|
Officiële BETA Nerd 2005 verkiezing
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Start your voting :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Geen meisjes in de poll? :rolleyes: :whip: |
|
|
| Push2005 |
| Nee... tgaat om NERDS :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| En vrouwen kunnen geen nerds zijn? |
|
|
| Sh!fty |
| kga da hier winne, ik voel het, kzal wel wa steun krijge van de kaaskoppe :rolleyes: |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
kga da hier winne, ik voel het, kzal wel wa steun krijge van de kaaskoppe :rolleyes: |
.. en die ben je bij deze kwijt :p |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
kga da hier winne, ik voel het, kzal wel wa steun krijge van de kaaskoppe :rolleyes: |
1 vote voor jou dan maar he! |
|
|
| Shadowkid |
| Is het de bedoeling dat ge op meerdere kunt stemmen? |
|
|
| Sh!fty |
| ey en wat about, de winnaar moet een foto geven en krijgt als prijs nen chop thread |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
ey en wat about, de winnaar moet een foto geven en krijgt als prijs nen chop thread |
Plaats je foto dan maar vast |
|
|
| Sh!fty |
kga da toch nie doen zene, kben alvast de grootste lamar :p
en terbij
kwil nie da new wave zich zit te rukke op mijne foto :nervous: |
|
|
|
|