|
[25-02-2006] Teqnology - HMH, Amsterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| ambs |
| omg! tegen die tijd ben ik weer in nl :) Ik *MOET* hier heen!:crazy: |
|
|
| jp |
| Pas maar op techno is niet goed voor de gezondheid. Je wordt er kaal van schijnt... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Pas maar op techno is niet goed voor de gezondheid. Je wordt er kaal van schijnt... |
Kiek maar naar mij. In 1997 had ik nog volle bos haar. Toen in 1997 de eerste technodeuntjes door de speakers vlogen ging het snel. Nu helemaal kaal. Niets meer aan te doen. |
|
|
| jp |
| Ga gabber luisteren, dan groeit het langzaam weer aan |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Ga gabber luisteren, dan groeit het langzaam weer aan |
Da luister ik ook, maar da wil niet werken he. Tis al gedaan met het haar. Het zal nooit meer goed komen. Techno is heavy . |
|
|
| ZZandirt |
lul niet man!!!
jij scheert je hersenpan voor de babezzzz...
kale kop --> babe-magnet..... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
lul niet man!!!
jij scheert je hersenpan voor de babezzzz...
kale kop --> babe-magnet..... |
Daarom zit ik ook thuus. Al die sjiks die achter me aanzitten. MFers |
|
|
| ZZandirt |
| sikkie laten staan.... dat schrikt er meteen weer een boel af... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
sikkie laten staan.... dat schrikt er meteen weer een boel af... |
Mwjha dat had ik een tijdje geleden ook, maar ging er al snel af na veel advies van vrouwen van me werk. :p |
|
|
| jp |
Heb jij toestemming om mijn foto als sig te gebruiken? :whip:
artikel 15.
Elk gebruik van een Foto dat niet is overeengekomen, wordt beschouwd als een inbreuk op het auteursrecht van de Fotograaf. Bij inbreuk komt de Fotograaf, zonder overigens enig recht, waaronder begrepen het recht op schadevergoeding, te verliezen, een vergoeding toe ter hoogte van tenminste driemaal de bij de Fotograaf gebruikelijke vergoeding voor een dergelijk vorm van gebruik, met een minimum van €. 250,-.
Dokken ouwe :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Heb jij toestemming om mijn foto als sig te gebruiken? :whip:
artikel 15.
Elk gebruik van een Foto dat niet is overeengekomen, wordt beschouwd als een inbreuk op het auteursrecht van de Fotograaf. Bij inbreuk komt de Fotograaf, zonder overigens enig recht, waaronder begrepen het recht op schadevergoeding, te verliezen, een vergoeding toe ter hoogte van tenminste driemaal de bij de Fotograaf gebruikelijke vergoeding voor een dergelijk vorm van gebruik, met een minimum van €. 250,-.
Dokken ouwe :D |
Kommaar op met je rechtzaak, je staat namelijk nergens :D Ik heb namelijk een foto van jouw foto gemaakt. :p En dus geld jouw copyricht niet omdat dit niet jouw origineel is. TADAAAA :D handig he, heb auteursrecht gehad op school. :p |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Heb jij toestemming om mijn foto als sig te gebruiken? :whip:
artikel 15.
Elk gebruik van een Foto dat niet is overeengekomen, wordt beschouwd als een inbreuk op het auteursrecht van de Fotograaf. Bij inbreuk komt de Fotograaf, zonder overigens enig recht, waaronder begrepen het recht op schadevergoeding, te verliezen, een vergoeding toe ter hoogte van tenminste driemaal de bij de Fotograaf gebruikelijke vergoeding voor een dergelijk vorm van gebruik, met een minimum van €. 250,-.
Dokken ouwe :D |
waar staat dat ie foto van jou is dan??? (of waarom is daar geen melding van gemaakt...)
laakbaar jp...
NW: ik ben te huur voor 245 euri/hr, voor adviezen welteverstaan, jij ranzigerd..) |
|
|
|
|