|
קונה מכונית (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ__BoN |
| quote: | Originally posted by epsilon1
מבחינת אמינות, אין על יפניות ובמיוחד קורולה שזה אוטו שמחזיק טוב מאוד, רק שזה לא הכי מתאים לצעירים.
אם אתה רוצה רכב קטן אני דווקא כן הייתי הולך על פיג'ו 206.
אני לא מבין מה יש לחפש ב"ביצועים" אתה לא הולך לעשות פתיחות ורייסים הרי, צריך פשוט שהאוטו יחזיק לא ישתה דלק וכמה שפחות להגיע למוסך. פיג'ו לדעתי עונה על הדברים האלו. |
כן זה בדיוק הקריטריונים שלי.......
סבבה אחי תודה נראה לי שאני כן אלך על הפיג'ו!!
אתה מכיר דגמים? יש הרבה
XS
XR
XLINE
וכו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
מבחינת אמינות, אין על יפניות ובמיוחד קורולה שזה אוטו שמחזיק טוב מאוד, רק שזה לא הכי מתאים לצעירים.
אם אתה רוצה רכב קטן אני דווקא כן הייתי הולך על פיג'ו 206.
אני לא מבין מה יש לחפש ב"ביצועים" אתה לא הולך לעשות פתיחות ורייסים הרי, צריך פשוט שהאוטו יחזיק לא ישתה דלק וכמה שפחות להגיע למוסך. פיג'ו לדעתי עונה על הדברים האלו. |
לי קנו בסוף יב' מזדה 3
וזה אוטו בנזונה
מה קשור צעירים?
אנלא מתלהב בכלל מהמכוניות הקטנות
אני יותר תופס מקרייזלר 300 מאשר מאוטו קטן
ביצועים זה לא רק לפתיחות
ביצועים של הרכב זה העבודה של החלק הפנימי
ואם אחרי שנתיים המנוע שלו לא יסחוב אז הוא יצטער שהוא קנה תאוטו
פג'ו זה רכב מסריח ועדיף לקחת טויוטה רנקס או יאריס
זה כמו להשוות בין יונדאי קופה לטויוטה קאמרי קופה או לרכב ספורט איכותי אחר
או בין מאזדה אמאיקס 5 לב.אמ.וו ז3
כל אלה חיקויים אחד של השני שמן הסתם החיקוי זה רכב שלא שומר על הביצועים
אתה רוצה 206 לך תקנה נראה מה יהיה איתה אחרי שנתיים |
|
|
| Flotser |
| טויוטה יאריס יכולה להיות בחירה טובה |
|
|
| DJ__BoN |
| quote: | Originally posted by Shahar
לי קנו בסוף יב' מזדה 3
וזה אוטו בנזונה
מה קשור צעירים?
אנלא מתלהב בכלל מהמכוניות הקטנות
אני יותר תופס מקרייזלר 300 מאשר מאוטו קטן
ביצועים זה לא רק לפתיחות
ביצועים של הרכב זה העבודה של החלק הפנימי
ואם אחרי שנתיים המנוע שלו לא יסחוב אז הוא יצטער שהוא קנה תאוטו
פג'ו זה רכב מסריח ועדיף לקחת טויוטה רנקס או יאריס
זה כמו להשוות בין יונדאי קופה לטויוטה קאמרי קופה או לרכב ספורט איכותי אחר
או בין מאזדה אמאיקס 5 לב.אמ.וו ז3
כל אלה חיקויים אחד של השני שמן הסתם החיקוי זה רכב שלא שומר על הביצועים
אתה רוצה 206 לך תקנה נראה מה יהיה איתה אחרי שנתיים |
מה יש לך כ"כ נגד פיז'ו? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ__BoN
מה יש לך כ"כ נגד פיז'ו? |
כלום..
אני פשוט חושב שאני מבין קצת במכוניות ובחלקים שבתוכם
ולדעתי פג'ו זה אוטו שהחלקים שלו לא מחזיקים הרבה
אני הולך הרבה למפגשים אז אולי למדתי שם כמה דברים שאתה לא הספקת ללמוד
גם אני חושב שפג'ו 406 יותר יפה מהקורולה אבל מבחינת ביצועים אמינות ובטיחות - הקורולה לא רואה אותה
אז נשארים עם הקרולוה..
