return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Jullie Favo BIER, kies maar! (pg. 4)
View this Thread in Original format
moogwai
Palm ook.. maar die staat er niet bij... :(
Maar goed.. dan Grolsch... :D... Heineken goede tweede (naja.. drink ik ook het vaakst)

oH ja.. de echte Dommelsch smaakte vorige week ook wel goed (Time-Out schenken ze geen Bier maar Dommelsche eau :D)

EN waarom staat het "niet te zuipen morgen verzekerd van slechte eetlust en staat garant voor weinig doelpunten bier" oftewel BRAND err uberhaupt bij :eyes: :eyes: :eyes:

Maar goed jagermeister-redbull roelt ook nog altijd :)
raoel
Mijn favo bier is Dommelsch.

Maar het meest drink ik Bavaria. Dat hebben we thuis ook altijd en bij vrienden thuis ook. Dat vin ik ook een van de lekkerste bieren (is da NL?)

Opzich is elke biersoort te drinken.
Alleen als ik van sommige biersoorten veel drink krijg ik zo'n opgeblazen gevoel. Da lust ik gewoon niet veel. En van andere bieren houdt ik altijd een kater over.
Dat krijg ik van die biersoorten als:
Heiniken
Brouwmeester
Pit pils :)

En bier voor boeren?
Dan zijn er toch ook veel van die randstadkakkers die dan boer zijn. En daar wil ik niet mee geassocieerd worden :D. Al ben ik ook geen echte boer maar woon wel zowat op het platteland hier.
The Groove
quote:
Originally posted by NiTro
Op een dag drink je geen bier meer, maar drink je Grolsch :D :D :D

Dus je geeft toe dat Grolsch geen bier is? :D
serialkillah
quote:
Dus je geeft toe dat Grolsch geen bier is?

grolsch heeft zichzelf verheven tot een hogere vorm.....:)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by moogwai

EN waarom staat het "niet te zuipen morgen verzekerd van slechte eetlust en staat garant voor weinig doelpunten bier" oftewel BRAND err bij :eyes: :eyes: :eyes:

omdat de limboos hier anders gaan klagen. die zijn namelijk te 'omhoog gevallen'/trots/eigenwijs om toe te geven dat 'het bier waar limburg trots op is' kant en klare bocht is.

groeten, kolkiewolkie
John
heeft iemand trouwens weles dat goedkope pitbier van de edah gezopen?
ranziiigg :D
-=WVG=-
Freddy Heineken is d00d...
John
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Freddy Heineken is d00d...

biertje? :(
Ruben_Dubbink
toch fijn dat mensen het echte bier (grolsch met 8 stemmen) er meteen uithalen :D

Jammer van Freddie btw, hoewel ik z'n bier niet te zuipen vond!

GreetZ RubDub
Little Theseus
quote:
Originally posted by John

biertje? :(

Wahahaha rotflol lmao

hmm, in 2003 (20 jaar nadato) ff zijn zoon ontvoeren dan maar, en dan roepen dat je m vermoordt als je niet snel 15 euro op je rekening krijgt gestort!

Gekhous
quote:
Originally posted by raoel
Dat vin ik ook een van de lekkerste bieren (is da NL?)

neen, vin moet met een d op het eind (vind)
TranceFool
Heineken, nu die dood is (:() smaakt het nog lekkerder :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement