|
Goede voornemens voor 2006? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Het is niet echt een goed voornemen:
emigreren naar de VS, |
(kan je haar niet beter hierheen halen??) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
(kan je haar niet beter hierheen halen??) |
misschien.
ze komt binnenkort voor 2 maanden weer naar Nederland.
misschien verandert ze wel van gedachten.
nee ik kijk er naar uit om daar te gaan wonen met haar.
en heel veel mensen denken:
VS -> Bush
Florida -> Orkanen
Niks maar dan ook niks zal mij tegenhouden, zelfs orkanen niet, want ik heb er in Oktober midden in gezeten toen Wilma over Zuid Florida raasde.
En ook die achtelijke gek die ze opnieuw hebben gekozen (mijn verloofde is anti Bush) daar in Washington houdt mij niet tegen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
emigreren naar de VS, om precies te zijn in Fort Lauderdale (Florida) om daar een nieuw leven te beginnen samen met mijn Amerikaanse verloofde.
Ik hoop voor het einde van 2006 in de VS te wonen. |
Kwa weer woon ik liever in Florida. Ben vroegah eens in Orlando geweest en ik moet zeggen dat het er lekker warm was. :p verder vind ik amerika zwaar bagger. |
|
|
| ZZandirt |
heyhey... ik wilde dat ik NU in florida woonde... begrijp me niet verkeerd....been there.. heerlijk...
aleen AL het andere.... slechte voorzieningen, sociale armoede/achterstand. het leven is daar duur... helaas.
en dan heb ik het nog niet eens over bush en de us of a en diverse vrijheden die je hier maar for granted neemt. (behalve dan de vrijheid om wapens te dragen..grrr)
arnhem is echt wel gezelliger als ft lauderdale...... |
|
|
| ZZandirt |
en over die orkanen bull will ik het niet eens hebben:whip: :whip: :whip:
als ze de huizen nou eens van steen zouden bouwen daar.... dat zou een stuk schelen... |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
heyhey... ik wilde dat ik NU in florida woonde... begrijp me niet verkeerd....been there.. heerlijk...
aleen AL het andere.... slechte voorzieningen, sociale armoede/achterstand. het leven is daar duur... helaas.
en dan heb ik het nog niet eens over bush en de us of a en diverse vrijheden die je hier maar for granted neemt. (behalve dan de vrijheid om wapens te dragen..grrr)
arnhem is echt wel gezelliger als ft lauderdale...... |
Het is heerlijk in Florida, helemaal mee eens.
En het is niet alleen Ft Lauderdale, wat dacht je van Miami.
Geweldige stad, zoveel te beleven daar.
En Orlando is ook geweldig.
Arnhem is zeker gezellig, maar niet gezelliger.
Het is gewoon gezellie.
Ik woon om de hoek van de Korenmarkt. kan alsware rollend naar huis.
En ja in de VS zijn de sociale voorzieningen niet echt geweldig.
Het is ook afhankelijk welke sector je in zit.
Mijn verloofde verdient goed en heeft goede sociale voorzieningen, en als ik hetzelfde werk kan vinden wat ik nu doe (telecom) dan zit ik echt heel goed daar. |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
en over die orkanen bull will ik het niet eens hebben:whip: :whip: :whip:
als ze de huizen nou eens van steen zouden bouwen daar.... dat zou een stuk schelen... |
Dan ben je zeker niet in het zuiden van Florida geweest.
Daar tref je echt geen houten huizen aan.
Anders hadden wij Wilma niet overleefd kan ik je vertellen.
Het is niet zoals in New Orleans |
|
|
| Unique2701 |
Parlement Florida keurt 'wildwestwet' goed
TALLAHASSEE - Inwoners in Florida mogen voortaan iedereen die hen op straat bedreigt, doodschieten. Zij hoeven niet meer eerst te proberen te vluchten. De wet die dat mogelijk maakt, is dinsdag met een overweldigende meerderheid aangenomen door het Huis van Afgevaardigden in de staat in het zuiden van de Verenigde Staten. Dat meldden Amerikaanse media.
Het recht te doden uit zelfverdediging gold tot dusver alleen voor de eigen woning, maar nu dus ook voor openbare gelegenheden. Volgens het parlement in Florida is het onzin dat mensen op straat moeten vluchten als zij worden bedreigd. Zelfs als een aanvaller zelf geen vuurwapen draagt, is hij volgens de wet vogelvrij.
Critici menen dat de maatregel wel moet leiden tot wildwesttaferelen. De Democratische minderheid in Florida vindt het schokkend dat een instituut dat pretendeert "het leven te beschermen", op deze manier de waarde van een mensenleven naar beneden haalt. De Democraten vinden dat de wet wapenbezitters feitelijk een "vergunning om te doden" geeft.
nou lekker dan :wtf: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
hmmm, ik weet zeker 1 persoon die gaat flippen dat ik dit vertel.
mijn verloofde.
er waren heel veel mensen op tegen.
Onbegrijpelijk, belachelijk.
Dit gaat escaleren daar.
Afwachten dan maar. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Parlement Florida keurt 'wildwestwet' goed
TALLAHASSEE - Inwoners in Florida mogen voortaan iedereen die hen op straat bedreigt, doodschieten. Zij hoeven niet meer eerst te proberen te vluchten. De wet die dat mogelijk maakt, is dinsdag met een overweldigende meerderheid aangenomen door het Huis van Afgevaardigden in de staat in het zuiden van de Verenigde Staten. Dat meldden Amerikaanse media.
Het recht te doden uit zelfverdediging gold tot dusver alleen voor de eigen woning, maar nu dus ook voor openbare gelegenheden. Volgens het parlement in Florida is het onzin dat mensen op straat moeten vluchten als zij worden bedreigd. Zelfs als een aanvaller zelf geen vuurwapen draagt, is hij volgens de wet vogelvrij.
Critici menen dat de maatregel wel moet leiden tot wildwesttaferelen. De Democratische minderheid in Florida vindt het schokkend dat een instituut dat pretendeert "het leven te beschermen", op deze manier de waarde van een mensenleven naar beneden haalt. De Democraten vinden dat de wet wapenbezitters feitelijk een "vergunning om te doden" geeft.
nou lekker dan :wtf: |
agent: waarom heb jij Achmed doodgeschoten
ik: hij keek boos naar me
agent: en toen?
ik: en toen schoot ik 'm voor zijn kop.
agent: heb je 'm wel gewaarschuwd dan?
ik: moest dat dan?
agent: ach..., technicality.... let's say you have......
ik: duh.., ok |
|
|
| magrec |
| 2006:--> Afstuderen en een kamer in amsterdam zoeken en meer drugs gebruiken :rolleyes: :o |
|
|
| Muppy |
euhmz
mn Lio-assesment halen...
geld beter besteden...
meer sparen...
kampioen worden met mn team...
mwoah dat was het wel:o |
|
|
|
|