return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
קונה מכונית (pg. 4)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לפני הכל אני חייב להגיד
שחר..יצאת מדעתך שאני יסמוך על חוברת אנשים שלא התבגרו מנטלית ומרשים לעצמם לצפצף על כל חוק אפשרי ולסכן חיי אדם עם השטויות שהם עיושים עם הרכב שלהם?!
ממש מדד אמיתי מה אני יגיד לך...
ולגבי מוסכניקים נו מה זה קרב של למי יש זין יותר גדול? גם אני לא דברתי עם חבר של השכנה ולא קראתי בעיתון למקרה ששאלת



אני מבקש סליחה אישית מכל חבר בפורום על הבוטות של משאני הולך להגיב על המשפט הזה של שחר

שחר בכל שנה יש אני מעריך לפחות 200 גברים שנהגו ונהנו ועוד 300 שרק רצו לחיות והצטרפו לחוויה המרתקת של אותם מטומטמים שרק רצו להנות ונקברו בטרם עת
תתבגר כבר מנטלית
"אוטו יפה"
"ביצועים"
"פתיחות"
כל זה לא שווה כלום
לפחות בקטע של אוטו יפה כבר התבגרת ואתה לא מסתכל על זה כמו פעם
אל תפתח את העיניים חס וחלילה מאוחר מדי אבל המפגשים האלה שאתה מדבר עליהם זה בטח לא חבורת אנשים תמימים שדנים באיך אפשר לעזור לאוטו שלהם להשאר במצב מכני טוב כמה שיותר...


תסמוך או לא תסמוך
עם אנשים עם יידע מכני עצום
ושוב חלק מהם בעלי מוסכים ואלה אנשים שמתעסקים עם רכבים רוב היום במשך הרבה מאד שנים
אתה לא רוצה לסמוך עליהם אל תסמוך
אני סומך עליהם
זה שהם נוסעים במהירויות או בונים רכב כדי להיות מיוחדים זה לא עושה אותם פחות מבינים
תגיד שהם לא בוגרים (למרות שאני לא מסכים) תגיד שהם עבריינים תנועה..אבל זה לא פוסל את היידע שלהם
בדיוק כמו שבנאדם שפורץ למחשבים אמנם עובר על החוק אבל עדיין יש לו יידע


ולאנשים האלה המצב המכני של האוטו חשוב הרבה יותר מכל בנאדם שנוהג על אוטו רגיל
רואים שאתה לא יודע על מה אתה מדבר
אתה חושב שאני מדבר על ילדים בני 15 שרק קיבלו רישיון ושמו ג'נטים יפים
אז לא
זה אנשים שיודעים להסביר לך מא' עד ת' על כל דבר קטן באוטו ועל דברים שלא ידעת שבכלל יש לך מתחת למכסה מנוע
חבל שאתה מזלזל
הפעם באמת הורדת את הערך שלך בעיני
ngl
quote:
Originally posted by Shahar
לי קנו בסוף יב' מזדה 3
וזה אוטו בנזונה
מה קשור צעירים?
אנלא מתלהב בכלל מהמכוניות הקטנות
אני יותר תופס מקרייזלר 300 מאשר מאוטו קטן

ביצועים זה לא רק לפתיחות
ביצועים של הרכב זה העבודה של החלק הפנימי
ואם אחרי שנתיים המנוע שלו לא יסחוב אז הוא יצטער שהוא קנה תאוטו
פג'ו זה רכב מסריח ועדיף לקחת טויוטה רנקס או יאריס

זה כמו להשוות בין יונדאי קופה לטויוטה קאמרי קופה או לרכב ספורט איכותי אחר
או בין מאזדה אמאיקס 5 לב.אמ.וו ז3

כל אלה חיקויים אחד של השני שמן הסתם החיקוי זה רכב שלא שומר על הביצועים
אתה רוצה 206 לך תקנה נראה מה יהיה איתה אחרי שנתיים


לא שאני מזלזל, אבל .. כאילו מה קורולה זה אוטו לביצועים ?

