return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
קונה מכונית (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjNumShum
quote:
Originally posted by Shahar
כלום..
אני פשוט חושב שאני מבין קצת במכוניות ובחלקים שבתוכם
ולדעתי פג'ו זה אוטו שהחלקים שלו לא מחזיקים הרבה
אני הולך הרבה למפגשים אז אולי למדתי שם כמה דברים שאתה לא הספקת ללמוד
גם אני חושב שפג'ו 406 יותר יפה מהקורולה אבל מבחינת ביצועים אמינות ובטיחות - הקורולה לא רואה אותה
אז נשארים עם הקרולוה..
בכל מקרה אתה משלם על האוטו לא אני..אין לי אינטרס לדפוק אותך
תבחר מה שתרצה


איזה חלקים בפיגו לא מחזיקים הרבה?
ואיך הגעת למסקנה שהם לא מחזיקים הרבה?
Shahar
quote:
Originally posted by epsilon1
הקורולה לא יקרה בכלל, והיא אוטו מצוין אין בכלל ספק
אבל בשביל מה להשקיע באוטו כזה, זה גדול (יחסית) ולא ממש מתאים לצעירים, עדיף אוטו קומפקטי


מה כזה גדול בו!?
אני היום נוהג על מזדה 3 ואנלא מרגיש בה שום דבר רע
ולאחי יש הונדה אקורד 2005 שהיא יותר גדולה מהמזדה בערך פי 2
מה רע בזה?
אוטו יפה רצח עם ביצועים טובים

quote:
Originally posted by DjNumShum
איזה חלקים בפיגו לא מחזיקים הרבה?
ואיך הגעת למסקנה שהם לא מחזיקים הרבה?


דברתי על האוטו בכלליות
בדיוק כמו שאני יכול להגיד לך שיונדאי זה חרא (אבל זה לא משנה כרגע

והגעתי למסקנה הזאת אחרי שדברתי עם אנשים שמבינים קצת יותר ממני וממך ועובדים כבר שנים במוסכים או עצמאי בפירוק והרכבה של חלקים מיוחדים לרכבים

לא בראש שך להסכים עם זה אל תסכים מה תרוצה ממני
DjNumShum
quote:
Originally posted by Shahar
מה כזה גדול בו!?
אני היום נוהג על מזדה 3 ואנלא מרגיש בה שום דבר רע
ולאחי יש הונדה אקורד 2005 שהיא יותר גדולה מהמזדה בערך פי 2
מה רע בזה?
אוטו יפה רצח עם ביצועים טובים



דברתי על האוטו בכלליות
בדיוק כמו שאני יכול להגיד לך שיונדאי זה חרא (אבל זה לא משנה כרגע

והגעתי למסקנה הזאת אחרי שדברתי עם אנשים שמבינים קצת יותר ממני וממך ועובדים כבר שנים במוסכים או עצמאי בפירוק והרכבה של חלקים מיוחדים לרכבים

לא בראש שך להסכים עם זה אל תסכים מה תרוצה ממני


מה הקשר להסכים או לא? אולי אתה יודע יותר טוב לא אמרתי שלא אבל מעניין אותי איזה חלקים לא מחזיקים מעמד?
מה זאת אומרת כל האוטו?
Shahar
quote:
Originally posted by DjNumShum
מה הקשר להסכים או לא? אולי אתה יודע יותר טוב לא אמרתי שלא אבל מעניין אותי איזה חלקים לא מחזיקים מעמד?
מה זאת אומרת כל האוטו?


אם המנוע שלך אחרי שנתיים לא יסחוב זה מספיק?
אני מדבר על בעיות פנימיות
לא על איזה גומי של הדרך שפתאום יתפרק
דברים יותר רציניים ויקרים
זה אוטו שלא שומר על הביצועים
בניגוד לטויוטה שתוכל להחזיק לך 10 שנים עם מינימום בעיות פנימיות..
(שוב אנלא מדבר על איזה פנס שפתאום מתקלקל)
DjNumShum
quote:
Originally posted by Shahar
אם המנוע שלך אחרי שנתיים לא יסחוב זה מספיק?
אני מדבר על בעיות פנימיות
לא על איזה גומי של הדרך שפתאום יתפרק
דברים יותר רציניים ויקרים
זה אוטו שלא שומר על הביצועים
בניגוד לטויוטה שתוכל להחזיק לך 10 שנים עם מינימום בעיות פנימיות..
(שוב אנלא מדבר על איזה פנס שפתאום מתקלקל)

טוב...
למרות שאני בטוח שאתה טועה אבל לא משנה. פיגו יש מנועים מצויינים ואני בכלל מבין מה זה לא יסחוב אחרי שנתיים? מה יילך לו ראש אחרי שנתיים?

