|
31/12/05 מסיבות (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by m0sh
פאבים זה בן זונה!
על מה אתה מדבר אלכס...אתה עוד ילד :p |
זה מה שאני אומר.. אני עוד צעיר :) בלחץ 17 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
בתי קפה לא ממש רלוונטי לגבי.. לא בא לי ..
פאבים.. קטן מדי.. וגם אם כן.. החברים שלי מפגרים מדי.
טיילת.. דווקא רעיון טוב..
אבל עדיין.. צריך להתפרק קצת במועדון וזה בא לי גם בתאריך טוב..
וגם אין כמו להתחיל עם בנות במועדון. הן פשוט קלות שם. |
מה לא בא לך בבית קפה?
לך תשתה שם אייסקפה ואחר כך לכו שבו עם בחורות שיושבות לבד
טיילת זה בנזונה כן
ומה כבר תמצא במועדון? נשיקה? חירמון? או נגיד אם יהיה לך יום טוב זיון
אבל לא ישאר לך כלום מזה אחר כך
בכל האפשרויות האחרות ישאר לך ואולי אפילו קשר רציני
ואם כל כך בא לך מסיבה לך לדאנס בר |
|
|
| DjChook |
שחר מדי פעם אתה מפליא אותנו עם הודעות שנונות ונכונות
+1 ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר מדי פעם אתה מפליא אותנו עם הודעות שנונות ונכונות
+1 ! |
אני תמיד שמח לעזור בכל מה שקשור בבחורות
:D |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| דאנס בר 18+ לא? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
דאנס בר 18+ לא? |
תלוי בליין
יכול להיות 18 ויכול להיות 24 |
|
|
| DjChook |
| חלאס, זה לא מסיבה, לפאב / דאנס בר אתה נכנס הרבה פעמים אם אתה לא בקבוצה גדולה ולבוש / נראה טוב |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
חלאס, זה לא מסיבה, לפאב / דאנס בר אתה נכנס הרבה פעמים אם אתה לא בקבוצה גדולה ולבוש / נראה טוב |
חח תתפלא יש מקומות מעפנים כמו הזירה 24 (שנהנתי שם ד"א) אבל לא הייתי עם ת"ז
אז הסלקטור עושה לי תחכה 5 דקות ותיכנס
אז חיכיתי 5 דקות פחחח |
|
|
| Sm0keMachine |
טוב אני חושב שמצאתי את המסיבה המושלמת לסופ"ש של הסילבסטר !
Steve Angello באומן 17 ת"א 29/12 :eyes: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
טוב אני חושב שמצאתי את המסיבה המושלמת לסופ"ש של הסילבסטר !
Steve Angello באומן 17 ת"א 29/12 :eyes: |
AGE? |
|
|
| m0sh |
| וואו לזה אני בטוח הולך! |
|
|
|
|