|
Trance Energy2006 Lineup
|
View this Thread in Original format
| freeloop |
MAINSTAGE
Armin van Buuren
Ernesto vs Bastian
Mark Norman vs Cor Fijneman
Push LIVE
Johan Gielen
Marcel Woods
Above & Beyond
Ronald van Gelderen
Scot Project
ARMADA STAGE
Matthew Dekay
Perry O'Neil
M.I.K.E.
Markus Schulz
Remy vs Roland Klinkenberg vs Armin LIVE
Special guest: Judge Jules
MADHOUSE STAGE
DJ Jean
Tiddy
4 Strings
Spider
Randy Katana
Noen andre som skal dit? |
|
|
| OxyAction |
| Har ikke tenkt på det før nå, men etter den lineup'en tror jeg kanskje det ja!:) |
|
|
| euphoria_ibiza |
| kjøper billett tomorrow :D |
|
|
| moore |
| Så ikke så gæærnt ut i utgangspunktet. |
|
|
| euphoria_ibiza |
bra nyhet folkens ;)
scot project [mainstage] |
|
|
| Trancie |
Hei
Nordmann som bor i Nederland, tenkte jeg skulle si hei hei
Er det mange av dere som kommer nedover? Dette partiet er stort, jeg var på mitt første i 2002 - beste innendørs party etter Sensation Black!!
Hvordan er det i Norge for tiden? Det er vel ikke så mange klubber og parties lenger nå? |
|
|
| iskrem |
| quote: | Originally posted by Trancie
Hvordan er det i Norge for tiden? Det er vel ikke så mange klubber og parties lenger nå? |
Det eksisterer nesten ikke noe for oss "yngre (16-18)", men er litt ihvertfall for de eldre som jeg har fått med meg .. |
|
|
| Lil-H |
oi, når i 2006 er dette?
virker jo meget interessant også!!
kanskje jeg får legge ferien om dit en gang *hmm* |
|
|
| noonboy |
Har lenge lurt på en ting. Når arrangører fører opp enkelte navn med et "LIVE" til slutt, betyr det faktisk at de spiller LIVE? Eller betyr det at bare dj-settet spilles LIVE og at alle som ikke føres opp LIVE har FORHÅNDSINNSPILTE sett og de bare står der og DIGGER? Det hadde vært tøft, forresten.
Stemmer nok det, jeg har ikke vært på noe særlig med store fester før (eller "parties", om det låter bedre). |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by Lil-H
oi, når i 2006 er dette? |
Det er i februar. |
|
|
| dj2001 |
| quote: | Originally posted by noonboy
Har lenge lurt på en ting. Når arrangører fører opp enkelte navn med et "LIVE" til slutt, betyr det faktisk at de spiller LIVE? Eller betyr det at bare dj-settet spilles LIVE og at alle som ikke føres opp LIVE har FORHÅNDSINNSPILTE sett og de bare står der og DIGGER? Det hadde vært tøft, forresten.
Stemmer nok det, jeg har ikke vært på noe særlig med store fester før (eller "parties", om det låter bedre). |
Når en artist har en live act betyr det at de fremfører sine egne sanger der og da. Og hadde DJs spilt av forhåndsinnspilte sett på et event, så hadde hele poenget vært borte. Det handler om å lese publikum når man bygger opp et sett, ikke bare spille kule låter;) |
|
|
| Mindbreezer |
| quote: | Originally posted by dj2001
Og hadde DJs spilt av forhåndsinnspilte sett på et event, så hadde hele poenget vært borte. |
Heh, det var nettopp det Marco V, Yoji og Armin gjorde på Sensation White i år. Litt trist egentlig... |
|
|
|
|