כמה האוטו כבר לא יכוללסחוב זה כולה אוטו של 75כס או במקרה היותר טוב 85 או 90 כס.
הביצועים שול מההתחלה לא משהו מי שקונה 206 לא קונה אותו בשביל הביצועים.
ה1.4 עגלה וה1.6 ידני יותר טוב אבל גם לא להיט מטורף. אבל זה אוטו טוב והמנועים של פיגו מצויינים עם חלקים איכותיים מאד (לא שיש אוטו היום מעל שנת 2000 בליחלקים טובים)
אז הסיכוי שיילך לך ראש או כל תקלה רצינית אחרת שמשביתה את האוטו אחרי שנתיים בטוח לא יותר גדול מכל אוטו אחר
Shahar
quote:
Originally posted by DjNumShum
טוב...
למרות שאני בטוח שאתה טועה אבל לא משנה. פיגו יש מנועים מצויינים ואני בכלל מבין מה זה לא יסחוב אחרי שנתיים? מה יילך לו ראש אחרי שנתיים?

כמה האוטו כבר לא יכוללסחוב זה כולה אוטו של 75כס או במקרה היותר טוב 85 או 90 כס.
הביצועים שול מההתחלה לא משהו מי שקונה 206 לא קונה אותו בשביל הביצועים.
ה1.4 עגלה וה1.6 ידני יותר טוב אבל גם לא להיט מטורף. אבל זה אוטו טוב והמנועים של פיגו מצויינים עם חלקים איכותיים מאד (לא שיש אוטו היום מעל שנת 2000 בליחלקים טובים)
אז הסיכוי שיילך לך ראש או כל תקלה רצינית אחרת שמשביתה את האוטו אחרי שנתיים בטוח לא יותר גדול מכל אוטו אחר


נתתי לך כבר דוגמא טובה
לחבר שלי יש סובארו פשע
בטוח שלא קנו אותה בשביל הביצועים
אבל אם האוטו נהרס כל חודש אז וואלה זה לא אוטו
נכון שפג'ו 206 יותר חדשה מסובארו פשע אבל תבין את היחס
yahel222
הכל שטויות
אפשר לקנות אלפא שנחשבת לבכי לא אמינה בעולם ולנסוע 10 שנים בלי להיות במוסך - ויש לי חבר עם לנצ'יה קאפה שנת 96 שבקושי ביקר שם פעם או פעמיים (ושילם הרבה אבל....)
ומצד שני יש לי חבר שקנה לפני כמה שנים פולו חדשה - ופולקסוואגן אמינה לפחות כמו היפניות - ואחרי 3 חודשים הלך לו ממיר קטליטי
שזה 10 אלף שקל זה המח של המחשב באוטו
היום כבר כ"כ משקיעים שרק אולי אחרי 10 שנים על הכביש מתחילים לראות הבדלים באמינות

בכל אופן אני ילך קצת שונה וימליץ על סיאט איביזה
לי יש איביזה שנת 2000 (הצורה 1 לפני מה שיש עכשיו שהיא גם צורה חדשה)
ובמשך 6 שנים כמעט ולא היו בעיות אולי הייתי 3-4 פעמים במוסך
ובכל אופן המחירונים של שנתון 2001-2003 ממש זולים
אפשר למצוא היום סיאט איביזה טורבו נגיד שנת 2002 ב65 בערך אולי 70 אלף

ואגב לשחר - בדבר אחד אני מסכים דבר אחר לא
בקשר למאזדה מק אקס 5 ובמו זד 3 -
שתדע שהבמוו העתיקו מהמאזדה - ועד היום היא נחשבת להרבה יותר טובה מהבמוו ומהונדה אס 2000 וכל שאר הקטגוריה כן כן תאמין או לא המאזדה נחשבת למכונית אדירה

אבל בנוגע למכונית גדולה - לפעמים באמת כיף לנסוע במכונית גדולה
מאשר בקטנות....
Glenn-Holmes
טוב קודם כל מסקרן אותי לדעת שחר לאיזה "מפגשים" בדיוק אתה הולך שגורמים לך להבין יותר מאנשים אחרים פה
אני באופן אישי יגיד מראש אני לא מבין כלום כמעט ברכבים

אבל כן גם אני כבר חיפשתי רכבים בעבר והתייעצתי עם אנשים (גם אנשי מקצוע) והמסקנות הן:
(שוב בהסתייגות כי תמיד יכול ליפול עליך רכב אמין יחסית שטופל גרוע)

יפניות נחשבות למאוד אמינות ונוחות וגם זולות כשזה מגיע לחלפים + המניות שלהן בשוק המשומשות נמצאות בעלייה כך שבבוא היום גם להפטר מהן לא תהיה בעיה גדולה מדי

יפניות מומלצות כשזה מגיע לקומפקטיות הן כמו שחר דווקא אמר נראה לי יאריס למשל שרייד החדשות אני חושב שגם

עכשיו רק משהו קטן שחר...יונדאי מכונית גרועה? ממש לא.. לגבי הגטס כרגע קשה לדעת כי היא חדשה יחסית אבל לפחות האקסנט נחשבת לאחד הרכבים הכי אמינים מבחינה מכנית שנסעו על כבישי ארצנו בשנות ה-90 ועד היום
Shahar
quote:
Originally posted by yahel222
ואגב לשחר - בדבר אחד אני מסכים דבר אחר לא
בקשר למאזדה מק אקס 5 ובמו זד 3 -
שתדע שהבמוו העתיקו מהמאזדה - ועד היום היא נחשבת להרבה יותר טובה מהבמוו ומהונדה אס 2000 וכל שאר הקטגוריה כן כן תאמין או לא המאזדה נחשבת למכונית אדירה

אבל בנוגע למכונית גדולה - לפעמים באמת כיף לנסוע במכונית גדולה
מאשר בקטנות....


אני לא מסכים איתך בקטע הזה
MX-5
לא משתווה לזד3
ולדעתי גם לא לאס2000
למרות שלא יצא לי להשוות ביניהם
אני נוהג על מזדה 3 (שנחשב רכב איכותי של מזדה) ולא מתלהב בכלל ממנה
כשקניתי אותה זה היה רק בגלל איך שהיא נראית
פעם התלהבתי ממנה רצח
היום לא
ד"א במבחני התרסקות מזדה יצאה המכונית שהכי מתרסקת מבין היפניות אם אנלא טועה..
(או מקום שני (כשמקום ראשון זה הכי גרוע

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב קודם כל מסקרן אותי לדעת שחר לאיזה "מפגשים" בדיוק אתה הולך שגורמים לך להבין יותר מאנשים אחרים פה
אני באופן אישי יגיד מראש אני לא מבין כלום כמעט ברכבים

אבל כן גם אני כבר חיפשתי רכבים בעבר והתייעצתי עם אנשים (גם אנשי מקצוע) והמסקנות הן:
(שוב בהסתייגות כי תמיד יכול ליפול עליך רכב אמין יחסית שטופל גרוע)

יפניות נחשבות למאוד אמינות ונוחות וגם זולות כשזה מגיע לחלפים + המניות שלהן בשוק המשומשות נמצאות בעלייה כך שבבוא היום גם להפטר מהן לא תהיה בעיה גדולה מדי

יפניות מומלצות כשזה מגיע לקומפקטיות הן כמו שחר דווקא אמר נראה לי יאריס למשל שרייד החדשות אני חושב שגם

עכשיו רק משהו קטן שחר...יונדאי מכונית גרועה? ממש לא.. לגבי הגטס כרגע קשה לדעת כי היא חדשה יחסית אבל לפחות האקסנט נחשבת לאחד הרכבים הכי אמינים מבחינה מכנית שנסעו על כבישי ארצנו בשנות ה-90 ועד היום


מפגשים
באנגלית
show off
אנשים שבאים עם מכוניות משופרות מבחינת מנוע או מבחינת סאונד ברכב או מבחינה חיצונית (בד"כ לא באים לשם אנשים שיש להם רק שיפורים חיצוניים)...בכל מקרה אנשים באים עם הרכב מכנים אותו ואנשים באים ומסתכלים מתלהבים ומדברים..
אז יצא לי לדבר עם הרבה וככה למדתי קצת מחובבנים ובעלי מוסכים שיודעים קצת יותר ממני וממך..
מה טוב ביונדאי אקסנט? אתה יכול להשוות אותה לטויוטה!?
אפילו היונדאי סונאטה לא יכולה להתחרות בטויוטה קאמרי!
אל תביא לי מאמרים בעיתון תעשה טובה
אל תזכיר בכלל יונדאי כשאתה מדבר על מכונית יפנית
מצידי היפניות היחידות שאני מתקרב אליהם זה טויוטה הונדה ומזדה
Shahar
תשמע סיפור שקרה למישהו מהגף שלי ביום שישי
הוא וחבר שלו חזרו ביום שישי ממסיבה
ליד איזה בסיס ג'ואריש אנערף
הוא אומר שחייבים לעבור בכביש שחצי אוטו נוסע על עפר והחצי השני על כביש..
הם נסעו על 90
ופתאום ראו במבי או משהו
אז הוא סטה קצת ימינה
והאוטו עשה צלחת ופגע בסלע והתהפך
הם נעצרו ככה שהאוטו על סלע
ויצאו דרך הדלת של חבר שלי
האוטו התרסק..
והם יצאו שלמים ברוך השם
הם נהגו בסקודה אוקטביה

אם זה היה רכב אחר שמתרסק יותר יכוליות שהם לא היו יוצאים מזה ככה
כי זה היה תאונה קשה

גם על זה אתה צריך לחשוב כשאתה בוחר אוטו
לא יודע אם פג'ו יחזיק בדברים כאלה
לא יודע איך הוא מבחינת עמידות
אבל הוא יותר קטן ממכונית משפחתית
אז לא יודע כמה חזק הוא

קיצור לקנות אוטו זה לא רק "הוא קטן וקומפקטי" כי אתה יכול פשוט לקנות סמארט
ועזוב את זה שאני אישית שונא תמכוניות הקטנות האלה כי הם לא יפות לדעתי
הייתי נותן כזאת לבחורה בת 20 אבל לא לגבר שרוצה לנהוג ולהנות

Flotser
quote:
Originally posted by yahel222
ומצד שני יש לי חבר שקנה לפני כמה שנים פולו חדשה - ופולקסוואגן אמינה לפחות כמו היפניות - ואחרי 3 חודשים הלך לו ממיר קטליטי
שזה 10 אלף שקל זה המח של המחשב באוטו


אתה בטוח התבלבלת פה מאוד, או שעבדו על חבר שלך במוסך
:p

ממיר קטליטי זה סה"כ מן פילטר שמסנן את הגזים לפני שהם יוצאים מהאגזוז,
ונועד בעיקר למנוע זיהום אוויר, ואולי גם הרעלה

אני לא מבין בכלל ברכבים, סתם במקרה האוטו של אחי נכשל בטסט האחרון על כזה דבר
:p

וזה בחיים לא 10,000 שקל
Glenn-Holmes
לפני הכל אני חייב להגיד
שחר..יצאת מדעתך שאני יסמוך על חוברת אנשים שלא התבגרו מנטלית ומרשים לעצמם לצפצף על כל חוק אפשרי ולסכן חיי אדם עם השטויות שהם עיושים עם הרכב שלהם?!
ממש מדד אמיתי מה אני יגיד לך...
ולגבי מוסכניקים נו מה זה קרב של למי יש זין יותר גדול? גם אני לא דברתי עם חבר של השכנה ולא קראתי בעיתון למקרה ששאלת

quote:
Originally posted by Shahar
הייתי נותן כזאת לבחורה בת 20 אבל לא לגבר שרוצה לנהוג ולהנות


אני מבקש סליחה אישית מכל חבר בפורום על הבוטות של משאני הולך להגיב על המשפט הזה של שחר

שחר בכל שנה יש אני מעריך לפחות 200 גברים שנהגו ונהנו ועוד 300 שרק רצו לחיות והצטרפו לחוויה המרתקת של אותם מטומטמים שרק רצו להנות ונקברו בטרם עת
תתבגר כבר מנטלית
"אוטו יפה"
"ביצועים"
"פתיחות"
כל זה לא שווה כלום
לפחות בקטע של אוטו יפה כבר התבגרת ואתה לא מסתכל על זה כמו פעם
אל תפתח את העיניים חס וחלילה מאוחר מדי אבל המפגשים האלה שאתה מדבר עליהם זה בטח לא חבורת אנשים תמימים שדנים באיך אפשר לעזור לאוטו שלהם להשאר במצב מכני טוב כמה שיותר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement