| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני שם!
קניתי גם כרטיס באגאדיר ב60..הם אמרו שצריך להראות ת"ז בכניסה לאומן עם הכרטיס..נקווה שלא יעשו בעיות עם הגיל (זה ל24+ בעקרון).. אבל אם עד עכשיו לא היו לי בעיות באומן אני מניח שלא תהיה בעיה.....
ממי קנית כרטיס אילן?
דן? |
כן!
בטח צוחקים עלי עכשיו...:rolleyes: |
|
|