|
[25-02-2006] Teqnology - HMH, Amsterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| logistiek gezien zou het prettiger zijn als ze recht zouden zijn. dat is ook al eens geprobeerd, echter verkocht dat niet zo lekker. |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
NEEEE want die streepjescode komt er pas op als ze al krom zijn. :o
BELG! |
he meen je dat nou :D ! :happy2: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
logistiek gezien zou het prettiger zijn als ze recht zouden zijn. dat is ook al eens geprobeerd, echter verkocht dat niet zo lekker. |
We like it krom. |
|
|
| New Wave |
margoed.
Teqnology -> bananen -> terug naar teqnology.
JP, als me nek weer goed is dan ga ik mee!! |
|
|
| ZZandirt |
| niet zeiken... je neemt gewoon heel februari vrij..... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
niet zeiken... je neemt gewoon heel februari vrij..... |
Was het maar zo'n feest. :p |
|
|
| Unique2701 |
he jongens niet zo bekvechten :D
ik ben van niemand :D
en qua niveau zit ik misschien wel allemaal BOVEN jullie *kuch* *kuch*
:p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
he jongens niet zo bekvechten :D
ik ben van niemand :D
en qua niveau zit ik misschien wel allemaal BOVEN jullie *kuch* *kuch*
:p |
Je bent van Zzandirt en mij. Geen smoesjes.... :o Ik g anaar bed, Uniekje, ik ga heerlijk over je dromen. likje :p |
|
|
| Unique2701 |
zo vroeg?
nou nitenite ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
zo vroeg?
nou nitenite ;) |
Hoe langer ik slaap hoe langer mijn droom over jouw zal gaan.:crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop: |
|
|
| jp |
| GEEN Belgen op TeQ. Strict Door Policy :whip: |
|
|
|
|