return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
אנשיםםםםם טייסטו מחר ב"הסט" בשידור חי מהאומן
View this Thread in Original format
DJ_BoN
שווווהההההההה!!!!
TranceGiant
What is "Ha Set" ? Radio show? If yes...will it be able to listen to it online??
Hell_Copter
איזה תחנה זה "הסט"1??
ובאיזה שעה זה??
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DJ_BoN
שווווהההההההה!!!!


אוקי....

תדע פעם הבאה שאם אתה לא יודע איזה ערוץ אז אל תפרסם... ככה
DJ-Energy
אחי
אתה יכול לפרט קצת???
מתי איפה למה?!!?
DjChook
90 אחוז שזה ב
רדיו תל אביב
102 FM

כנסו לאתר שלהם
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook
90 אחוז שזה ב
רדיו תל אביב
102 FM

כנסו לאתר שלהם


מה הכתובת?

ותודה על המידע אחי
:cool:
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy


מה הכתובת?

ותודה על המידע אחי
:cool:


שידור חי, ישיר ובלעדי מ"האומן 17" :
במסגרת הסדרה החורפית, "Philips big January", ותחת הכותרת
"Let's make it better" - האיש שיפתח לכם את 2002 משהו טוב -
מגה dj טייסטו (TIESTO) !!!!
* יש לינקים ל"אומן 17" ולאתר של טייסטו - הקליקו על "פרטים נוספים"!

קיצר
כנסו

www.102fm.co.il

יש שם בצד ימין הכותרת השניה בתפריט, הסט - טייסטו
ואז זה מכניס לעמוד עם עוד פרטים, לא מצאתי שם את השעה
אבל אני מאמין שטייסטו יעלה בסביבות

24:00-1:00

למישהו, יש את האמצעים להקליט את זה?
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook


שידור חי, ישיר ובלעדי מ"האומן 17" :
במסגרת הסדרה החורפית, "Philips big January", ותחת הכותרת
"Let's make it better" - האיש שיפתח לכם את 2002 משהו טוב -
מגה dj טייסטו (TIESTO) !!!!
* יש לינקים ל"אומן 17" ולאתר של טייסטו - הקליקו על "פרטים נוספים"!

קיצר
כנסו

www.102fm.co.il

יש שם בצד ימין הכותרת השניה בתפריט, הסט - טייסטו
ואז זה מכניס לעמוד עם עוד פרטים, לא מצאתי שם את השעה
אבל אני מאמין שטייסטו יעלה בסביבות

24:00-1:00

למישהו, יש את האמצעים להקליט את זה?


טוב אני הולך לנסות להקליט את זה
ואני מקווה שאני יעשה לזה
ריליס ;)
DJ_BoN
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אוקי....

תדע פעם הבאה שאם אתה לא יודע איזה ערוץ אז אל תפרסם... ככה



מה????
בונה אחי אתה מטורף?
כתבתי "הסט" מה אתה לא יודע מה זה הסט???
לפני שנה בערך כשטייסטו תיקלט ב"זום" הם שידרו גם את זה
הסט זה כל חמישי ושישי ברדיו תל אביב 102 אף אם.. ואם לא ידעת את זה אז חבל מאוד מאוד..

TranceGiant
By your mothers...or however u would say it in english..RECORD IT!!
I just tried to listen to the live stream and its loading for hours without no result..:whip: :whip: i hope it'll become better by the evening, but anyway...listen to me.. fellas..:) Record it :D
MoSH_MaN
What is the stream? ? ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement