|
Goede voornemens voor 2006? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
2006:--> Afstuderen en een kamer in amsterdam zoeken en meer drugs gebruiken :rolleyes: :o |
Ik mail je volgend jaar wel over die drugs. :p |
|
|
| Jappio |
Uit het draadje van vorig jaar: http://www.tranceaddict.com/forums/...e+voornemens%22
| quote: | Originally posted by Jappio
- Eens proberen om langer dan 2 maanden geinteresseerd te blijven in een vrouw
- bachelor afsluiten
- studie in het buitenland regelen
- NK meerkamp halen |
- heb alweer 4 maanden een vriendin; all-time record :toothless
- op 1 vak na mn bachelor afgerond, maar wel aan mn master begonnen
- gaat er waarschijnlijk in september van komen
- doordat ik mn enkel heb gebroken is dat er niet van gekomen.
Nieuwe voornemens?
Hmm misschien toch maar eens gaan afstuderen (mits punt 3 niet doorgaat). Verder niet echt veel voornemens :) |
|
|
| Cyberjoi |
ik ben al goed! :eyespop:
dus.... |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Djeebie
- meer uitgaan
- minder werken |
Ik voorzie een financiele crisis... |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik voorzie een financiele crisis... |
Hehe, dat zal wel meevallen hoor. Gewoon slim omgaan met geld. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Hehe, dat zal wel meevallen hoor. Gewoon slim omgaan met geld. |
Peuken bietsen en niet dokken tijdens rondjes. :p
Profiteur! :p |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
hmmm, ik weet zeker 1 persoon die gaat flippen dat ik dit vertel.
mijn verloofde.
er waren heel veel mensen op tegen.
Onbegrijpelijk, belachelijk.
Dit gaat escaleren daar.
Afwachten dan maar. |
en dan zeiken ze hier over de kloof tussen politiek en maatschappij...:whip: :whip:
daar beslist een groepje seniele ouwe mannekes over. ook wel republikeinen genoemd. en we weten allemaal dat de wapenlobby hun resp. campagnes heeft gefinancierd...
was die debiele broer van bush daar niet hoog??
edit: ik bedoel eigenlijk de complete industriele lobby. wapenfabrieken en dergelijken vallen daar ook in. net als de pharmaceuticals... als er miljarden te verdienen vallen dan wordt er niet moeilijk gedaan over een paar miljoen..... |
|
|
| Djeebie |
:D
Nee, ik bedoel eigenlijk meer de kansloze zuipavonden in de lokale kroeg tot een minimum beperken en alle feest/verjaardag/leuke dingen potten afschaffen (leuk al die potjes, maar ik ben d'r iedere maand wel een vermogen aan kwijt). Het is nou ook weer niet de bedoeling dat ik iedere week alle parties afloop, maar ik mag best wat vaker. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Djeebie
:D
Nee, ik bedoel eigenlijk meer de kansloze zuipavonden in de lokale kroeg tot een minimum beperken en alle feest/verjaardag/leuke dingen potten afschaffen (leuk al die potjes, maar ik ben d'r iedere maand wel een vermogen aan kwijt). Het is nou ook weer niet de bedoeling dat ik iedere week alle parties afloop, maar ik mag best wat vaker. |
gewoon kritisch uitgaan... feestjes kunnen ook gewoon een tientje kosten...... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
gewoon kritisch uitgaan... feestjes kunnen ook gewoon een tientje kosten...... |
Of je wordt gewoon cameraman, dan kan je maximaal 1 keer in de 6 maanden stappen (als je geluk hebt :p). |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
gewoon kritisch uitgaan... feestjes kunnen ook gewoon een tientje kosten...... |
Dat doe ik nu ook al. Maar een tientje wordt wel heel hard zoeken hoor. Gemiddeld avondje Panama/Melkweg etc. kost je tussen de €15-20. Dat vind ik het 9 van de 10 keer wel waard trouwens. |
|
|
| ZZandirt |
hah! niemand zei dat het makkelijk zou zijn :D
(trouwens: menig dj is prettiger gezelschap "among few", de clubnights roeleren!)
vanditnites altijd lekker.. (hoewel de lineup aanstaande vrijdag wel mager is..:-)) Kesselhaus lekker feesthokkie..:) |
|
|
|
|