בכל מקרה אתה משלם על האוטו לא אני..אין לי אינטרס לדפוק אותך
תבחר מה שתרצה |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
כלום..
אני פשוט חושב שאני מבין קצת במכוניות ובחלקים שבתוכם
ולדעתי פג'ו זה אוטו שהחלקים שלו לא מחזיקים הרבה
אני הולך הרבה למפגשים אז אולי למדתי שם כמה דברים שאתה לא הספקת ללמוד
גם אני חושב שפג'ו 406 יותר יפה מהקורולה אבל מבחינת ביצועים אמינות ובטיחות - הקורולה לא רואה אותה
אז נשארים עם הקרולוה..
בכל מקרה אתה משלם על האוטו לא אני..אין לי אינטרס לדפוק אותך
תבחר מה שתרצה |
אז בוא אני אגיד לך
לי יש פיג'ו 205 כבר 8 שנים (זה עבר אליי לפני שנתיים) ותאמין לי האוטו הזה בובה
הפעמים היחידות שהוא היה במוסף זה טסטים, אחרי תאונה (לא שלי תודה לאל:D), ולהחליף מצבר.
מה גם שהאוטו הזה עושה ליטר ל13 ק"מ שזה ממש מעט מאוד.
אולי ה206 עושה יותר אבל פיג'ו זה פיג'ו, ואם הייתי במקומו לא הייתי חושב פעמיים
בנוגע לרכבים שציינת אתה צודק עדיף על קורולה אבל לדעתי זאת סתם השקעת מותרות, הוא לא ממש זקוק לאוטו כזה. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| הכי טוב רכב מהעבודה של אבא:D |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
הכי טוב רכב מהעבודה של אבא:D
|
בעייה
אבא עובד באגד:D |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by bekol ram
בעייה
אבא עובד באגד:D |
חחחחחחח לפחות אין לכם מריבות מי לוקח את כל החברה.. |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
חחחחחחח לפחות אין לכם מריבות מי לוקח את כל החברה..
|
חחחחח.. מהבחינה הזאת מסודרים
הבעייה שהוא עוצר בכל תחנה:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
אז בוא אני אגיד לך
לי יש פיג'ו 205 כבר 8 שנים (זה עבר אליי לפני שנתיים) ותאמין לי האוטו הזה בובה
הפעמים היחידות שהוא היה במוסף זה טסטים, אחרי תאונה (לא שלי תודה לאל:D), ולהחליף מצבר.
מה גם שהאוטו הזה עושה ליטר ל13 ק"מ שזה ממש מעט מאוד.
אולי ה206 עושה יותר אבל פיג'ו זה פיג'ו, ואם הייתי במקומו לא הייתי חושב פעמיים
בנוגע לרכבים שציינת אתה צודק עדיף על קורולה אבל לדעתי זאת סתם השקעת מותרות, הוא לא ממש זקוק לאוטו כזה. |
לא יודע כמה אתה מבין בשביל לדעת אם האוטו שלך באמת טוב
אולי בשבילך הוא טוב אבל בתכלס הוא כבר מת
לחבר שלי יש סובארו פשע והוא נוסע איתה..
זה אומר שהיא טובה?
כל חודש הוא במוסך עם בעיה אחרת
קורולה זה לא אוטו כזה יקר כמו שאתה מתאר
ואם הוא כבר רוצה רכב אמין אז שיקח את זה במקום פג'ו
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
הכי טוב רכב מהעבודה של אבא:D |
ואם אבא שלי המנהל? :D |
|
|
| epsilon1 |
הקורולה לא יקרה בכלל, והיא אוטו מצוין אין בכלל ספק
אבל בשביל מה להשקיע באוטו כזה, זה גדול (יחסית) ולא ממש מתאים לצעירים, עדיף אוטו קומפקטי |
|
|
|
|