|
Goede voornemens voor 2006? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| Al kreeg ik geld toe dan ging ik nog niet naar een Vandit Night :p |
|
|
| ZZandirt |
why not..?
laatste x in Ewerk was een hoogtepunt. deepdish/behrouz/adamsheridan/nickwarren
pvd amper gezien. (2 zalen :D)
maar de sfeeeeeeer!!!! och man!
ga me nu niet vertellen dat je dat hebt meegemaakt, en dat je nog steeds niet naar een vanditnite wil |
|
|
| Djeebie |
Nee, over de sfeer kan ik inderdaad niet oordelen. Ben er nooit geweest... De line-up van die laatste E-werk party is natuurlijk wel relaxed. Deep Dish, maar vooral Behrouz en Warren :cool:
Maar meneer Van Dyk staat me nogal tegen. Niet z'n persoon, hoewel hij best wat energieker en enthousiaster achter de tafels mag staan, maar z'n muziekkeuze. Vreselijke muziek draait hij altijd. |
|
|
| ZZandirt |
soort van cheesemeister.... i know...
hoewel ie ook verschrikkelijk kan stampen, trust me...
goed voornemen (lees aasignment) voor Djeebee: bezoek een vanditnite
als je een lift wil hoor ik het wel:stongue: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Nee, over de sfeer kan ik inderdaad niet oordelen. Ben er nooit geweest... De line-up van die laatste E-werk party is natuurlijk wel relaxed. Deep Dish, maar vooral Behrouz en Warren :cool:
|
midden in een set van pvd: lichten uit, bromtoon. gare gast met gitaar opeens gewoon naast de djbooth, jengelt dat riedeltje van teh other side en begint te zingen (blijkt Wayne J), pvd draait kwartslag naar 2 Rolands (geen tt aangeraakt) en begeleid die gast gedurende 5 mins ofzo, waarna wayne bedankt voor de aandacht en iedereen veel plezier wenst.... boemboem ingemixed en verder met de set. (ik weg naar zaal 2 deep dish...:D) hoedanook kippenvel, dat garandeer ik je... (zelfs voor NW's kale verschijning) |
|
|
| Unique2701 |
| Berlijn is veeeer :eek: |
|
|
| Djeebie |
| Kippenvel van die live track? Zou kunnen, maar mijn ervaring vertelt me dat bijna alle live acts tijdens dj sets gaar zijn. Op de een of andere manier lijkt het geluid daar niet goed genoeg voor afgesteld te zijn. En 9 van de 10 keer zingt de zanger(es) vals, wat ze tijdens hun eigen concerten bijna niet hebben. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Berlijn is veeeer :eek: |
tresor is dicht!!!!!!!
over technohokken gesproken... NW zou er zijn gaan wonen...!! wat een tent...
ewerk (beter dan panama en escape etc.. ook het paard) is géén opvolger.
:whip: :whip:
achja, maart maar eens kijken wat er te doen is daar. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Kippenvel van die live track? Zou kunnen, maar mijn ervaring vertelt me dat bijna alle live acts tijdens dj sets gaar zijn. Op de een of andere manier lijkt het geluid daar niet goed genoeg voor afgesteld te zijn. En 9 van de 10 keer zingt de zanger(es) vals, wat ze tijdens hun eigen concerten bijna niet hebben. |
daarin heb je gelijk: hence teh bromtoon en valse wayne.....
maar daar gaat het niet om...
de vibe, dude.... de vibe.....
als ik zou zeiken als jij, dan zou ik ook zeggen dat jimmy's gitaar vals was met woodstock........ |
|
|
| ZZandirt |
| ik hoor'm al zeggen: "jimmy??? woodstock???" |
|
|
| Djeebie |
| Ik ga komend jaar wel met een vriendin van me, net als Partyhardy en tijs08, een bliksembezoek aan de Fabric brengen. Dus vlucht naar London, de hele nacht housen en dan weer terug het vliegtuig in naar A'dam :cool: |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ik hoor'm al zeggen: "jimmy??? woodstock???" |
Hé hé, ik ben geen cultuurbarbaar hoor! En Jimmy's interpretatie van "The Star Spangled Banner" is legendarisch.
Maar wel vals :D |
|
|
|
|