|
Julklappar
|
View this Thread in Original format
| Funfrock |
Kan någon ge lite bra tips på julklappar? Gärna som kan handlas online :) Tilltänkta personer är flickvän, mamma, pappa och lillebror (22).
Kom igen och kläm fram era bästa tips nu och rädda min lediga tid :) |
|
|
| Laszlo |
| Bra tråd..alltid lika svårt att handla till familjen....det är dock vid sådana här tillfällen ganska tacksamt att hela ens släkt bor utomlands :) Jag behöver således bara köpa presenter till morsan, farsan och brorsan :) |
|
|
| Jeremy H |
Avskyr att köpa julklappar.. så ospontant och tråkigt! :o
Har lixom Laszlo en stor del av släkten utomlands, så jag har lyckligtvis inte så många presenter att köpa...
Men vad köper man till sin lilla mamma? :p
Bra tråd btw ;) |
|
|
| Cloudburst |
Samma här med släkt utomlands. :D
Så klappar för farsan, morsan, syrran och bröderna. Typ... fast bröderna förtjänar inget för de har aldrig köpt nått åt mig. :p
Har noll koll vad man ska köpa. Syrran får oftast hjälpa mig med presenter till morsan o farsan. Sen är det till henne, vilket oftast är såhär typsikt jobbigt att komma på. |
|
|
| jofawe |
| jag brukar leja ut alla klappar =) |
|
|
| Cloudburst |
| Min kompis ladda ner alla sina julklappar ifjol... :p |
|
|
| zoric |
| Håller med ovanstående, riktigt bra tråd, Heh :) |
|
|
| Funfrock |
| bra tråd om nån bara kunde komma med lite tips :D |
|
|
| lacksesepsotygh |
| köpte en moddad xbox åt min familj förra julen.. kanske blir obhnordica-knivar åt mor iår (nåt set för ~700). |
|
|
| CJ InterCity |
| ut på stan med er! ha inte köptvång i bakhuvudet, utan bara titta runt i affärer, till slut hittar man alltid något bra! Annars kan man ju rita en teckning eller nåt, men det funkar inte om man fyllt 5 år :p |
|
|
| ArcticBeach |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
ut på stan med er! ha inte köptvång i bakhuvudet, utan bara titta runt i affärer, till slut hittar man alltid något bra! Annars kan man ju rita en teckning eller nåt, men det funkar inte om man fyllt 5 år :p |
ingen som sagt nåt till mej om det dom senaste 15 åren :wtf: |
|
|
| benni |
böcker
bra filmer (inget hollywood skräp)
konfekt :p
simpsons dvd
biljetter (inträdes.. rese?)
kläder
... jag gav iallafall tips :p |
|
|
|
|