|
Cosmic Tracer - Le Royaume des Cieux (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| The Freezzz |
| :eyes: Vet nummertje hoor, beetje langzaam, maar met een paar procentjes extra klinkt ie uitstekend. |
|
|
| Phortastic |
toppie hoor tor :eyes:
en +1 wa icone zei :o |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Met uw permissie zou ik hem dan ook graag in een Beta Sessions of Lazermixje willen draaien ;) |
no problem :)
@ Elof: i'll see what i can do. veel mogelijkheden om te knippen zie ik niet, maar die tweede breakdown is idd mss overbodig.
het tempo zal ik iig niet verhogen.. ik denk dat er net energie zou wegvallen daardoor.
merci voor de commentaar iedereen :)
ik wist niet hoe het nummer onthaald zou worden, maar blijkbaar houden nog veel mensen van de oude Bonzai-sound. |
|
|
| Pheatus |
Eindelijk nog eens een werkje van onze Kevin ;) .
Ik kijk altijd uit naar je tracks!
En ditmaal opnieuw schitterend hé!
In plaats van stap voor stap een hoger niveau te halen met je producties, neem jij 10 stappen met een keer precies!
Die break met die vocals zijn echt super... kreeg er eventjes kippevel van! Zend je mij eens een midi? ;)
De strings zijn trouwens echt af! Zeker dat dit nog steeds Reason 1.01 is? Ik herken wel enkele sounds, maar valt echt niet op. Die bassline vind ik trouwens leuk en origineel.
Hoe jij zoiets toch doet met Reason 1.01, ik snap het niet :D .
Chapeau!!
Groetjes,
Seba
ps: al eens geprobeerd met FL Studio ondertussen? Kzou graag nog eens iets samen maken, maar het is niet makkelijk om tussen Reason en FL Studio te switchen ;). Ofwel installeer ik opnieuw Reason? :)
pss: @Wim, met wat produce jij weer? Ik dacht FL Studio? |
|
|
| dj Elof |
| quote: | Originally posted by TOR
@ Elof: i'll see what i can do. veel mogelijkheden om te knippen zie ik niet, maar die tweede breakdown is idd mss overbodig.
het tempo zal ik iig niet verhogen.. ik denk dat er net energie zou wegvallen daardoor.
|
Kev, kan je het ten laatste donderdag doorsturen aub? Ik zeg het, ik wil het wel eens testen op YDR z'n party en in mijn radioshow. De edit vraag ik omdat we ondertussen allemaal wel weten hoe het publiek tegenwoordig op trance reageert. Verder, je moet het niet uppitchen hoor, maar je weet dat in discotheken het BPM gehalte rond de 138 - 140 zweeft. Dus ik trek 'm zowieso omhoog met de pitch. |
|
|
| Icone |
| Ik gebruik FLS5 inderdaad. Binnekort overschakelen op versie 6! :) |
|
|
| pooley |
| ja dees moet wel gezegd worden, zeer lekker nummer Kev :) |
|
|
| Xilver |
| Khoor 'm nu pas. Echt super plaatje Kevin, mooi gedaan! Een ding misschien aan te merken, maar da's gewoon kwestie smaak. Ik zou de bassline iets vettiger laten klinken, en wa luider zetten, you know. Beetje distortion (beetje maar he) erop, en een kleine delay erop. Om nog iets meer bij die oude Airwave-sound aan te leunen? |
|
|
| TOR |
afzonderlijk klinkt de baslijn idd niet zo heel vet, maar dat was eigenlijk ook niet de bedoeling.. hij dient in principe louter als ondersteuning voor de andere elementen, en uiteraard om de nodige drive toe te voegen aan het nummer.
zou de track es op een groot systeem moeten horen om te zien hoe het allemaal klinkt.. wat mij bij Elof brengt :D
ik stuur u meteen een ingekorte versie.. heb er uiteindelijk maar een minuut af kunnen doen, maar veel verschil zou het toch niet hebben gemaakt, aangezien niet zozeer de lengte van nummer maar veeleer de stijl niet goed meer ligt bij het Belgische publiek. tenzij er natuurlijk wat oudere Bonzai-fans aanwezig zullen zijn zaterdagavond. :)
bedankt iig voor de steun! |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Khoor 'm nu pas. Echt super plaatje Kevin, mooi gedaan! Een ding misschien aan te merken, maar da's gewoon kwestie smaak. Ik zou de bassline iets vettiger laten klinken, en wa luider zetten, you know. Beetje distortion (beetje maar he) erop, en een kleine delay erop. Om nog iets meer bij die oude Airwave-sound aan te leunen? |
Exactly :) |
|
|
| Gladius |
| leuk & vooral origineel nummer kev! nice |
|
|
|
|