return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
משקאות חריפים!!...
View this Thread in Original format
YuVaL
אז ככה.. בזמן האחרון אני דיי נכנס לכל הקטע של המשקאות החריפים על רמה..
כל סוגי הליקרים למיניהם
אם זה יגר דבש.. אפטרשוק.. אבסינט.. וכו' וכו'

עכשיו הייתי רוצה לקבל המלצות ממכם לגבי משקאות ששווה לשהקיע בהם

ועוד שאלה.. האבסנט שקניתי הוא 90 אחוז
יש אפשרות להדליק אותו לפני ששוטים או משו כזה?..

ראיתי את זה באיזה סרטון אבל אני לא בטוח שזה היה זה?..
Vortex_SA
תמלא שוט באבסינט, תקח עם כפית סוכר ושפוך על זה אבסינט ביחד תדליק את האבסינט עם הסוכר על הכפית ושפוך לכוס כשהוא דולק... וישר תשתה...
YuVaL
quote:
Originally posted by Vortex_SA
תמלא שוט באבסינט, תקח עם כפית סוכר ושפוך על זה אבסינט ביחד תדליק את האבסינט עם הסוכר על הכפית ושפוך לכוס כשהוא דולק... וישר תשתה...


לשתות את האבסינט שהוא דולק?!?
Segev
אני יספר לך סיפור קטן על אבסנט..
שהייתי באיה נאפה קנינו בין היתר גם אבסנט קיצר באחד הלילות ששתינו חבר שלי היה טיפה מסטול ושפך את כל הבקבוק על הריצפה ואז חבר השני שלי שהיה איתו ישר אמר לו מה אתה אמור זה ידלק?
אז הם ניסו וואפשר להגיד של החדר היה אש ואז הם ניסו לכבות את זה עם מגבת אז היא נספגה ואבסנט וגם היא נדלקה אז הם זרקו אותה מהחלון ופגעו במנהל והדבר הבא שהיה במלון זה משטרה מזל שחבר שלי הוא הבלבלן מוח הכי גדול שיש והוא הוציא אותנו מזה..
קיצר זה דליק..
ובלק ליבל לפי דעתי זה איכותי ביותר עם אתה כבר בדיוטי פרי אז תקנה לך..
אהה וגם ביליס שזה איריש כרים טעים לאלה..
YuVaL
בלאק לייבל זה לא וויסקי?..
אני לא סובל את הטעם של זה..

ובייליס זה זמין כזה.. זה אייריש קרים זה לא רציני
למרות שזה גם טעים לאללה..

אבל אני מדבר על משקאות יותר רציניים...
Shahar
כנראה ראית בסרט
B52
וכן שותים את זה כשזה דלוק זה לא יעשה לך כלום
YuVaL
טוב.. זה אומר שנצטרך לעשות את זה..
למרות שזה נשמע לי מפחיד קצת
:P:P

על מה אתם עוד ממליצים חבר'ס??!
בטוח יש בינינו שתינים רציניים
Shahar
אני אוהב מוחיטו
זה רום עם לימונענע וזה בנזונה
YuVaL
כמה רום וכמה לימונענע?...
לימונענע סחוט טבעי או שאפשר פשוט לקנות כזה של פריגת???..
Shahar
quote:
Originally posted by YuVaL
כמה רום וכמה לימונענע?...
לימונענע סחוט טבעי או שאפשר פשוט לקנות כזה של פריגת???..


