|
31/12/05 מסיבות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אתה בטוח שהגעת אליו?
:rolleyes:
אתה יודע לא רק נערים בני 14-15 יוצאים ביום הזה...
אני מאמין שאני ישמח לבלות עם החברה רצוי בבית כי הכל יהיה בטח עמוס..אבל לא חושב שעברתי תגיל הזה |
מה קשר שלא רק נערים בני 14-15 יוצאים!?
אמרתי שכבר עברנו את הגיל של לצאת למסיבות בסילבסטר
צא עם בחורה תהנה פי 32948324838
או עם חברים כן |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
כל המסיבות האלו אכן גרועות וואללה שחר צודק עדיף לצאת עם מישהי וזה נראה לי מה שאני יעשה |
תגידו משתגידו אם הגענו לאידיליה כזו בפורום אני מרוצה... |
|
|
| Sm0keMachine |
יש את המורנינג מייהם בקפה ברזילי.
שזה אפטר של טכנו שמתחיל ב16:00 עד חצות
אני שוקל ללכת לשם.. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
יש את המורנינג מייהם בקפה ברזילי.
שזה אפטר של טכנו שמתחיל ב16:00 עד חצות
אני שוקל ללכת לשם.. |
למה אתה שוקל ללכת לשם?
יש הגבלה של משקל בכניסה?
פשוט תגיע וזהו!
אני שם בדוק בגוגל ובטוח בחגורת בטיחות!
צריך להיות ממש טוב כמו כל מייהם!
:disbelief
מה נעשה לאחר מכן משעה 23:00 ועד הבוקר אני לא יודע!
נצתרך למצוא משהו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
תגידו משתגידו אם הגענו לאידיליה כזו בפורום אני מרוצה... |
אני לא התכוונתי למסיבה ספציפית..
פשוט סילבסטר בשבילי זה כבר לא יום שיוצאים למסיבות עם החברים
זה או ללכת עם החברה או עם מישהי
או ללכת עם החברים לתפוס בנות |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
או ללכת עם החברים לתפוס בנות |
איפה אם לא במועדון? :\:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
תכלס שחר
זה לא שבאמע הרחוב ב24:00 בחורות פתאום יחפשו נשיקה
הכי קל במסיבה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
איפה אם לא במועדון? :\:rolleyes: |
איפה? בתי קפה..טיילת...פאבים..
וככה אתה גם יכול לשבת עם החברים שך בלי קשר ולהנות
| quote: | Originally posted by DjChook
תכלס שחר
זה לא שבאמע הרחוב ב24:00 בחורות פתאום יחפשו נשיקה
הכי קל במסיבה |
אמרתי כבר שאני עם חברה שלי
אבל בלי קשר תקרא מה כתבתי לו |
|
|
| Flotser |
למה לצאת בכוח, תשארו בבית יום מקולל.
וגם כל האנשים האלה שהולכים למועדונים, זה לא אומר שהם נהנים שמה, כולם סובלים, זה יום מסריח |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
איפה? בתי קפה..טיילת...פאבים..
וככה אתה גם יכול לשבת עם החברים שך בלי קשר ולהנות
אמרתי כבר שאני עם חברה שלי
אבל בלי קשר תקרא מה כתבתי לו |
בתי קפה לא ממש רלוונטי לגבי.. לא בא לי ..
פאבים.. קטן מדי.. וגם אם כן.. החברים שלי מפגרים מדי.
טיילת.. דווקא רעיון טוב..
אבל עדיין.. צריך להתפרק קצת במועדון וזה בא לי גם בתאריך טוב..
וגם אין כמו להתחיל עם בנות במועדון. הן פשוט קלות שם. |
|
|
| m0sh |
פאבים זה בן זונה!
על מה אתה מדבר אלכס...אתה עוד ילד :p |
|
|
|
|