar is den tijd dat ie gans NLTA ownde :D
jaja, zeg maar dat het geen waar was
jp
Nou doe ik ook af en toe hoor, niks raars in Nederland
The_G0dfather
quote:
Originally posted by jp
Nou doe ik ook af en toe hoor, niks raars in Nederland


je komt er wel immuun aan, dus als je het nu al nodig hebt...
New Wave
Jp, ik ben mijn medicatie aan het afbouwen. Ik mag binnenkort van de gesloten inrichting af en langzamerhand volgt een herintreding in de samenleving.
New Wave
quote:
Originally posted by The_G0dfather
X-tune waar is den tijd dat ie gans NLTA ownde :D
jaja, zeg maar dat het geen waar was


Mwhahaha, als er iemand geowned werdt dan was hij het wel, ik wil het wel even voor je opzoeken als je het wilt. :p
Push2005
quote:
Originally posted by New Wave
Mwhahaha, als er iemand geowned werdt dan was hij het wel, ik wil het wel even voor je opzoeken als je het wilt. :p


X-Tune ramde je keihard in je aars. Daar kon je nieks aan doen. OWNAGE :p
The_G0dfather
quote:
Originally posted by New Wave
Mwhahaha, als er iemand geowned werdt dan was hij het wel, ik wil het wel even voor je opzoeken als je het wilt. :p


nee jong wat ie daar deed alleen was more impressive dan zo'n massale aanval, en dan met al z'n vlaggen veranderen :haha:
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Push2005
X-Tune ramde je keihard in je aars. Daar kon je nieks aan doen. OWNAGE :p


ie had et wel graag naart schijnt :p
New Wave
quote:
Originally posted by The_G0dfather
nee jong wat ie daar deed alleen was more impressive dan zo'n massale aanval, en dan met al z'n vlaggen veranderen :haha:


mwhaha, jullie draaien het om mensen, die gast hebben we flink geflamed. Allemaal stoere praatjes van jullie want jullie durfde zelf niet mee te doen. mwhah lachertje jongens :p Slape hap!

Hij begon zelf met een grote mond, hij heeft er zelf voor gezorgt dat hij gebanned werdt. Hij had gewoon zo'n grote pik dat heel NLTA er op kon staan. Zo erg (niet snel) was hij op zijn pik getrapt :p
Push2005
Nog 1 min en ik raad dat deze dicht gaat ...

The boss has arrived ;)

jp
X-Tune.. tja ik herinner me dat wel. Wat een kneus zeg :haha:
Zehra
X-tune is een held!

ons belgisch trots!!! al die hollanders konden niks zeggen! :stongue:

edit: we should have a 'X-tune, come back and free us from the dutch'- thread
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement