|
החיים הטובים
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אני אוכל כרגע את הסוף של גביע אגוזי מקדמיה (האגן-דאז) שהיה בפריזר
והולך לטרוף את הסופגנית ריבת חלב שחברה של אמא הרגע הביאה לי
(כיף להבריא ממחלה קשה חחח)
סורי, זה קצת SPAM, אבל הייתי חייב לשתף אתכם |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני אוכל כרגע את הסוף של גביע אגוזי מקדמיה (האגן-דאז) שהיה בפריזר
והולך לטרוף את הסופגנית ריבת חלב שחברה של אמא הרגע הביאה לי
(כיף להבריא ממחלה קשה חחח)
סורי, זה קצת SPAM, אבל הייתי חייב לשתף אתכם |
שמח לדעת שתה מרגיש טוב :) |
|
|
| coby |
אין כמו סיגריה ( ווינסטון אדום) וצ'ילאוט בצהריים עם קצת בריזה אחרי ארוחה כבדה עם קצת מיץ תפוחים
יאאלה טרד הנאות |
|
|
| KrazyDJs |
נקניקיה בלחמניה אחרי חירבון ב 11 בלילה :D
פחית קולה אחרי אימון מעייף במכון
מקלחת טובה בסוף יום כיפור
לא חסררר |
|
|
| bekol ram |
מה עושה לי טוב ..?
להיכנס לפורום
ולראות טרד חדש
שקשור לבולבול של חן
מדובר ביחצ"נות ?
רק אושר
:D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by bekol ram
מה עושה לי טוב ..?
להיכנס לפורום
ולראות טרד חדש
שקשור לבולבול של חן
מדובר ביחצ"נות ?
רק אושר
:D |
זה היה הכי לא קשור בעולם לבולבול שלי
:wtf:
אבל אם אתם כבר רוצים לדבר על מה יעשה לי טוב ?
עוד שבוע ככה שאני אוכל להתחיל לחזור להיות פעיל מינית |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DjChook
זה היה הכי לא קשור בעולם לבולבול שלי
:wtf:
אבל אם אתם כבר רוצים לדבר על מה יעשה לי טוב ?
עוד שבוע ככה שאני אוכל להתחיל לחזור להיות פעיל מינית |
חן תגיד.. הבעיה שהייתה לך.. יכולה לקרות לכל אחד? |
|
|
| Shahar |
באמת חיים טובים
(מכעט שנתיים כבר לא אכלתי כמות כזאת של זבל (למרות שזה טעים |
|
|
| DjChook |
אממממ אני חושב שלא.
הרופא טוען שזה קרה לי כי היה לי בעיה בכליה בגיל 3, ואז שמו לי קטתר
ולפני 17 שנה, תחום הקטתרים לא היה מפותח כמו שהוא היום, ויש מצב שמאז בעצם אני משתין לא טוב (מלווה בדם וכאבים) פשוט הגוף שלי סיגל את עצמו למצב שזה לא הפריע לי בשנים שאני זוכר (10 שנים אחרונות)
ולכן יום אחד זה "התפוצץ"
בגדול, תסמכו עלי זה לא יקרה לכם |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
אממממ אני חושב שלא.
הרופא טוען שזה קרה לי כי היה לי בעיה בכליה בגיל 3, ואז שמו לי קטתר
ולפני 17 שנה, תחום הקטתרים לא היה מפותח כמו שהוא היום, ויש מצב שמאז בעצם אני משתין לא טוב (מלווה בדם וכאבים) פשוט הגוף שלי סיגל את עצמו למצב שזה לא הפריע לי בשנים שאני זוכר (10 שנים אחרונות)
ולכן יום אחד זה "התפוצץ"
בגדול, תסמכו עלי זה לא יקרה לכם |
אוי תודה רבה לך ד"ר
:eek:
הייתי חייב חן....:p |
|
|
| epsilon1 |
| קילו נודלס סצ'ואן אצל יאן האיש הסיני והאגדה:eyespop: |
|
|
| Shahar |
אין על ספגטי עם רצועות חזה אווז מעושן ברוטב צלי
או ספגטי עם חזה אווז וכבד אווז וירקות מיובשים בריבר נודלס בר |
|
|
|
|