ממתי משפחתית 1.6\2.0 'אוטומת' היא קרטריון לרכב עם ביצועים

או לכל השטויות האלה שציינת שם, אם כבר אתה מדבר על ביצועים וחויית נהיגה

תיהיה ראלי.. ואל תכניס לי יפניות משפחתיות.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
תסמוך או לא תסמוך
עם אנשים עם יידע מכני עצום
ושוב חלק מהם בעלי מוסכים ואלה אנשים שמתעסקים עם רכבים רוב היום במשך הרבה מאד שנים
אתה לא רוצה לסמוך עליהם אל תסמוך
אני סומך עליהם
זה שהם נוסעים במהירויות או בונים רכב כדי להיות מיוחדים זה לא עושה אותם פחות מבינים
תגיד שהם לא בוגרים (למרות שאני לא מסכים) תגיד שהם עבריינים תנועה..אבל זה לא פוסל את היידע שלהם
בדיוק כמו שבנאדם שפורץ למחשבים אמנם עובר על החוק אבל עדיין יש לו יידע


ולאנשים האלה המצב המכני של האוטו חשוב הרבה יותר מכל בנאדם שנוהג על אוטו רגיל
רואים שאתה לא יודע על מה אתה מדבר
אתה חושב שאני מדבר על ילדים בני 15 שרק קיבלו רישיון ושמו ג'נטים יפים
אז לא
זה אנשים שיודעים להסביר לך מא' עד ת' על כל דבר קטן באוטו ועל דברים שלא ידעת שבכלל יש לך מתחת למכסה מנוע
חבל שאתה מזלזל
הפעם באמת הורדת את הערך שלך בעיני


כרגיל אתה אוהב לקרוא את המילים שנוח לך לקרוא ולהתעלם ממשנוח לך להתעלם
לא פוסל תידע שלהם
לא מזלזל בידע שלהם
אבל כמו שאמרתי גם אני דברתי עם אנשים שבתפקידם הם מכונאי רכב
כנראה שצריך להגיד לך במפורש מילה במילה כדי שתבין את זה

ודבר נוסף
אתה משווה אותם לפורצי מחשבים?
כמה אנשים מתים בשנה מפריצה לפנטגון?

חומר למחשבה לגבי ההשוואות שלך...:rolleyes:
כרגיל שחר אני כבר מצפה לתגובה שלך שתכלול כל דבר אפשרי ולא התייחסות לבעייתיות שבעבירה על החוק של אותם אנשים
ואותם מפגשים שדברת עליהם ממלאים לנו בימי ראשון כמה עמודים בעיתון ...אז תפתח תעיניים אני לא צריך שהערך שלי יהיה גבוה בעיניך למעשה זה בלתי אפשרי כשאפילו ערך חיי אדם בעיניך נמצא כנראה בירידה...
DJ__BoN
התנצלות:
אני מצטער שהשאלה התמימה שלי גרמה לסכסוך וקרע בפורום....

חבר'ה כולנו מכורי-טראנס, תפסיקו לריב! :)
DJ__BoN
התנצלות:
אני מצטער שהשאלה התמימה שלי גרמה לסכסוך וקרע בפורום....

חבר'ה כולנו מכורי-טראנס, תפסיקו לריב! :)
Shahar
quote:
Originally posted by ngl
לא שאני מזלזל, אבל .. כאילו מה קורולה זה אוטו לביצועים ?

ממתי משפחתית 1.6\2.0 'אוטומת' היא קרטריון לרכב עם ביצועים

או לכל השטויות האלה שציינת שם, אם כבר אתה מדבר על ביצועים וחויית נהיגה

תיהיה ראלי.. ואל תכניס לי יפניות משפחתיות.


הסברתי כבר שכשאני אומר ביצועים אנלא מדבר על פתיחות
כי זה שפתח את הטרד לא מחפש רכב לזה
אז אל תבוא לעשות לי דאווינים של אחד שמבין לי במכוניות וקרא איזה כתבה בוואינט

ואם כבר יפניות אז טויוטה קאמרי קופה פותחת בנזונה

לא תמיד חייבים להגיב קיצור..

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
כרגיל אתה אוהב לקרוא את המילים שנוח לך לקרוא ולהתעלם ממשנוח לך להתעלם
לא פוסל תידע שלהם
לא מזלזל בידע שלהם
אבל כמו שאמרתי גם אני דברתי עם אנשים שבתפקידם הם מכונאי רכב
כנראה שצריך להגיד לך במפורש מילה במילה כדי שתבין את זה

ודבר נוסף
אתה משווה אותם לפורצי מחשבים?
כמה אנשים מתים בשנה מפריצה לפנטגון?

חומר למחשבה לגבי ההשוואות שלך...:rolleyes:
כרגיל שחר אני כבר מצפה לתגובה שלך שתכלול כל דבר אפשרי ולא התייחסות לבעייתיות שבעבירה על החוק של אותם אנשים
ואותם מפגשים שדברת עליהם ממלאים לנו בימי ראשון כמה עמודים בעיתון ...אז תפתח תעיניים אני לא צריך שהערך שלי יהיה גבוה בעיניך למעשה זה בלתי אפשרי כשאפילו ערך חיי אדם בעיניך נמצא כנראה בירידה...


תגיד לי מה תדפוק?!
זה כבר הפוסט השני או השלישי שאני אומר לך
מזה משנה עכשיו אם הם מסכנים אנשים או לא?
כרגע מדברים על הידע שלהם! לא על התחביבים שלהם ולא על המשמעת העצמית שלהם
אז בגלל שהם מסכנים חיים של אנשים לא נקשיב לדעות שלהם כשהם אומרים לנו לגבי מבנה רכב?!

קח דוגמא אחרת
לפני כמה חודשים הייתה תוכנית על פריצות למכוניות ולבתים
ואת מי הביאו?
פורץ בתים מפורסם אותו בנאדם שגנב תיק בים והיה בו חומר נפץ

אז נכון שהוא פורץ ונכון שהוא עובר על החוק
אבל הביאו אותו לתוכנית במטרה לתת לאנשים מידע איך להגן על עצמם!
אף אחד לא הכחיש את זה שהוא עשה דברים נגד החוק
אבל זה לא אומר שהוא לא יכול לתת לך טיפים איך לעזור לעצמך בצורה חוקית!

די לשחק אותה ראש קטן חלאס אני מתחיל לחשוב שאתה פשוט לא מבין מה אני כותב

זה שבנאדם עבר על החוק זה משהו אחד!
וזה שאותו בנאדם יכול לספר לך דברים לפי הידע הלא חוקי שהוא למד זה משהו אחר! זה כן יכול לשמש אותך
כשגנב אומר לך איך להגן על הבית
כשפורץ מחשבים אומר לך איך להגן על המחשב
וכשבנאדם שמשפר מכוניות אומר לך איך לבחור רכב!

למה כשיש רצח גדול עושים שיחזור של הרצח?!
כדי ללמוד מהטעויות!
נכון שהרוצח הוא רוצח והוא צריך לשבת בכלא
אבל הוא יכול ללמד את המשטרה איפה הטעויות שלהם
אז הוא רוצח אבל אפשר ללמוד ממנו כדי להגן על עצמנו!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
הסברתי כבר שכשאני אומר ביצועים אנלא מדבר על פתיחות
כי זה שפתח את הטרד לא מחפש רכב לזה
אז אל תבוא לעשות לי דאווינים של אחד שמבין לי במכוניות וקרא איזה כתבה בוואינט

ואם כבר יפניות אז טויוטה קאמרי קופה פותחת בנזונה

לא תמיד חייבים להגיב קיצור..



תגיד לי מה תדפוק?!
זה כבר הפוסט השני או השלישי שאני אומר לך
מזה משנה עכשיו אם הם מסכנים אנשים או לא?
כרגע מדברים על הידע שלהם! לא על התחביבים שלהם ולא על המשמעת העצמית שלהם
אז בגלל שהם מסכנים חיים של אנשים לא נקשיב לדעות שלהם כשהם אומרים לנו לגבי מבנה רכב?!

קח דוגמא אחרת
לפני כמה חודשים הייתה תוכנית על פריצות למכוניות ולבתים
ואת מי הביאו?
פורץ בתים מפורסם אותו בנאדם שגנב תיק בים והיה בו חומר נפץ

אז נכון שהוא פורץ ונכון שהוא עובר על החוק
אבל הביאו אותו לתוכנית במטרה לתת לאנשים מידע איך להגן על עצמם!
אף אחד לא הכחיש את זה שהוא עשה דברים נגד החוק
אבל זה לא אומר שהוא לא יכול לתת לך טיפים איך לעזור לעצמך בצורה חוקית!

