return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Cosmic Tracer - Le Royaume des Cieux (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sh!fty
quote:
Originally posted by Wildfir3
Gezonde positieve ingesteldheid

oke da kwam er percies slecht uit, kbedoelde dat de meeste producties van TA helemaal mijn ding nie zijn,
khou het graag wa harder, daarom :)
Tiger777
^^ niks aantrekken van wa wildvuur zegt, hij is zelf een TA vandaal en relschopper :p
Bl@ckOut
Kheb 't ook ne keer beluisterd en ik moet zeggen, het klinkt niet slecht en zit goed in elkaar. Het is mss niet helemaal mijn ding, maar toch mooi gedaan, vooral die vocals ook :)
DJ Zetski
Knap werk!

Waarmee heb je da gemaakt?
dj Elof
Hey Tor, klinkt weer lekker! Alhoewel ik het graag wat meer upgepitcht zou horen. Als je mij een kortere edit (max. 6.30 - 7 minuten) kan bezorgen wil ik het gerust eens uitproberen - wie weet zelfs op YDR z'n birthday party?
Icone
quote:
Originally posted by TOR
me too! ik mis de Innerspace-periode :(

Idd, da's meteen de track die ik nolg net dacht te vermelden of je die niet had genomen als basis voor deze track; vooral die voxes doen me er erg sterk aan trugdenken. Lekkere track nogmaals, my respect!

'The Kingdom Of The Heavens' - heb je de melodie gebaseerd op één van de melodietjes uit de gelijknamige film per toeval? :)

Greetz,
Wimpie

PS: Nog steeds Reason btw? Of gebruik je nu al Cubase?
TOR
quote:
Originally posted by Icone
'The Kingdom Of The Heavens' - heb je de melodie gebaseerd op één van de melodietjes uit de gelijknamige film per toeval? :)

die film is mij onbekend..
alle elementen komen van mezelf :)

bij het maken van het nummer zag ik beelden van het rijk der hemelen voor me, vandaar de titel :D zeker door de vocal samples (die ik stevig heb bewerkt overigens) en die strings..

dit is trouwens gemaakt met Reason 1.01

@ Elof: welk stuk zou je graag ingekort zien?
DJ Zetski
Ik heb em eens wa opgepiched tot 133 BPM, en ier en daar wa uitgeknipt (nergens in de break, want daar mag gewoonweg niets van weg). Ik kom nu nog aan 6min48. Moet ik et eens sturen?
dj Elof
Ik ben niet zo technisch, maar ik zou het op één break houden en de tweede korte eruit halen. De track zelf herleiden tot ongeveer een 6 minuten. Trance is (in mijn ogen) momenteel te lang geworden om mensen te boeien, dus korte tracks kan misschien helpen om het genre wat nieuw leven in te blazen.
Jasperovitsj
Excellent work Kev!! :)
Ik ben ook een enorme fan van die oude Airwavesound, en hoewel dit het nummer wat "retro" doet klinken zorgt die heerlijk funky baslijn er voor dat het nummer toch zeker up to date klinkt. Heerlijke breakdown ook! En voor mij moet hij zeker niet korter of sneller hoor, I like it just the way it is. :)
Met uw permissie zou ik hem dan ook graag in een Beta Sessions of Lazermixje willen draaien ;)

InTeXoR
mooie break, opbouw is minder mijn ding, in tegenstelling tot de basslijn. zoals reeds gezegd door anderen: opgepitcht en ingekort heeft dit wel potentieel.
djcresto
vette schijf Tor, ideaal om in het begin van een setje te steken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement