|
Jullie Favo BIER, kies maar! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| AFTERNATIVE |
die van mij staat er niet bij :
JUPILER!!!!!!!! |
|
|
| watchout |
Niemand stemt hier voor
AMSTEL!!
Terwijl ik dat juist lekker weg vindt zuipen.. Heineken is ook wel ok op zijn tijd.. :D
greetz ---watchout--- |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Bier = voor boeren |
idd,
Bier = voor boeren
en Hertog Jan is voor de elite ! |
|
|
| Chrono|one |
Palm?, palm rox en grolsh is pis, sorry maar echt dat is niet te zuipen.
Desperados is trouwens ook goed te drinken en waar ruikt dat ook al weer naar? ;) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
/Optimus-Vodka met Optimus red bull.. <--das een denkertje he.. |
Ghehehehe, true...:p:p:p |
|
|
| NiTro |
| Op een dag drink je geen bier meer, maar drink je Grolsch :D :D :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by NiTro
Op een dag drink je geen bier meer, maar drink je Grolsch :D :D :D |
Uhm...Grolsch...maak daar maar een mixje van, of een lekker Smirnoffje gaat er ook wel in...
In mijn opzicht ook: Bier is voor boeren...
Smaken verschillen eh :D |
|
|
| watchout |
aka Kattenzeik.. Sorry.. maar dat is mijn opinie op Grolsch..
greetz ---watchout--- |
|
|
| John |
de srtijd gaat duidelijk tussen HJ en Grolsch,....
mensen volg je smaak en stem Hertog Jan! :) |
|
|
| magrec |
PALM!!!!!!!!! is echt mijn bier maarja dat staat er niet op...hmm dat bier van de aldi is ook nog wel te zuipen hahaha...
hmm corona is ook lekker dat citroentje vol in de bek en dan zuipennnnnnnnnnn hehe (augurkje is ook wel ok)
naja kheb toch maar op grolsch gestemd hoewel hertog jan ook lekker is zeg. |
|
|
| moogwai |
Palm ook.. maar die staat er niet bij... :(
Maar goed.. dan Grolsch... :D... Heineken goede tweede (naja.. drink ik ook het vaakst)
oH ja.. de echte Dommelsch smaakte vorige week ook wel goed (Time-Out schenken ze geen Bier maar Dommelsche eau :D)
EN waarom staat het "niet te zuipen morgen verzekerd van slechte eetlust en staat garant voor weinig doelpunten bier" oftewel BRAND err bij :eyes: :eyes: :eyes:
Maar goed jagermeister-redbull roelt ook nog altijd :) |
|
|
| hamburgerboefje |
Waar slaat dat nou weer op bi=ier is gwoon voor de die hards!
En Btw als bier voor boeren is dan zijn al die mixjes en breezers voor Homo's!! |
|
|
|
|