הנענע בנפרד
אבל אף פעם לא הכנתי לבד תמיד קניתי בחוץ

yahel222
ילדים ילדים

ככה
קודם כל תלוי איזה משקה אתה אוהב
שתדע - כל משקה אפשר לאהוב זה רק להתרגל
מבירה ועד קוניאק בהתחלה הכל מגעיל

כלל מספר 1 בשתיה - תמיד עדיף שלא לערבב

לא לערבב זה לאו דווקא לשתות אותו משקה
למשל אם אתה שותה ויסקי - אז זה ויסקי וגם ליקרים על בסיס ויסקי וכו
ואפשר לשתות אניס - שזה כל מיני משקאות כמו אבסינט וערק ופרנו וכו'

וקיצר למשקאות עצמם

קודם כל יש את הבירה - ולא לזלזל אפשר להנות מאד מבירה
יש את הבהירות - מומלץ לפ בלונד ויש גם הוגרדן, ווינשטפן 3 אלה מומלצות
יש גם ברבר BARBER
שהיא על בסיס דבש והיא ממש מתוקה ולא מרה
מאד מומלצת - יש גם בהירה וגם כהה
וכהות טובות - אני אישית הכי מעדיף גולדסטאר או טובורג אבל יש יותר רציניות כמו גינס ועוד המון המון....

ומשם ישר נעבור למשקה מס' 1 בלי ויכוח - וודקה
כן רבותי
בשוט
בהיי בול
עם רד בול
עם סאוור
הכי טוב
אני מאד אוהב שוטים ( או צ'ייסרים) ואני ממליץ על האבסולוט וניל - ממש מצוינת
כדאי גם לקבל ראש טוב, ואפילו ל]ני ארוחת ערב זה פותח את התאבון

אם בא לך משהו קצת יותר עם טעם - אפטרשוק כחול !! אין ספק טעם של ארטיק ענבים, כמעט לא שורף בגרון ומאד מאד חזק

ייגר אני אישית פחות אוהב אבל כדי לדפוק את הראש - אחד הטובים
ייגר דבש - זה לא לשוטים !!!! זה בכלל ליקר דבש ולא ייגר דבש רק השם JAGER
זה המשותף להן
זה חברה אחרת
משקה אחר טעם אחר
וזה לשתות לאט לאט - לא להיט

וויסקי - משקה נהדר אני ממש אוהב
הג'וני וולק בלאק לייבל מומלץ - לא יקר מדי אבל מאד איכותי
צריך לציין שויסקי מתחלק -
יש את הסקוטי - ג'וני וולקר, בלנטיין וכו'
יש וויסקי אירי - ג'יימסון ובושמילס וכו
ויש אמריקאי שזה נקרא בורבון (וגם בתוכו יש סוגים) - ג'ק דניאלס, ווילד טרקי וכו'
כל אחד שונה אבל זה באמת רק "אניני הטעם" מבדילים
כמו כן יש הבדל בין בוייסקי בשנים שלו - כלומר
וויסקי מכינים ושמים אותו בחבית שייתישן
ואז יש רמות
6 שנים - למשל רד לייבל או בלנטיינס
12 שנים - בלאק לייבל, שיבס
וככה זה עולה 18 שנים, 21 שנים וככל שיותר ישן יותר יקר !
והבדל נוסף - ממה מכינים
רוב הוויסקים מוכנים ממספר חומרים - ערבוב - אלה נקראים BLENDED
ויש וויסקים MALT
שהם רק מחומר אחד ויותר יקרים ובאמת הרבה יותר קלים לשתיה
יש המון ליקרים על בסיס וויסקי כמו דראמבוי
פרנג'ליקו
ועוד

עוד משקה נהדר הוא קוניאק
גם פה יש חלוקה
יש
XO
VSOP
ועוד כל מיני סוגים
אולי המשקה הכי יקר
אני אישית ראיתי בלנסקי קוניאק
HENNESY RICHARDS
שמכרו כוס ב980 ש"ח !!! כן כן עד כדי כך

ויש גם המון ליקרים טובים על בסיס וויסקי
אני הכי אוהב גרנד מאריניה - אדום, צהוב או כתום
משקה נהדר אבל קשה לשתיה

חוץ מזה אפשר להזכיר משקאות כמו סאוט'רן קומפורט
מרטיני (או צינזאנו)
ג'ין
ועוד הרבה שכבר לא נוגעים לך כרגע....
coby
שמעתי על מישהו ששתה שוט דולק ונשרף לו הגרון ועכשיו הוא לא יכול לדבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement