return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
אנשיםםםםם טייסטו מחר ב"הסט" בשידור חי מהאומן (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ_BoN
quote:
Originally posted by TranceGiant
By your mothers...or however u would say it in english..RECORD IT!!
I just tried to listen to the live stream and its loading for hours without no result..:whip: :whip: i hope it'll become better by the evening, but anyway...listen to me.. fellas..:) Record it :D


I am going to record it FOR SURE!
I'm recording with my mini disc connected to the radio.
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ_BoN


I am going to record it FOR SURE!
I'm taping with my mini disc connected to the radio.


למה במיני דיסק?

יהיה לך עבודה כפולה


whats the stream!?
Hell_Copter
מוש...
איך אתה מקליט את זה??
אולי גם אני יקליט...


ולא נראה לי טייסטו יעלה ב 12-1 למה המסיבה בטח רק נפתחת ב 11:30 או משהו כזה
ובגלל זה טייסטו יעלה לקראת הסוף שזה יהיה בטח לפחות 2-3
DJ_BoN
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


למה במיני דיסק?

יהיה לך עבודה כפולה


whats the stream!?


כי א)אין לי איך לחבר את המערכת סטריאו למחשב וב)אין לי מושג איך להקליט את זה לתוך אמפי3..
MoSH_MaN
מה הכתובת של הרדיו!
Trancemania
האומן ידוע במסיבותיו האיכותיות כך שהתפריט יישאר אותו הדבר

סהר מנגן מ 12:30 עד 2:30

ב 2:30 עולה המלך לבמה תחת תשואות רבות שנמשכות מספר דקות כולל שנופלים מהתקרה על הקלאברים ולפעמים. בפעם הקודמת טייסטו נתן לסהר איזשהו תקליט כדי שיגמור את הסט שלו יפה ושיכין את הקהל למנה העיקרית

וככל הנראה הוא ירד בשעה 6:00 - 6:30 כך שלא בטוח שהרדיו ישדר את כל הסט שלו.

בגלל שישנה בהלה עצבנית מאוד בקופות המועדון אני אלך לראות אותו מחר באותו מקום באותה השעה.

מישהו מצטרף??
MoSH_MaN
לא נראה לי שאני יקליט אבל אני יכול להקליט עם

cool edit 2000 or pro
DjChook
quote:
Originally posted by DJ_BoN



מה????
בונה אחי אתה מטורף?
כתבתי "הסט" מה אתה לא יודע מה זה הסט???
לפני שנה בערך כשטייסטו תיקלט ב"זום" הם שידרו גם את זה
הסט זה כל חמישי ושישי ברדיו תל אביב 102 אף אם.. ואם לא ידעת את זה אז חבל מאוד מאוד..


מטורפים שכמותנו איך לא ידענו,

אחי למה שנדע מה זה הסט

מי שומע 102 אפאמ
מי שומע רדיו ???

יש לנו יותר מוזיקה..
DJ_BoN
quote:
Originally posted by DjChook


מטורפים שכמותנו איך לא ידענו,

אחי למה שנדע מה זה הסט

מי שומע 102 אפאמ
מי שומע רדיו ???

יש לנו יותר מוזיקה..


אז אם אתה לא שומע רדיו בכלל איך זה שכל הזמן מקטרים פה שאין טראנסים בישראל.. בד"כ הסט זו תוכנית מאוד איכותית.. ומדי פעם לעיתים רחוקות גם הסטים שיש בבי יו 99
DJ-Energy
חחחחחח
מוש הגמור הזה כל מה שהוא חושב על זה ריליסים

אחי קודם כל תשמע ותהנה מהסט שלו
אחר זה תשחרר

ראיתי גיא פינס הראו שם שהאומן 17 עשה מסיבה בניו יורק לפני לא מזמן לכבוד היומולדת שלו עם טיסטו שם

היה יפה....

eXeTik
אני שוקל להקליט את זה במיני דיסק ואז אני אוכל להפוך את זה ל
mp3
ולהביא לכולכם

הבעיה היא שדיסק של מיני מספיק לשעתיים וחצי בול!
והסט הולך להיות הרבה יותר מזה, ואף אחד לא יודע בדיוק מתי טייסטו עולה אז... :(
TranceGiant
Ah come ON :)
Just listen to it from 24:00....maximum ull wait some 2 hours, so what...write e-mails meanwhile or stuff ;)
ye beseder..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement