|
איך הכל התחיל.?
|
View this Thread in Original format
| DJ__BoN |
היום בדרך הביתה מהצבא היה קצת מעפן ברדיו אז מצאתי איזה קסטה באוטו ושמתי אותה בטייפ...
זו היתה ההקלטה שלי של Tiesto live @ Trance Energy 2000... אחד הסטים הטובים אי-פעם... והסט הראשון ששמעתי.
אז חשבתי לשתף אתכם בסיפור שבזכותו נכנסתי לTA, ואולי שבעקבותי כל אחד יספר את הסיפור שלו.
הכל התחיל שחבר שלי יניב שלח לי באייסיקיו כמה קבצי MP3 ששמותיהם היו "unknown artist - track 3", "unknown artist - track 4" וכו'.
שמעתי אותם ונדלקתי!! שאלתי אותו, מאיפה השגת את זה?? הוא אמר לי שמצא איזה דיסק צרוב..
קיצר חיפשתי וחיפשתי.. באמת הרבה זמן, שמנו לעצמו למטרה למצוא את שמות השירים האלה..
אחד מהם היה More & More.. עוד אחד היה (אם אני לא טועה) Arrakis - The Spice..
ואז עלתה בראשי המחשבה שאולי זה חלק מסט... חיפשתי לדעתי ביאהו, ומצאתי כאן בTA איזה פוסט עם הTracklist של הסט הזה...
הורדתי אותו ונדהמתי.. התמכרתי, שמעתי אותו כל הזמן...
אח"כ גם נרשמתי לפורומים כאן בתור DJ_BoN (אני מדבר איתכם על ממש מזמן.. בתקופת luckystrike והחבר'ה).
התחלתי להתעניין.. וזהו.. הכל בזכות TA.
ומה איתך? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
נשמע כמו קבוצת תמיכה..
הטראק הראשון ששמעתי היה ממג'יק נראה לי..
FAR FROM OVER של TIESTO מג'יק 3 אם אני זוכר נכון.. חרשתי לו ת'צורה |
|
|
| Sm0keMachine |
טוב אז אני כמו הרבה ילדודס התחלתי מהטראנס ניצחונות של הולימן ואייל ברקן..
ומשם עברתי עם הזמן לטראנס האירופאי של טיאסטו ופרי קורסטן..
אחד הטראקים שגרמו לי להתאהב במוזיקה היו
System F - Out of the blue
(הייתי מחכה לשיר הזה כל פעם שישימו אותו בדאנס פלור צ'ארט באמטיוי)
וגם אני זוכר ששמעתי את
Veracocha - Carte Blanch
באיזה מסיבה של הבצפר והתאהבתי לגמרי במוזיקה הזאת..........
וגם, כמה שאני לא סובל אותו עכשיו, אהבתי מאוד את יהל פעם.. |
|
|
| coby |
אני נכנסתי לזה דרך יוב
הקטעים הראשונים היו של דומונד ופלוטליכט אני זוכר |
|
|
| omergunr |
לול
כיתה ג-ד איל ברקן
ד הולימאן
חופש גדול בין ד-ה אטסראל
אחחחחחחחחחחחחחח אטסראל של פעם תענוג...
ה...
איל ברקן
אורן ברקן
יהל
טייסטו
ראג'ה ראם
כיתה ח.. קלאב
היום יא
שומע קלאב ופה ושם פסיי
;) |
|
|
| yaman |
אני זוכר זה התחיל עם
carte balnche
ועם אסטרל של פעם שהיה כזה משובח...
לאט לאט הכרתי את טיאסטו את יוהל חילן ואת ארמין
ת'כלס כמו כולם גם שמעתי אייל ברקן
ואת האוסף הראשון של אלעד עמדי
clubslutly |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני היחיד שמעולם לא ממש התחבר לישראלים?
לא אהבתי פסיי מהשנייה הראשונה וזה דבק בי עד היום...
למרות שאני מאמין שאני יכול לשמוע היום בכנות קטעי פסיי ולחשוב שיש להם באמת יסודות טובים - זה פשוט לא אני זה הכל - לא מזלזל באוהבי הזאנר |
|
|
| KrazyDJs |
גם אני ביסודי הייתי שפוט לאייל ברקן, אורן ברקן, הולימן וכיוב'...
גוד מורנינג יזראל, מר. קלאב טראנס, ויאגרה, דפנה המשתרללת...יא רבנן איך אהבתי את השירים האלו...
סביבות כיתה ז' הייתי בקטע של הדאנס...
dee dee, lasgo וכל אלו...
הייתי רשום באיזה פורום scouse house
גם היו שם קטעי דאנס נחמדים...
ואז החלטתי להירשם לטראנס אדיקט, ומאז השתנה הטעם שלי במוזיקה כמה וכמה פעמים...
עכשיו כבר לא יוצא לי לשמוע יותר מידי אלקטרוני,
ואני יודע שחלקכם נגעלים מהסיגנון הזה, אבל אני מתחיל להכניס קצת מזרחית לפלייליסט במינונים גבוהים... |
|
|
| Segev |
אני לא ממש זוכר איך התחלתי לאהוב את המוזיקה הזאת אני חושב שמחבר של אחותי היה שומע כל מיני דברים והתחלתי להתעניין בזה אבל אני זוכר שממש נכנסתי לזה היה כאחד מחברי הפורום לשעבר פה היה משחק איתי
cs
לפני איזה 4 שנים ואז הייתה פה תחרות מיקסים למי שזוכר והוא נתן לי לינק לסט שלו שזה פעצם פה לפורום ואז אחרי כמה זמן נרשמתי והתחלתי להכנס לזה יותר ויותר.. |
|
|
| sabi10 |
איזה זכרונות עולים אצלי...
הכל התחיל בעצם מ
Southside Spinners - Luvstruck
לפני משהו כמו 7-8 שנים
ומשם זה המשיך, אבל שלושת הקטעים שבאמת הכניסו אותי לזה חזק אלו הם
Flutlicht - The Fall
Mauro Picotto - Like This Like That
DuMonde - Never Look Back
את שלושתם שמעתי לפני כמה שנים (משהו כמו שלוש שנים) ברדיו של מיניסטרי אוף סאונד ומאז אני חזק בתוך זה
ולא יכול לצאת מזה....לא שאני כלכך רוצה. |
|
|
| bekol ram |
התחלתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית לפני 15 שנה
פחות או יותר :happy2:
הקסטה הראשונה שקניתי הייתה טכנו-מניה 1
בשנת 90
עם הלהיט אקסטה סי אקסטה נו
חיים שכאלה :tongue3
הייתי מחובר בעיקר להאוס עד אמצע שנות התשעים,
היו לי טונות של אוספים..
לטראנס נכנסתי באמצע שנות התשעים, שמעתי הכל
fiocco, scooter, milk inc, beam & yanou, kosmonova, robert miles,
sash, quicksilver ועוד ועוד ועודודודודוד
יותר מאוחר הגיע הגל של
cosmic gate, aquagen, voodoo & serano, pulsedriver, brooklyn bounce, issac, marco v
היה טייסטו פה ושם, יהל וכאלה
ובשנים האחרונות יותר פרוגרסיב
cosmic gate - exploration of space
אחח.. |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by bekol ram
התחלתי לשמוע מוסיקה אלקטרונית לפני 15 שנה
פחות או יותר :happy2:
הקסטה הראשונה שקניתי הייתה טכנו-מניה 1
בשנת 90
עם הלהיט אקסטה סי אקסטה נו
חיים שכאלה :tongue3
הייתי מחובר בעיקר להאוס עד אמצע שנות התשעים,
היו לי טונות של אוספים..
לטראנס נכנסתי באמצע שנות התשעים, שמעתי הכל
fiocco, scooter, milk inc, beam & yanou, kosmonova, robert miles,
sash, quicksilver ועוד ועוד ועודודודודוד
יותר מאוחר הגיע הגל של
cosmic gate, aquagen, voodoo & serano, pulsedriver, brooklyn bounce, issac, marco v
היה טייסטו פה ושם, יהל וכאלה
ובשנים האחרונות יותר פרוגרסיב
cosmic gate - exploration of space
אחח.. |
ווווואי חחחחחחחחחחח גם לאחים שלי הייתה קסטה עם הקטע הזה
שמעתי את זה זה היה מגניבוס כזה אבל הייתי כל כך קטןןן זה לא יאמן כמה קטן.. ועוד אני זוכר את זה כמו גדול.. אני גם זוכר שידעתי לשפוט את הקטע הזה מצד אחד לטובה מצד שני לרעה-כי באמת מצד אחד הוא מגניב כזה
מצד שני ישן ומגעיל - עם המלודיה מורטל קומבט הזאת :D |
|
|
|
|