return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
www.basicbeats.net
View this Thread in Original format
Blik
goedenavond dames en heren, maar weer een threadje van mij ertussen gooien

ga naar www.basicbeats.net (of druk hierop voor direct radioplezier)

www.basicbeats.net/hq.pls | www.basicbeats.net/mq.pls | www.basicbeats.net/lq.pls

en loop een kans dat je zomaar naar tiesto live uit Israel luistert (Dat is vanavond lullo's!!!!!!!) of bijvoorbeeld naar Cor Fijneman en Dazzle luistert

ik luister in ieder geval nu (naar ene DJRV ofzoiets :p) en het klinkt veelbelovend.

mzzls

Blik
raoel
Klinkt zeker wel lekker.
Zeer goede live-stream.

Hier ga ik vaker op in-tune.
Dr. Kuipers
Helaas maar 56k6, dus heb er niks aan, maar toch bedankt :)
DjRV
2 dr Kuipers:

Ook 56 k'ers kunnen inloggen,er zijn verschillende kwaliteiten..
Ruben_Dubbink
Hey......leuk!
Op dit moment is mr. Tiesto himself aan het draaien!
Klinkt wel aardig! :)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Hey......leuk!
Op dit moment is mr. Tiesto himself aan het draaien!
Klinkt wel aardig! :)


tuuuuurlijk klinkt tiesto 'wel aardig', wanneer doet ie dat nou niet man???

greetz kolkiewolkie
Donna
Was een 5 uursset live vanuit israel,waren nog wat kleine mankementjes met de stream,zal in de toekomst alleen maar beter worden.
Grtz
DJ_Massive
go RV go RV!!! :D

mjammie ik ga zow binnekort ook wel naar dit basicbeats dinges luisteren, ik hebbe nog nooit RV in da mix gehoord:(
en fijneman en dazzle moek ook hoorn :) :)
Donna
Yeps and probably komt marco-v ook een keertje;)
Dj Lex
Altijd leuk als precies op zo'n avond weer je verbinding eruit ligt he :(
Iemand opgenomen misschien??

serialkillah
ja is idd wel leuk ja:)
Donna
Volgens luisteraars hebben we niet veel gemist van tiesto's set,veel mensen uit israel waren boos vanmorgen,die er geweest waren,ten eerste was ie 2 uur te laat,was voor ons ook omdat mensen erop wachtten,ten tweede schijnt ie ongelovelijk kut gedraaid te hebben.
De set is wel opgenomen dus ben benieuwed of t echt zo slecht was....
Grtz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement