|
אנשיםםםםם טייסטו מחר ב"הסט" בשידור חי מהאומן
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
| What is "Ha Set" ? Radio show? If yes...will it be able to listen to it online?? |
|
|
| Hell_Copter |
איזה תחנה זה "הסט"1??
ובאיזה שעה זה?? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
שווווהההההההה!!!! |
אוקי....
תדע פעם הבאה שאם אתה לא יודע איזה ערוץ אז אל תפרסם... ככה |
|
|
| DJ-Energy |
אחי
אתה יכול לפרט קצת???
מתי איפה למה?!!? |
|
|
| DjChook |
90 אחוז שזה ב
רדיו תל אביב
102 FM
כנסו לאתר שלהם |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DjChook
90 אחוז שזה ב
רדיו תל אביב
102 FM
כנסו לאתר שלהם |
מה הכתובת?
ותודה על המידע אחי
:cool: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מה הכתובת?
ותודה על המידע אחי
:cool: |
שידור חי, ישיר ובלעדי מ"האומן 17" :
במסגרת הסדרה החורפית, "Philips big January", ותחת הכותרת
"Let's make it better" - האיש שיפתח לכם את 2002 משהו טוב -
מגה dj טייסטו (TIESTO) !!!!
* יש לינקים ל"אומן 17" ולאתר של טייסטו - הקליקו על "פרטים נוספים"!
קיצר
כנסו
www.102fm.co.il
יש שם בצד ימין הכותרת השניה בתפריט, הסט - טייסטו
ואז זה מכניס לעמוד עם עוד פרטים, לא מצאתי שם את השעה
אבל אני מאמין שטייסטו יעלה בסביבות
24:00-1:00
למישהו, יש את האמצעים להקליט את זה? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
שידור חי, ישיר ובלעדי מ"האומן 17" :
במסגרת הסדרה החורפית, "Philips big January", ותחת הכותרת
"Let's make it better" - האיש שיפתח לכם את 2002 משהו טוב -
מגה dj טייסטו (TIESTO) !!!!
* יש לינקים ל"אומן 17" ולאתר של טייסטו - הקליקו על "פרטים נוספים"!
קיצר
כנסו
www.102fm.co.il
יש שם בצד ימין הכותרת השניה בתפריט, הסט - טייסטו
ואז זה מכניס לעמוד עם עוד פרטים, לא מצאתי שם את השעה
אבל אני מאמין שטייסטו יעלה בסביבות
24:00-1:00
למישהו, יש את האמצעים להקליט את זה? |
טוב אני הולך לנסות להקליט את זה
ואני מקווה שאני יעשה לזה
ריליס ;) |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אוקי....
תדע פעם הבאה שאם אתה לא יודע איזה ערוץ אז אל תפרסם... ככה |
מה????
בונה אחי אתה מטורף?
כתבתי "הסט" מה אתה לא יודע מה זה הסט???
לפני שנה בערך כשטייסטו תיקלט ב"זום" הם שידרו גם את זה
הסט זה כל חמישי ושישי ברדיו תל אביב 102 אף אם.. ואם לא ידעת את זה אז חבל מאוד מאוד.. |
|
|
| TranceGiant |
By your mothers...or however u would say it in english..RECORD IT!!
I just tried to listen to the live stream and its loading for hours without no result..:whip: :whip: i hope it'll become better by the evening, but anyway...listen to me.. fellas..:) Record it :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| What is the stream? ? ? |
|
|
|
|