|
www.basicbeats.net
|
View this Thread in Original format
| Blik |
goedenavond dames en heren, maar weer een threadje van mij ertussen gooien
ga naar www.basicbeats.net (of druk hierop voor direct radioplezier)
www.basicbeats.net/hq.pls | www.basicbeats.net/mq.pls | www.basicbeats.net/lq.pls
en loop een kans dat je zomaar naar tiesto live uit Israel luistert (Dat is vanavond lullo's!!!!!!!) of bijvoorbeeld naar Cor Fijneman en Dazzle luistert
ik luister in ieder geval nu (naar ene DJRV ofzoiets :p) en het klinkt veelbelovend.
mzzls
Blik |
|
|
| raoel |
Klinkt zeker wel lekker.
Zeer goede live-stream.
Hier ga ik vaker op in-tune. |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Helaas maar 56k6, dus heb er niks aan, maar toch bedankt :) |
|
|
| DjRV |
2 dr Kuipers:
Ook 56 k'ers kunnen inloggen,er zijn verschillende kwaliteiten.. |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Hey......leuk!
Op dit moment is mr. Tiesto himself aan het draaien!
Klinkt wel aardig! :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Hey......leuk!
Op dit moment is mr. Tiesto himself aan het draaien!
Klinkt wel aardig! :) |
tuuuuurlijk klinkt tiesto 'wel aardig', wanneer doet ie dat nou niet man???
greetz kolkiewolkie |
|
|
| Donna |
Was een 5 uursset live vanuit israel,waren nog wat kleine mankementjes met de stream,zal in de toekomst alleen maar beter worden.
Grtz |
|
|
| DJ_Massive |
go RV go RV!!! :D
mjammie ik ga zow binnekort ook wel naar dit basicbeats dinges luisteren, ik hebbe nog nooit RV in da mix gehoord:(
en fijneman en dazzle moek ook hoorn :) :) |
|
|
| Donna |
| Yeps and probably komt marco-v ook een keertje;) |
|
|
| Dj Lex |
Altijd leuk als precies op zo'n avond weer je verbinding eruit ligt he :(
Iemand opgenomen misschien?? |
|
|
| serialkillah |
| ja is idd wel leuk ja:) |
|
|
| Donna |
Volgens luisteraars hebben we niet veel gemist van tiesto's set,veel mensen uit israel waren boos vanmorgen,die er geweest waren,ten eerste was ie 2 uur te laat,was voor ons ook omdat mensen erop wachtten,ten tweede schijnt ie ongelovelijk kut gedraaid te hebben.
De set is wel opgenomen dus ben benieuwed of t echt zo slecht was....
Grtz |
|
|
|
|