|
Blijf thuis! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Toni_D2 |
| Ik ga toch proberen weg te geraken met de auto. Ik heb geen zin om de hele avond thuis niets te doen. Als het morgen ook zo'n weer is/was, dan ging toch ook iedereen weg. |
|
|
| pooley |
yeej leuven -> hoeilaart 1.5u en nen 360 op d'autostrade .....
kutnest ist ja |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Hier wordt geschaatst op straat. |
Hier wordt geskied in de straat ... da's omdat m'n gabberbuur weer jump aant spelen is en ik nie kan studeren :whip::p |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by djcresto
allejong ik ben door Wetteren gereden en met matige snelheid kon ge daar toch vlot door. En nekeer aant rond punt wast beter. |
Ik ben gisteren rond 18u door Laarne gereden en daar was het glijden over de straten. Ik ben dan maar bij mijn vriendin blijven slapen. En omdat ik niet meer moest rijden heb ik dan maar enkele glaasjes champagne en wijn gedronken:D Zelfs deze morgen was het nog glad in Kalken. Achteraf gezien was het op de grote banen nog goed te doen. Maar met mijn auto-ongeluk van een jaar geleden in gedachten, ben ik niet meer zo vlug om risico's te nemen. |
|
|
| Toni_D2 |
| ok, ik blijf thuis :tongue3 |
|
|
| pooley |
| Toni, tlukt echt wel ze, laat u ni kennen. |
|
|
| FredNova |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by pooley
Toni, tlukt echt wel ze, laat u ni kennen. |
Ja, komaan Toni. Wees toch niet zo'n watje. :rolleyes: |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ja, komaan Toni. Wees toch niet zo'n watje. :rolleyes: |
Haha, heb je wel een rijbewijs? |
|
|
| mellow_head |
| Ikke morgen op den trein :) as die rijdt tenminste :s |
|
|
| Gladius |
| wat een apenland is da hier toch eh. het sneeuwt is nen dag en het halve land staat op zenne kop |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Gladius
wat een apenland is da hier toch eh. het sneeuwt is nen dag en het halve land staat op zenne kop |
halve land? hele land!
ik mag mijn gig van vanavond ook op mijn buik schrijven |
|
|
|
|