|
Blijf thuis! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hier is het juist ferm beginnen sneeuwen. Kmoet toch nog zeker naar het dorp, maar dat kappersbezoek zal ik misschien toch maar uitstellen :o |
het 'dorp', is da ni zo'n 200m van u? =p |
|
|
| Jasperovitsj |
Het dorp is zeker 800 meter ver :p
En de kapper ligt aan de andere kant van Wijnegem hé, een kwartier ferm doortrappen langs het kanaal. En met de vriestemeraturen, hevige sneeuw en de harde wind lijkt me dat toch geen strak plan :o |
|
|
| FUSyke |
| Bij ons sneeuwde het gisteren ook al en daardoor kon ik niet naar Clouseau gaan:whip: |
|
|
| Tiger777 |
| Blijkbaar kunnen ze in wetteren dan beter flitsen dan zout strooien :rolleyes: |
|
|
| Sh!fty |
| SNOWBALLL FIGHTTT:haha: |
|
|
| MikeVee |
Leuk weer toch?
Straks wat met de auto gaan rijden op verlaten plaatsen :tongue3 |
|
|
| CygnusX |
| Tis hier in het Noord-Oosten van't land ook al begonnen. De straten zijn al wit. Daar gaat de laatste avond café van 2005. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Hier valt er wat fijne sneeuw. Normaal moet ik straks gaan zaalvoetballen maar kzal er wss ni geraken :whip: :whip: |
Match afgelast, er is geen kat da erdoor geraakt. 't is hier precies Siberië buiten nu :rolleyes: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Bij ons sneeuwde het gisteren ook al en daardoor kon ik niet naar Clouseau gaan:whip: |
ksnap niet dat ge daarom kwaad kunt zijn. ge moet de weergoden juist bedanken hiervoor :toothless
in de noorderkempen ligt er nu toch ook al zo'n 2m ongeveer. |
|
|
| Tiger777 |
| keb juist de open haard aangestoken gesjellig:D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Bij ons sneeuwde het gisteren ook al en daardoor kon ik niet naar Clouseau gaan:whip: |
allejong ik ben door Wetteren gereden en met matige snelheid kon ge daar toch vlot door. En nekeer aant rond punt wast beter. |
|
|
| djcresto |
| ik ga sebiet gn kwissen, 3 km met de fiets, is nog just te doen denkek. |
|
|
|
|