|
איך הכל התחיל.? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by DJ__BoN
זה כמו אמפי3 רק עם מקום אחסון לסנדויץ' לא?
|
בתקופה שלי..
וולקמנים היו חשובים
וכולם קנו קסטות
היום כבר לא קונים קסטות וזה לא בסדר
היום לכל ילד יש מחשב, והוא מוריד לעצמו מוסיקה
מה קרה לעולם? תתביישו לכם
חוזרים לקנות קסטות!!
:nervous: :clown: :crazy: :D |
|
|
| DJ__BoN |
| quote: | Originally posted by bekol ram
בתקופה שלי..
וולקמנים היו חשובים
וכולם קנו קסטות
היום כבר לא קונים קסטות וזה לא בסדר
היום לכל ילד יש מחשב, והוא מוריד לעצמו מוסיקה
מה קרה לעולם? תתביישו לכם
חוזרים לקנות קסטות!!
:nervous: :clown: :crazy: :D |
עזוב אותך... פטיפון נייד...
חוזרים לקנות וינילים!! |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by DJ__BoN
עזוב אותך... פטיפון נייד...
חוזרים לקנות וינילים!!
|
טוב
:nervous: :( |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by bekol ram
התחלתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית לפני 15 שנה
פחות או יותר :happy2:
הקסטה הראשונה שקניתי הייתה טכנו-מניה 1
בשנת 90
עם הלהיט אקסטה סי אקסטה נו
חיים שכאלה :tongue3
|
חזק אחי !!!!
זה ורמירז
איזו תקופה.
אני עכשיו שומע המון
early rave
והכל זה שירי טכנו מתחילת שנות ה-90
איזה להיט.
אני שמח לגלות שגם אני כמו כולם התחיל מיהל אינפקטד אסטרל
ועבר לקוסמיק,מרקו,טייסטו,יוהן ופרי. אני למעשה עד
johan gielen - twisted (trance energy 2001)
הייתי שומע בעיקר פסיכודאלי אבל יוהן חילין הזה הביא לי את הסוויץ.
אח"כ isaac,derb,kai tracid
הביאו לי אותה בהארדסטייל
ומאז אני שם :crazy: |
|
|
| bekol ram |
| quote: | Originally posted by §chop¥
חזק אחי !!!!
זה ורמירז
איזו תקופה.
אני עכשיו שומע המון
early rave
והכל זה שירי טכנו מתחילת שנות ה-90
איזה להיט.
אני שמח לגלות שגם אני כמו כולם התחיל מיהל אינפקטד אסטרל
ועבר לקוסמיק,מרקו,טייסטו,יוהן ופרי. אני למעשה עד
johan gielen - twisted (trance energy 2001)
הייתי שומע בעיקר פסיכודאלי אבל יוהן חילין הזה הביא לי את הסוויץ.
אח"כ isaac,derb,kai tracid
הביאו לי אותה בהארדסטייל
ומאז אני שם :tongue3
|
כיף לשמוע!!
צ'ופה של רימירז, קטע שלא יחזור !!
יוהן היה גדול פעם, היום זה לא זה
הסצינה הזאת לא נראית אותו דבר
יש מצב שהזדקנו או שפשוט ככה עובדים הדברים.. |
|
|
| Koby |
אצלי הכל התחיל ב2003..אוליי קצת באיחור..עברתי בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב ושמעתי שיר מאחת החנויות שלא נתן לי להמשיך ללכת..פשוט נעצרתי במקום עד שהוא נגמר..מדובר ב..
Paul Oakenfold - Southern Sun(Dj Tiesto Mix)
שאלתי את המוכר מה זה והוא נתן לי דיסק צרוב עם אטיפה זולה של אין סירץ' אוף סאנרייז 3..
מאז אני לא יכול בלי.. |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by DvJ
Edit - Ayla וואי היה אחד הדברים
גם היה קטע נקרא
Bullit in your heart משהו כזה גם היה חזק... |
התכוונת ל
PAUL OAKENFOLD - BULLET IN MY GUN
אני:
דרים האוס בגיל 8----->איי.טי.בי ואמבטיית קצב(עדיין יש לי בערך 100 קסטות של הקלטות סטים וטראקים משם)---->סטים של אוקנפולד ופול השני--->עידן האינטרנט שבו מורידים טראנס כמו זבל
dj sakin
OWNEDֱֱ!:) |
|
|
| YoraY |
אני אשתדל לקצר
כיתה ב' שנת 1993 +- אחי חשף אותי לפרודיג'י... עם
NO GOOD
והאהבה התחילה ונמשכה עד כיתה ה' ככה..
בדרך גם עלו קטעים של אייל ברקן וחברים אבל מהר מאד הגעתי למסקנה שמדובר במוזיקה שאני ממש לא מתחבר אליה...
והיה לי סטיגמה שזו מוזיקה של ערסים - כי באמת כל הערסים התלהבו ממנה
כיתה ו או ז' שנת 1997 +- שוב אחי אחראי לחשיפה בפני של
kai tracid - destinys path
בלעדיו הייתי מגלה את הטראנס מאד מאוחר...
אני חושב שזה הטראק הראשון ששמעתי...
היה עוד אחד של טאוכר משו טכנו מאד שאהבתי
הטראק הראשון שאני זוכר שממש הצליח לחרפן אותי היה של דיפסקאי - סטארגייזר, בסט של ג'ון דיגוויד גלובל אנדרגראוון (002 בהון קונג אם אני לא טועה)ד
(ששמעתי באמ פי 3!)
עד היום בשבילי זה אחד הטראקים הכי יפים ששמעתי בחיים
מאז התחלתי להתעניין ביצירה - ריברט,
בתיקלוט - עם פרו דיג'י - שבחיים לא הצלחתי למקסס איתה..
ואז עם מיקס ווייב פרו אחרי האזנה לכמה סטים מהרדיו עליתי על תאוריית הביט מיקס..
וזהו ככה הכל התחיל :) - אחד הטרדים השווים |
|
|
| cluBBer |
אצלי הכל התחיל עוד כאשר הייתי בן 8-9
שנות ה 90
חבר של אח שלי הביא לו קסטה לשמוע
מאוחר יותר גיליתי שזה היה אלבום של
KLF - THE WHITE ROOM קלסיקה של הקלסיקות
עדיין אני שומע אותו
הייתי שומע באותו זמן גם ל
ENIGMA
בגיל 14 עברתי לשמוע ראפ עד גיל 16.5 בערך ,הייתי ראפר כבד
לאט לאט התחלתי ללכת למסיבות "קלסאום" וכאלה והתחלתי לקנות אוספים של דאנס כמו
HOUSE OF AGNOSIA , 100 % PURE DANCE , DJ BOBO , MAXX ,PROGRESS IN HOUSE
בשנים 96/7 הייתי שומע רדיו 99 לתוכניות של רוברט גיטלמן , צ'ופי והייתי גם מקליט אותן
בשנת 2000 הלכתי למסיבה של טיאסטו וסירקולישיין, שמעתי את הסט של סירקולישיין, נדלקתי על פרוגרסיב
מאז אני מכור למוזיקה אלקטרונית
אפליפטינג/פרוגרסיב/פסיגרסיב טראנס , פרוג/לטינו/טרייבל האוס וקצת בריייקס פה ושם
ועכשיו כולם ביחד .....
אנחנו אוהבים אותך ולדי
:happy2: |
|
|
| DjChook |
אגב
BULLET IN THE GUN
זה בהחלט אחד הציוני דרך שלי
אני זוכר ש
Paul oakenfeld
טעיתי באיות,
ניגן אותו ואת
Mauro picotto - lizard
באיביזה, וההופעה שודרה ב
MTV
אחחח
אגב זה יצא תחת
Planet perfecto ;) |
|
|
| omergunr |
ATB - dont stop :eyes: :eyes: :eyes:
והיה גם את sandstorm :eek: :eek: :eek: :eek:
זה מה שאני זוכר שהתחלתי עם קלאב.. אולי היה קודם לזה. אבל את אלה אני זוכר
:< |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| נזכרתי בקליפ של סאנדסטרום ששודר בלופים באמ טי וי.. |
|
|
|
|