|
Cosmic Tracer - Le Royaume des Cieux (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sh!fty |
lol de push heeft lere (re)mixe :toothless
Track of the year :crazy: |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by Push2005
TiësTOR - Le Royaume Du Traffique ( Montana's DeadFly No Music On The Floor with Albert Motard Remix ) [Bonzai Trance Progressive][/URL]
Hopelijk mag hij ooit op de B-side verschijnen.
|
Push you are one crazy ass m*ther****** ;) klag hier bijna van m'n stoel van 't lachen :toothless |
|
|
| dj Elof |
Allez, 'k zal eens luisteren naar uw producer kwaliteiten :tongue2
/EDIT: lang geleden dat ik nog oorpijn gehad heb van een plaat, maar jouw remix staat nu op nr. 1 bij mij! :p
(P.S. Die Albert Motard heb je toch gedownload? Ben er zeker van...) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by dj Elof
(P.S. Die Albert Motard heb je toch gedownload? Ben er zeker van...) |
Kheb die op picturedisc gekocht ;)
Nenee; zo ver ga ik nie...
Maar ik durf wedden dat; moest ik die regi en albert motard weglaten; en die on the floor vocals blijf herhalen; dat dit trackske het nog zou doen ook in belgische clubs :tongue2 ... Jumpers like this stuff |
|
|
| Bl@ckOut |
| man man, ik ben 't nu aan't beluisteren, ik lig hier strike :D |
|
|
| dj Elof |
Vorige zaterdag draaide Laurent Wéry "Wet" in de Carré, de opvolger dacht ik van "on the floor". Het dak eraf hoor...
Ook bij The Bitch Boys - Mind blowing of zoiets. Heb de CD single gekregen van NEWS, met de melding "top tune for the next weeks". Ik blijf het zeggen: als ik 's morgens door de kou in de file sta om te gaan werken bekruipt mij meer en meer het gevoel om vlug-vlug een nummertje met de woorden "suck, , " te maken. Als het tegenwoordig zo simpel moet gaan om een hitje te scoren :rolleyes: |
|
|
| Push2005 |
"Suck, , " i like the idea :D
Om je naam niet te bezoedelen: produce een plaatje; laat een vriend het releasen en vraag hem het geld door te storten |
|
|
| dj Elof |
| Awel Push2005, je wil niet weten hoeveel mensen mij al aangeraden hebben, "uit de business", om die weg in te slaan. En eigenlijk zou ik zo slim (of is het zo dom?) moeten zijn om dat te doen. Want zoals het er nu naar uitziet... |
|
|
| pooley |
Doet dat dan toch.
Tis wel natuurlijk meedoen met de meute muttes ma it's the bling dude !
:) |
|
|
| dj Elof |
Wim (Icone), where are you when we need you? Een lekkere vette jump plaat genaamd: The & Suck Club - You pussies should show some balls!
:tongue3 |
|
|
|
|