|
אנשיםםםםם טייסטו מחר ב"הסט" בשידור חי מהאומן (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחחחח
מוש הגמור הזה כל מה שהוא חושב על זה ריליסים
אחי קודם כל תשמע ותהנה מהסט שלו
אחר זה תשחרר
ראיתי גיא פינס הראו שם שהאומן 17 עשה מסיבה בניו יורק לפני לא מזמן לכבוד היומולדת שלו עם טיסטו שם
היה יפה.... |
גם אני ראיתי את זה, באמת הרימו הפקה
כנסו גם ל
www.haoman.com
www.haoman17.com
אני לא זוכן איזה מהם, קיצר לאתר של האומן,
זה אתר פלאש ממש יפה |
|
|
| MoSH_MaN |
WHAT IS THE ING STREAM IN THE NAME OF GOD!!!!!
HOW MANY TIME CAN I ASK??? :whip:
I mean in the net... :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
WHAT IS THE ING STREAM IN THE NAME OF GOD!!!!!
HOW MANY TIME CAN I ASK??? :whip:
I mean in the net... :) |
אחי הייתי מת לעזור לך
אבל אין לי מושג איך לבדוק |
|
|
| Hell_Copter |
ראיתי גם גיא פינס
עשו שם הפקה בת זונה
והקהל שם לא כמו הקהל בישראל
יש לי חבר שהולך לראות את טייסטו באילת ביום שבת
איזה מניאק... :( |
|
|
| DjChook |
נו אעז מה נסגר
זה עוד מעט
מישהו מקליט ? |
|
|
| TranceGiant |
yeeeessss....:cool:
finally after trying it out some 300 times it connected and im listening to some groovy house music now...hope tiestos not gonna be late, ill wait till 2....
tipp: if its loading all the time, just close EVERY programme besides, including icq, realplayer explorer audiogalaxy....then he can connect and then u can open them again.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TranceGiant
yeeeessss....:cool:
finally after trying it out some 300 times it connected and im listening to some groovy house music now...hope tiestos not gonna be late, ill wait till 2....
tipp: if its loading all the time, just close EVERY programme besides, including icq, realplayer explorer audiogalaxy....then he can connect and then u can open them again.. |
i'm going to hit the sack now
but i'll listen to the radio and it'll probably put me to sleep :)
let me know how was tiesto
before tiesto the dj should be probably Sahar Zangielvich he is pretty good
:) |
|
|
| TranceGiant |
indeed good!
excellent prog trance and house music so far...:)
good nite |
|
|
| Izzy |
i've been listening to tiesto for an hour and a half now, its awsome!
they're broadcasting it over the web (i dont know where now) but also on 102FM in isreal... |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by Izzy
i've been listening to tiesto for an hour and a half now, its awsome!
they're broadcasting it over the web (i dont know where now) but also on 102FM in isreal... |
I've recorded from twelve till 5:30! but then my MD ended.. and it ended in the middle of Urban Train...!!!
BASA!!!
someone maybe knows how much of the end did i miss? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
I've recorded from twelve till 5:30! but then my MD ended.. and it ended in the middle of Urban Train...!!!
BASA!!!
someone maybe knows how much of the end did i miss? |
the party should probably end in 6:30 ir something that
no way urban train is the last track in his set |
|
|
|
|