return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Goede voornemens voor 2006? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Djeebie
Al kreeg ik geld toe dan ging ik nog niet naar een Vandit Night :p
ZZandirt
why not..?

laatste x in Ewerk was een hoogtepunt. deepdish/behrouz/adamsheridan/nickwarren

pvd amper gezien. (2 zalen :D)

maar de sfeeeeeeer!!!! och man!

ga me nu niet vertellen dat je dat hebt meegemaakt, en dat je nog steeds niet naar een vanditnite wil
Djeebie
Nee, over de sfeer kan ik inderdaad niet oordelen. Ben er nooit geweest... De line-up van die laatste E-werk party is natuurlijk wel relaxed. Deep Dish, maar vooral Behrouz en Warren :cool:

Maar meneer Van Dyk staat me nogal tegen. Niet z'n persoon, hoewel hij best wat energieker en enthousiaster achter de tafels mag staan, maar z'n muziekkeuze. Vreselijke muziek draait hij altijd.
ZZandirt
soort van cheesemeister.... i know...

hoewel ie ook verschrikkelijk kan stampen, trust me...

goed voornemen (lees aasignment) voor Djeebee: bezoek een vanditnite


als je een lift wil hoor ik het wel:stongue:
ZZandirt
quote:
Originally posted by Djeebie
Nee, over de sfeer kan ik inderdaad niet oordelen. Ben er nooit geweest... De line-up van die laatste E-werk party is natuurlijk wel relaxed. Deep Dish, maar vooral Behrouz en Warren :cool:



midden in een set van pvd: lichten uit, bromtoon. gare gast met gitaar opeens gewoon naast de djbooth, jengelt dat riedeltje van teh other side en begint te zingen (blijkt Wayne J), pvd draait kwartslag naar 2 Rolands (geen tt aangeraakt) en begeleid die gast gedurende 5 mins ofzo, waarna wayne bedankt voor de aandacht en iedereen veel plezier wenst.... boemboem ingemixed en verder met de set. (ik weg naar zaal 2 deep dish...:D) hoedanook kippenvel, dat garandeer ik je... (zelfs voor NW's kale verschijning)
Unique2701
Berlijn is veeeer :eek:
Djeebie
Kippenvel van die live track? Zou kunnen, maar mijn ervaring vertelt me dat bijna alle live acts tijdens dj sets gaar zijn. Op de een of andere manier lijkt het geluid daar niet goed genoeg voor afgesteld te zijn. En 9 van de 10 keer zingt de zanger(es) vals, wat ze tijdens hun eigen concerten bijna niet hebben.
ZZandirt
quote:
Originally posted by Unique2701
Berlijn is veeeer :eek:



tresor is dicht!!!!!!!

over technohokken gesproken... NW zou er zijn gaan wonen...!! wat een tent...


ewerk (beter dan panama en escape etc.. ook het paard) is géén opvolger.

:whip: :whip:

achja, maart maar eens kijken wat er te doen is daar.
ZZandirt
quote:
Originally posted by Djeebie
Kippenvel van die live track? Zou kunnen, maar mijn ervaring vertelt me dat bijna alle live acts tijdens dj sets gaar zijn. Op de een of andere manier lijkt het geluid daar niet goed genoeg voor afgesteld te zijn. En 9 van de 10 keer zingt de zanger(es) vals, wat ze tijdens hun eigen concerten bijna niet hebben.


daarin heb je gelijk: hence teh bromtoon en valse wayne.....


maar daar gaat het niet om...

de vibe, dude.... de vibe.....


als ik zou zeiken als jij, dan zou ik ook zeggen dat jimmy's gitaar vals was met woodstock........
ZZandirt
ik hoor'm al zeggen: "jimmy??? woodstock???"

Djeebie
Ik ga komend jaar wel met een vriendin van me, net als Partyhardy en tijs08, een bliksembezoek aan de Fabric brengen. Dus vlucht naar London, de hele nacht housen en dan weer terug het vliegtuig in naar A'dam :cool:
Djeebie
quote:
Originally posted by ZZandirt
ik hoor'm al zeggen: "jimmy??? woodstock???"


Hé hé, ik ben geen cultuurbarbaar hoor! En Jimmy's interpretatie van "The Star Spangled Banner" is legendarisch.

Maar wel vals :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement