return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Jullie Favo BIER, kies maar! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Matthijs
Een koude Heineken doen het altijd goed, maar Hertog Jan is ook zeker niet verkeerd! :tongue2
In ieder geval is alles beter dan Oranjeboom, wat verschrikkelijk smerig is dat zeg! En dan heb ik het nog niet eens over die koppijn die je er van krijgt...
Jappio
zo heineken aan kop ;)
MennoB
Je drinkt Dommelsch en je pist Heineken..

Dommelsch dus.. :p
@win
HOEGAARDEN!! :crazy:

Heerlijk dat witbier! :cool:
dj_spare
heineken uber alles :D
Glaniskanis
Waar is Warsteiner
Dat vind ik echt wel het lekkerst
Remy D
als je uis dtrinkt da n ban je nig sloechger af dan borou w meestenreer
Jantjeuh
Grolsch met afstand. Hele familie drinkt alleen maar Grolsch :D

't Is er dus als het ware met de paplepel in gegoten ;)
Gonzo
Brand uiteraard.
HBtje
we zitten nu aan de dommelsch, mede dankzij de tijdelijke reclame van de appie heijn :p maar eigenlijk roeleert bush12 (belgisch bier) echt lekker....

verder gewoon heineken dus :haha:

Hitman
Waar is de optie 'maakt mij geen hol uit'?

Maar als ik toch moet kiezen, doe maar Grolsch:D
moogwai
Alles, zolang het maar geen Brand bier is! Dat is echt het enigste Bier dat ik tot nu toe gedronken heb, waar ik ook merkbaar last van heb de dag erna... :D

Voor de rest of het nou Heineken, Amstel, Bavaria, Dommelsch, Grolsch of Warsteiner is... het gaat er allemaal we in :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement