return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
Israeli Amateurs Trax THREAD
View this Thread in Original format
luckystrike
אוקיי - מאחר שיש בעייה עם הרבה פוסטים כאלה אני מניח שזה יפתור חלק גדול ממנה

לדעתי זה לא נכון יהיה לשים את כולם בפורום של ה
AMATEUR
הרגיל כי לי (ואני יודע שלעוד הרבה) לא יוצא להיכנס אליו הרבה ומאחר שכולנו ישראלים הביקורת חשובה יותר

פשוט כל אחד ישים את הטראקים שלו בפוסט הזה וכולם יבדקו אותו ויכנסו מדי פעם להוריד ולתת ביקורות
...
ככה אולי גם יהיה יותר מענין ואולי תהיה תחרות בין הטראקים והביקורות בינהם ...

מקווה שזה יעזור
:)
DJ-Energy
Hope this helps!!!

;)

מעכשיו כל מי שמפרסם טראק שלא נמצא פה.... הטרד שלו יסגר או יועבר לפה
eXeTik
כבר כמה
Amature Producers
יש לנו כאן...?
גיל ואולי עוד איזה כמה...
oDrori
טוף אם בא לכם, תבדקו את
"Murky Fall"
שלי
ב-

http://www.mp3.com/oDrori

(לא עשיתי עליו עבודה נהדרת (בלשון המעטה
אבל בקרוב יצאו עוד שני טראקס הרבה יותר טובים שלי...

תודה רבה מראש
;)

אני אשמח לבדוק עבודות של אחרים גם!!
Izzy
well im working on a song too, its not going very fast though...
i hate the samples i have, i cant seem to find one i like
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Izzy
well im working on a song too, its not going very fast though...
i hate the samples i have, i cant seem to find one i like


למה שלא תגיד לנו איזה אתה מחפש....
תגיד לנו אם זה באס ארוך קצר ועוד כל מיני
וננסה לעזור לך למצוא
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by eXeTik
כבר כמה
Amature Producers
יש לנו כאן...?
גיל ואולי עוד איזה כמה...


ME! :D
§chop¥
אני הכנתי טראק עוד ממזמן ואני רק צריך לעשות לו
UPLOAD
וברגע שאני אמצא מקום שייתן לעשות אפלוד לשיר אני אכתוב את הלינק
DjChook
נראה מבטיח
מכיוון שאני כבר לא מכין שירים
השיר היחיד שסיימתי בעזרת טראקר היה
רמיקס דאנס לפרסומת של ביסלי

חחח זה כזה דפוק
Agent-Fire
quote:
Originally posted by DjChook
נראה מבטיח
מכיוון שאני כבר לא מכין שירים
השיר היחיד שסיימתי בעזרת טראקר היה
רמיקס דאנס לפרסומת של ביסלי

חחח זה כזה דפוק



חחחחח
תעלה את זה אחי :p :toothless

Hell_Copter
גם אני הייתי רוצה לשמוע גירסצת דאנס לזה
שלח לי באיי סי קיו אומשהו אם אתה לא מביא לינק
DjChook
חחחח הייתם מתים

אני שומע את זה עכשיו אחרי שנתיים

בכל זאת עשיתי אותו ב 99

בכל מקרה,

תחשבו על
impulse tracker

הפעם הראשונה שאתם נוגעים בתוכנה ומכינים איזה קטע דבילי

אז זה השיר הזה...

טוב נו, תורידו רק אם אתם מבטיחים לא לצחוק

http://www.traxinspace.com/Music/So...sp?SongID=17395

רציתי להוסיף להגנתי שלא היה לי מידי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement