|
31/12/05 מסיבות (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
אני לא מאמין שהצליחו כנראה לגרור אותי מהבית בימים האלה...
לא חושב שאני רוצה להפסיד תמסיבה הזו
הולך להיות אדיר! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| מה ה-גיל נו..... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
מה ה-גיל נו..... |
24 |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
24 |
סעמק |
|
|
| yahel222 |
אני עובד
הכי טוב
מעדיף לצאת 364 ימים בשנה
רק לא בסילבסטר |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by yahel222
אני עובד
הכי טוב
מעדיף לצאת 364 ימים בשנה
רק לא בסילבסטר |
אבל זה גם לא בדיוק הסילבסטר נכון? |
|
|
| Shahar |
| זה לא אבל הליין של האומן יוצא בימי חמישי |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
טוב אני חושב שמצאתי את המסיבה המושלמת לסופ"ש של הסילבסטר !
Steve Angello באומן 17 ת"א 29/12
|
איזה כיף להיות בן 24
:D
Steve Angello באומן 17 ת"א 29/12 |
|
|
| Shahar |
| גם בני 20 נכנסים לשם בלי בעיה נו |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Shahar
גם בני 20 נכנסים לשם בלי בעיה נו
|
איזה כיף להיות בן +20
:D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by bekol ram
איזה כיף להיות בן +20
:D |
למסיבות של נקסט אפילו בגיל 18 הצלחתי להיכנס
מי שלא נראה ממש ממש ילד נכנס בלי בעיה |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by Shahar
למסיבות של נקסט אפילו בגיל 18 הצלחתי להיכנס
מי שלא נראה ממש ממש ילד נכנס בלי בעיה
|
סבבה לגמרי
גיל לא משחק תפקיד
כל עוד אנשים טובים
שיהיו בני 5
או 50
העיקר שמח.
:D |
|
|
|
|