די לשחק אותה ראש קטן חלאס אני מתחיל לחשוב שאתה פשוט לא מבין מה אני כותב

זה שבנאדם עבר על החוק זה משהו אחד!
וזה שאותו בנאדם יכול לספר לך דברים לפי הידע הלא חוקי שהוא למד זה משהו אחר! זה כן יכול לשמש אותך
כשגנב אומר לך איך להגן על הבית
כשפורץ מחשבים אומר לך איך להגן על המחשב
וכשבנאדם שמשפר מכוניות אומר לך איך לבחור רכב!

למה כשיש רצח גדול עושים שיחזור של הרצח?!
כדי ללמוד מהטעויות!
נכון שהרוצח הוא רוצח והוא צריך לשבת בכלא
אבל הוא יכול ללמד את המשטרה איפה הטעויות שלהם
אז הוא רוצח אבל אפשר ללמוד ממנו כדי להגן על עצמנו!


טוב מה אני יגיד צודק באמת אפשר ללמוד מהאנשים האלה בהנחה שחלק מהם באמת מוסכניקים

רק שהבחור לא ילמד מהם את תרבות הנהיגה...:rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב מה אני יגיד צודק באמת אפשר ללמוד מהאנשים האלה בהנחה שחלק מהם באמת מוסכניקים

רק שהבחור לא ילמד מהם את תרבות הנהיגה...:rolleyes:


בדיוק..זה מה שאמרתי
ללמוד מהם את מה שהם כן יכולים ללמד

ובגלל זה התעצבנתי שאתה עוד מעז להגיד שאני מתעלם מהדברים שלך
כי התגובה הקודמת שלך הייתה בדיוק התעלמות מדברים שאני כותב
נקווה שאנשים יבינו את הכוונה
לא יזיק לבנאדם שמתכנן לקנות רכב ללכת להתיעץ עם אנשים שמבינים ושמתעסקים בזה המון שנים והכי חשוב - אין להם אינטרס להציע לו משהו ספציפי..
bekol ram
quote:
Originally posted by Shahar
נקווה שאנשים יבינו את הכוונה


ממ.. סליחה על ההתנצחות
סעו בזהירות
ושלא יעבדו עליכם ;)
DjChook
כמה דברים:

מחשבים במכוניות זה חרא!!
זה לא יאמן פשוט איך שנה אחרי שנה כל המחשבים ההומואים האלה
אלא שלא נותנים לך לכוון את השעון שאתה ב DRIVE, או מציקים לך כי הבחורה שמוצצת לך טיפה הרימה את הישבן ואז החיישן של התחת שלה חושב שהיא עפה קדימה ופותח כרית אוויר (האחרון עוד לא קרה, אבל יבוא יום)

בקיצר, סתם לדוגמא: היה לחבר שלי פונטו 99 אני חושב, אחלה אוטו ושומר על הערך שלו משהו בסט
לחבר אחר היה פונטו 2004, באמצע החיים פתאום המחשב שלה החליט למות ונתקע באמצע כביש 2 על הילוך ראשון!!! שונא מחשבים במכוניות!!!

עכשיו בקשר למוסכניקים, קודם כל רוב המוסכניקים לא מבינים בכל סוגי הרכבים אלא בחברה שתיים שלוש גג...

כל אחד יכול ללמוד את התאוריה לעומק ולדעת מה יש מתחת למכסה מנוע
אבל בין זה לבין לדעת מה יותר טוב זה קשקוש.

יכולה להיות אותה מכונית, אחד פותח לה את התחת, והשני לא עובר את ה 80
ובכל זאת ה 80 תכנס למוסך.. למה ? כי זה לא מדע! מכוניות נועדו להידפק
ברור שהן יחסית מאד אמינות.. אבל להביא דוגמאות פה זה כ"כ לא משקף ולא אחוז בסטטיסטיקה.

בכל מקרה, אחרי ההקדמה הרבה
אני חושב שצריך להתחיל מכמה כסף אתה מתכוון להשקיע...

ובקשר לגודל המכונית, אני כל החיים נוהג במיצובישי גלאנט של אבא...
אוטו פצצה, בן 7 עוד מעט, אבל עדין דופק קיק גם ב 140 =]
(וסוגר בקרוב 200,000 ק"מ)... אבא לא מוכן להחליף אותו עד שלא תגיע הגלאנט החדשה ב 2007.

נקווה לטוב.

Shahar
אני נוסע במזדה 3 \ טויוטה קורולה
ולשעבר הונדה סיויק משופרת
:D
Glenn-Holmes
אני נוסע במונית שירות פיאט דאקוטה
מאוד חסכונית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement