return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
אנשיםםםםם טייסטו מחר ב"הסט" בשידור חי מהאומן (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy
חחחחחח
מוש הגמור הזה כל מה שהוא חושב על זה ריליסים

אחי קודם כל תשמע ותהנה מהסט שלו
אחר זה תשחרר

ראיתי גיא פינס הראו שם שהאומן 17 עשה מסיבה בניו יורק לפני לא מזמן לכבוד היומולדת שלו עם טיסטו שם

היה יפה....


גם אני ראיתי את זה, באמת הרימו הפקה

כנסו גם ל
www.haoman.com
www.haoman17.com

אני לא זוכן איזה מהם, קיצר לאתר של האומן,
זה אתר פלאש ממש יפה
MoSH_MaN
WHAT IS THE ING STREAM IN THE NAME OF GOD!!!!!

HOW MANY TIME CAN I ASK??? :whip:

I mean in the net... :)
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
WHAT IS THE ING STREAM IN THE NAME OF GOD!!!!!

HOW MANY TIME CAN I ASK??? :whip:

I mean in the net... :)


אחי הייתי מת לעזור לך
אבל אין לי מושג איך לבדוק
MoSH_MaN
*NEVER MIND*
Hell_Copter
ראיתי גם גיא פינס
עשו שם הפקה בת זונה
והקהל שם לא כמו הקהל בישראל


יש לי חבר שהולך לראות את טייסטו באילת ביום שבת
איזה מניאק... :(
DjChook
נו אעז מה נסגר

זה עוד מעט
מישהו מקליט ?
TranceGiant
yeeeessss....:cool:
finally after trying it out some 300 times it connected and im listening to some groovy house music now...hope tiestos not gonna be late, ill wait till 2....
tipp: if its loading all the time, just close EVERY programme besides, including icq, realplayer explorer audiogalaxy....then he can connect and then u can open them again..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TranceGiant
yeeeessss....:cool:
finally after trying it out some 300 times it connected and im listening to some groovy house music now...hope tiestos not gonna be late, ill wait till 2....
tipp: if its loading all the time, just close EVERY programme besides, including icq, realplayer explorer audiogalaxy....then he can connect and then u can open them again..


i'm going to hit the sack now
but i'll listen to the radio and it'll probably put me to sleep :)
let me know how was tiesto
before tiesto the dj should be probably Sahar Zangielvich he is pretty good
:)
TranceGiant
indeed good!
excellent prog trance and house music so far...:)
good nite
Izzy
i've been listening to tiesto for an hour and a half now, its awsome!
they're broadcasting it over the web (i dont know where now) but also on 102FM in isreal...

DJ_BoN
quote:
Originally posted by Izzy
i've been listening to tiesto for an hour and a half now, its awsome!
they're broadcasting it over the web (i dont know where now) but also on 102FM in isreal...


I've recorded from twelve till 5:30! but then my MD ended.. and it ended in the middle of Urban Train...!!!

BASA!!!
someone maybe knows how much of the end did i miss?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ_BoN


I've recorded from twelve till 5:30! but then my MD ended.. and it ended in the middle of Urban Train...!!!

BASA!!!
someone maybe knows how much of the end did i miss?


the party should probably end in 6:30 ir something that
no way urban train is the last track in his set
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement