|
אנשיםםםםם טייסטו מחר ב"הסט" בשידור חי מהאומן (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
By your mothers...or however u would say it in english..RECORD IT!!
I just tried to listen to the live stream and its loading for hours without no result..:whip: :whip: i hope it'll become better by the evening, but anyway...listen to me.. fellas..:) Record it :D |
I am going to record it FOR SURE!
I'm recording with my mini disc connected to the radio. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
I am going to record it FOR SURE!
I'm taping with my mini disc connected to the radio. |
למה במיני דיסק?
יהיה לך עבודה כפולה
whats the stream!? |
|
|
| Hell_Copter |
מוש...
איך אתה מקליט את זה??
אולי גם אני יקליט...
ולא נראה לי טייסטו יעלה ב 12-1 למה המסיבה בטח רק נפתחת ב 11:30 או משהו כזה
ובגלל זה טייסטו יעלה לקראת הסוף שזה יהיה בטח לפחות 2-3 |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
למה במיני דיסק?
יהיה לך עבודה כפולה
whats the stream!? |
כי א)אין לי איך לחבר את המערכת סטריאו למחשב וב)אין לי מושג איך להקליט את זה לתוך אמפי3.. |
|
|
| MoSH_MaN |
| מה הכתובת של הרדיו! |
|
|
| Trancemania |
האומן ידוע במסיבותיו האיכותיות כך שהתפריט יישאר אותו הדבר
סהר מנגן מ 12:30 עד 2:30
ב 2:30 עולה המלך לבמה תחת תשואות רבות שנמשכות מספר דקות כולל שנופלים מהתקרה על הקלאברים ולפעמים. בפעם הקודמת טייסטו נתן לסהר איזשהו תקליט כדי שיגמור את הסט שלו יפה ושיכין את הקהל למנה העיקרית
וככל הנראה הוא ירד בשעה 6:00 - 6:30 כך שלא בטוח שהרדיו ישדר את כל הסט שלו.
בגלל שישנה בהלה עצבנית מאוד בקופות המועדון אני אלך לראות אותו מחר באותו מקום באותה השעה.
מישהו מצטרף?? |
|
|
| MoSH_MaN |
לא נראה לי שאני יקליט אבל אני יכול להקליט עם
cool edit 2000 or pro |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
מה????
בונה אחי אתה מטורף?
כתבתי "הסט" מה אתה לא יודע מה זה הסט???
לפני שנה בערך כשטייסטו תיקלט ב"זום" הם שידרו גם את זה
הסט זה כל חמישי ושישי ברדיו תל אביב 102 אף אם.. ואם לא ידעת את זה אז חבל מאוד מאוד.. |
מטורפים שכמותנו איך לא ידענו,
אחי למה שנדע מה זה הסט
מי שומע 102 אפאמ
מי שומע רדיו ???
יש לנו יותר מוזיקה.. |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
מטורפים שכמותנו איך לא ידענו,
אחי למה שנדע מה זה הסט
מי שומע 102 אפאמ
מי שומע רדיו ???
יש לנו יותר מוזיקה.. |
אז אם אתה לא שומע רדיו בכלל איך זה שכל הזמן מקטרים פה שאין טראנסים בישראל.. בד"כ הסט זו תוכנית מאוד איכותית.. ומדי פעם לעיתים רחוקות גם הסטים שיש בבי יו 99 |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחח
מוש הגמור הזה כל מה שהוא חושב על זה ריליסים
אחי קודם כל תשמע ותהנה מהסט שלו
אחר זה תשחרר
ראיתי גיא פינס הראו שם שהאומן 17 עשה מסיבה בניו יורק לפני לא מזמן לכבוד היומולדת שלו עם טיסטו שם
היה יפה.... |
|
|
| eXeTik |
אני שוקל להקליט את זה במיני דיסק ואז אני אוכל להפוך את זה ל
mp3
ולהביא לכולכם
הבעיה היא שדיסק של מיני מספיק לשעתיים וחצי בול!
והסט הולך להיות הרבה יותר מזה, ואף אחד לא יודע בדיוק מתי טייסטו עולה אז... :( |
|
|
| TranceGiant |
Ah come ON :)
Just listen to it from 24:00....maximum ull wait some 2 hours, so what...write e-mails meanwhile or stuff ;)
ye beseder.. |
|
|
|
|