return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
[25-02-2006] Teqnology - HMH, Amsterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Nou dan ga je niet mee :o


Ik zit er wel over na te denken om hier naartoe te gaan. Ik vind de line-up wel stukke beter dan bij Awakenings.
het is wel onder voorbehoud. Als het even tegen zit dan kan mijn nek nog maanden lang naar d eklote zijn. :( teringzooi.......
jp
En de HMH is harder
Siesta
quote:
Originally posted by New Wave
Je vergeet 1 ding. Vrouwen zijn al stukke volwassener dan hun mannelijke leeftijdsgenoten. Dat is wetenschappelijk bewezen. daarom ben jij nog dat kleine jonge pubertje en mogen we van Uniek verwachten dat ze op hetzelfde niveau zit als bijvoorbeeld een JP, Zzandirt en New Wave.


dan zit ze wel op een ongelooflijk laag niveau! ;)
ZZandirt
quote:
Originally posted by New Wave
Je vergeet 1 ding. Vrouwen zijn al stukke volwassener dan hun mannelijke leeftijdsgenoten. Dat is wetenschappelijk bewezen. daarom ben jij nog dat kleine jonge pubertje en mogen we van Uniek verwachten dat ze op hetzelfde niveau zit als bijvoorbeeld een JP, Zzandirt en New Wave.



thank you, newwave!

en gerrit: ik ruik een complexje??

en


uniekje is van mij en NW!! afblijven... :D
New Wave
quote:
Originally posted by Siesta
dan zit ze wel op een ongelooflijk laag niveau! ;)


kan je nagaan hoe laag jij dan zit.
New Wave
quote:
Originally posted by ZZandirt

uniekje is van mij en NW!! afblijven... :D


Ons lieve kleine schattige zachte knuffeldiertje. :p
Siesta
quote:
Originally posted by New Wave
kan je nagaan hoe laag jij dan zit.



hehe :p , nouja die wetenschappelijke ! ze kunnen ook nog steeds niet verklaren waarom bananen krom zijn dusja! ;)
ZZandirt
quote:
Originally posted by Siesta
hehe :p , nouja die wetenschappelijke ! ze kunnen ook nog steeds niet verklaren waarom bananen krom zijn dusja! ;)



sow!!!!! echt wel!!!!
:whip: :whip:
New Wave
quote:
Originally posted by Siesta
hehe :p , nouja die wetenschappelijke ! ze kunnen ook nog steeds niet verklaren waarom bananen krom zijn dusja! ;)


dan loop je wel behoorlijk achter of je zit nog in groep 8 en je hebt die leerstof nog niet gehad.
Bananen groeien in de richting van het licht. De bananen zitten bovenaan de steel vast. Als ze groeien richt de onderkant zich naar het licht. Langzaam krommen ze zich zo naar de zon.

taddaaaaa
Siesta
man! jij hebt echt een hoog nivo :eyes:

en ik maar denken dat het kwam doordat ze de streepjescode eraltijd zo hard op knallen :rolleyes:

ZZandirt
quote:
Originally posted by New Wave
Langzaam krommen ze zich zo naar de zon.

taddaaaaa



andersom, ze krommen van de zon af, (en vanwege meer groei door hogere lichtopbrengst wordt dat proces verergerd, op celniveau... maar verder kwam ik zojuist tot de zelfde conclusie.. (nog nooit eerder over nagedacht... gek hè?)

:D
New Wave
quote:
Originally posted by Siesta
man! jij hebt echt een hoog nivo :eyes:

en ik maar denken dat het kwam doordat ze de streepjescode eraltijd zo hard op knallen :rolleyes:


NEEEE want die streepjescode komt er pas op als ze al krom zijn. :o
BELG!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement