|
[25-02-2006] Teqnology - HMH, Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Nou dan ga je niet mee :o |
Ik zit er wel over na te denken om hier naartoe te gaan. Ik vind de line-up wel stukke beter dan bij Awakenings.
het is wel onder voorbehoud. Als het even tegen zit dan kan mijn nek nog maanden lang naar d eklote zijn. :( teringzooi....... |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
Je vergeet 1 ding. Vrouwen zijn al stukke volwassener dan hun mannelijke leeftijdsgenoten. Dat is wetenschappelijk bewezen. daarom ben jij nog dat kleine jonge pubertje en mogen we van Uniek verwachten dat ze op hetzelfde niveau zit als bijvoorbeeld een JP, Zzandirt en New Wave. |
dan zit ze wel op een ongelooflijk laag niveau! ;) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Je vergeet 1 ding. Vrouwen zijn al stukke volwassener dan hun mannelijke leeftijdsgenoten. Dat is wetenschappelijk bewezen. daarom ben jij nog dat kleine jonge pubertje en mogen we van Uniek verwachten dat ze op hetzelfde niveau zit als bijvoorbeeld een JP, Zzandirt en New Wave. |
thank you, newwave!
en gerrit: ik ruik een complexje??
en
uniekje is van mij en NW!! afblijven... :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Siesta
dan zit ze wel op een ongelooflijk laag niveau! ;) |
kan je nagaan hoe laag jij dan zit. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
uniekje is van mij en NW!! afblijven... :D |
Ons lieve kleine schattige zachte knuffeldiertje. :p |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
kan je nagaan hoe laag jij dan zit. |
hehe :p , nouja die wetenschappelijke ! ze kunnen ook nog steeds niet verklaren waarom bananen krom zijn dusja! ;) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Siesta
hehe :p , nouja die wetenschappelijke ! ze kunnen ook nog steeds niet verklaren waarom bananen krom zijn dusja! ;) |
sow!!!!! echt wel!!!!
:whip: :whip: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Siesta
hehe :p , nouja die wetenschappelijke ! ze kunnen ook nog steeds niet verklaren waarom bananen krom zijn dusja! ;) |
dan loop je wel behoorlijk achter of je zit nog in groep 8 en je hebt die leerstof nog niet gehad.
Bananen groeien in de richting van het licht. De bananen zitten bovenaan de steel vast. Als ze groeien richt de onderkant zich naar het licht. Langzaam krommen ze zich zo naar de zon.
taddaaaaa |
|
|
| Siesta |
man! jij hebt echt een hoog nivo :eyes:
en ik maar denken dat het kwam doordat ze de streepjescode eraltijd zo hard op knallen :rolleyes: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Langzaam krommen ze zich zo naar de zon.
taddaaaaa |
andersom, ze krommen van de zon af, (en vanwege meer groei door hogere lichtopbrengst wordt dat proces verergerd, op celniveau... maar verder kwam ik zojuist tot de zelfde conclusie.. (nog nooit eerder over nagedacht... gek hè?)
:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Siesta
man! jij hebt echt een hoog nivo :eyes:
en ik maar denken dat het kwam doordat ze de streepjescode eraltijd zo hard op knallen :rolleyes: |
NEEEE want die streepjescode komt er pas op als ze al krom zijn. :o
BELG! |
|
|
|
|