return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Julklappar
View this Thread in Original format
Funfrock
Kan någon ge lite bra tips på julklappar? Gärna som kan handlas online :) Tilltänkta personer är flickvän, mamma, pappa och lillebror (22).

Kom igen och kläm fram era bästa tips nu och rädda min lediga tid :)
Laszlo
Bra tråd..alltid lika svårt att handla till familjen....det är dock vid sådana här tillfällen ganska tacksamt att hela ens släkt bor utomlands :) Jag behöver således bara köpa presenter till morsan, farsan och brorsan :)
Jeremy H
Avskyr att köpa julklappar.. så ospontant och tråkigt! :o
Har lixom Laszlo en stor del av släkten utomlands, så jag har lyckligtvis inte så många presenter att köpa...
Men vad köper man till sin lilla mamma? :p

Bra tråd btw ;)
Cloudburst
Samma här med släkt utomlands. :D

Så klappar för farsan, morsan, syrran och bröderna. Typ... fast bröderna förtjänar inget för de har aldrig köpt nått åt mig. :p

Har noll koll vad man ska köpa. Syrran får oftast hjälpa mig med presenter till morsan o farsan. Sen är det till henne, vilket oftast är såhär typsikt jobbigt att komma på.
jofawe
jag brukar leja ut alla klappar =)
Cloudburst
Min kompis ladda ner alla sina julklappar ifjol... :p
zoric
Håller med ovanstående, riktigt bra tråd, Heh :)
Funfrock
bra tråd om nån bara kunde komma med lite tips :D
lacksesepsotygh
köpte en moddad xbox åt min familj förra julen.. kanske blir obhnordica-knivar åt mor iår (nåt set för ~700).
CJ InterCity
ut på stan med er! ha inte köptvång i bakhuvudet, utan bara titta runt i affärer, till slut hittar man alltid något bra! Annars kan man ju rita en teckning eller nåt, men det funkar inte om man fyllt 5 år :p

ArcticBeach
quote:
Originally posted by CJ InterCity
ut på stan med er! ha inte köptvång i bakhuvudet, utan bara titta runt i affärer, till slut hittar man alltid något bra! Annars kan man ju rita en teckning eller nåt, men det funkar inte om man fyllt 5 år :p


ingen som sagt nåt till mej om det dom senaste 15 åren :wtf:
benni
böcker
bra filmer (inget hollywood skräp)
konfekt :p
simpsons dvd
biljetter (inträdes.. rese?)
kläder

... jag gav iallafall tips :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement