|
No more Release
|
View this Thread in Original format
| jp |
Release Magazine heeft haar laatste issue geproduceerd. Het voormalige ID&T Magazine is per direct opgeheven. De medewerkers van Release waren vandaag niet bereikbaar voor commentaar.
Release vormde nog maar een paar jaar geleden als ID&T Magazine één van de peilers van het ID&T imperium van Duncan Stutterheim. Het blad belichaamde naast projecten als ID&T Radio - later Slam FM - en ID&T Mobile één van de vele ijzers in het vuur van de Amsterdamse organisatie. De bergen leken tot in de hemel te rijzen.
Na een aantal tegenvallers besloot de directie van ID&T echter terug te gaan naar de "core business": feesten geven. Andere projecten, waaronder Release, kwamen op eigen benen te staan. Al snel is echter gebleken dat een blad als Release in de huidige vorm niet in staat is zichzelf te bedruipen. Binnenkort meer informatie en achtergronden over de teloorgang van Release.
Bron: djbroadcast
Roept u maar... |
|
|
| Djeebie |
| Weinig verrassend. Kwalitatief gezien absoluut geen hoogstaand blad. Af en toe leuke dingen, maar over het algemeen gewoon niet goed. Misschien een kwestie van persoonlijke smaak, maar waarschijnlijker een kwestie van lage kwaliteit. |
|
|
| franzelare |
duncan gaat ten onder!
slam fm weg bij ID$T nu release opgeheven.... what's next? |
|
|
| @win |
| Mooi! Ik was toch te lui om het blad op te zeggen. Is nu mooi voor me gedaan :p |
|
|
| Chicane |
| Vond het blaadje eigenlijk meer spam dan dat het entertainment waarde had. 3/4 van dat vod zat vol met reclame. |
|
|
| ZZandirt |
| ben ik de enige die dat blaadje nog nooit gezien heeft?? |
|
|
| MikeVee |
| :haha: Ze hebben het nog lang volgehouden. |
|
|
| Siesta |
| af en toe kocht ik het welleens, vond het altijd wel een leuk blad om ff door te bladeren |
|
|
| New Wave |
Is me collectie 'Thunder Magazine' trouwens een beetje geld waar dop dit moment? :p
Tja, het is lullig voor de mensen die er werkte en die hoopte dat het een succes zou worden maar Duncan heeft te groot gedacht. Met vele miljoenen kom je niet overal.
Volgende wat gaat stoppen is denk ik Innercity. Ook gaan ze denk ik stoppen met sponseren van autoracen en nog wat van die snowboard gastjes ofzo. Duncan heeft vast wel wat miljoentjes op een bankrekenings staan. Die zal niet in de goot belanden. |
|
|
| magrec |
| release was al een tijdje niet meer van id%t.. |
|
|
| Stephan B |
Zat er wel in. Toen ik in een maffe bui een abootje had afgesloten op Trance Energy in februari had ik in mei nog steeds geen nummer ontvangen. Toen eindelijk na wat gebel met die uitgever eindelijk alles geregeld. Maargoed, na een nummertje of 7 te hebben ontvangen is t nu ter ziele. Ja jammer van die paar euri's, meer kan ik er niet van maken :o
:D |
|
|
| Unique2701 |
| had t twee jaartjes gratis ontvangen omdat ik naar sensation ging en mysteryland.. voor een gratis blad is het best leuk :D maar meer niet, ga dr echt geen geld voor neertellen ofzo.. boeit me verder niet zo dat t nu opgeheven is :cool: |
|
|
|
|