POLL:) vervelende karakters/-eigenschappen.......
|
View this Thread in Original format
Kamaya |
Beste mensen van het TA forum
Wat ik vrij vaak heb is dat ik echt opvallende (vervelende) karaktertrekjes veel te vaak tegen kom de laatste tijd (het kan misschien ook aan mij liggen, maar goed). Hier even een POLL(-etje) over deze dingen, want volgens mij hebben veel mensen dit.
Mijn geval--> een vriend van me (toch wel), met hem kun je haast niks bespreken of 'hij heeft dat ook gehad' en het gesprek gaat weer over hem. Voorbeeld, jij wilt je hart luchten over gezeik thuis en ja, hij heeft dat ook gehad (maar erger dan natuurlijk) en hoe vervelend dat dan wel niet was voor HEM, echt alles gaat over hem en daar zit je op dat moment dan niet op te wachten. Verder is het wel een goede vriend van me, ik ken hem al een tijdje en het handboek waarmee hij kwam heb ik inmiddels wel door, maar dit typische aan hem is een van de vele voorbeelden die ik in het dagelijks leven tegen kom.
Nog iets: mensen die altijd zeuren over geld, dat blikje wat ie vorige week woensdag om 14.33 aan je had gegeven, ofie z'n gulden terug mag, terwijl je zelf zo iemand al vele malen het twintigvoudige hebt geschonken, maarja dat was ie natuurlijk alweer vergeten.
ok. Dit moet je natuurlijk niet te zwaar opvatten (ik ben niet obsessed ofzo) maar hier geef ik ff mensen de kans hun frustraties te uiten.
P.S. You know who I'm talking about Chrono|One............... Da M! ;)
De groeten! |
|
|
Henkie_henk |
eeh je hebt geen poll gemaakt..
eehh dis wel errug "pm" style..
mmm ff aankijke waar dit op uitdraait.. |
|
|
John |
hehe ik vind die dinge ook zwaaar irritant kamaya =) |
|
|
Kamaya |
ok het is geen poll
sorry |
|
|
TimeportE |
waar ik het meest een hekel heb bij een persoon.. uuh ARROGANTIE!!! als je tegen iemand praat en dat die doet als of hij echt alles is.. oei.. dat vind ik zoooo irritant.. |
|
|
Blik |
quote: | Originally posted by TimeportE
waar ik het meest een hekel heb bij een persoon.. uuh ARROGANTIE!!! als je tegen iemand praat en dat die doet als of hij echt alles is.. oei.. dat vind ik zoooo irritant.. |
zoals Henkie_henk dus :D |
|
|
aphex |
quote: | Originally posted by TimeportE
Valt me nog mee dat ik altijd nog zo lang in het kanaal blijf:P
IIg wat ik haat zijn mensen die niet eerlijk zijn, of er niet tegen kunnen dat anderen beter ergens in zijn, of meer geluk hebben, ud kort samengevat mensen die anderen nix gunnen en super egocentrisch zijn |
|
|
Henkie_henk |
quote: | Originally posted by Blik
zoals Henkie_henk dus :D |
Haha ik wilde net zegge "zoals ik dus" .. lol..
goed van de dutchies dat deejze thread nog in goeie banen gelijd/geleid/whatever werd :P
enneh ik haat.. ja best veel.. ken natoerlijk.. egoisme en al die wel op gaan noeme maar geld dat niet voor iedereen? |
|
|
Optimus Trance |
Ik heb echt een hekel aan mensen die aan threadverneuking doen, daar kan je me echt het bloed onder de nagels vandaan halen. En ook useless posten sux.:D:D:D |
|
|
Flippe |
En dan heb je ook nog van die mensen die oude threads gaan "opgraven"
Das pas irritant :p |
|
|
New Wave |
Mensen die lopen te miereneuken over het feit hun mening de boodschap heeft dat oudere treads geen waarde meer kunnen hebben na een verloop van tijd.
ATJOWWWWWWW! |
|
|
Eye-Riz |
Wat zijn we weer allemaal lekker op dreef :D :D :D |
|
|
|
|