|
Blijf thuis! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Haha, heb je wel een rijbewijs? |
Nee. Maar dat maakt jou niet minder een watje :p |
|
|
| InTeXoR |
hehe, net ff sigaretten gaan halen met de fiets, was al bij al nog best amusant, nie neergegaan en kging sneller vooruit als de meeste auto's :) in de movie max stonde ze wel nogal te kijke aangezien er een paar kilo sneeuw aan m'n kop hing maar bon :toothless
ik hou wel van wa chaos op de wegen ;) |
|
|
| pooley |
| toch maar is proberen. |
|
|
| Moondust |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Blijkbaar kunnen ze in wetteren dan beter flitsen dan zout strooien :rolleyes: |
DAS JUUST!!!
ben er zeker van dat ze zelf in de sneeuw aan 't flitsen zijn in wetteren, stel u voor dat er iemand begint te sleren en sneller dan 30 zou voorbijsleren...daar lachen ze in wetteren nie mee!!! :whip: |
|
|
| FredNova |
f*ck seg, waar stond mijn auto nu weeral... :nervous:

I know I know, flauw, maar tweer is ook flauw :rolleyes: |
|
|
| Real |
| Haha kvind em droog. :D |
|
|
| Gladius |
hehe met dit sneeuwweer ga ik altijd Calvin & Hobbes lezen. zalig toch =).
 |
|
|
| djcresto |
| Ben 3 km heen en 3km terug met de fiets erdoor gereden. Int oprijden rond 8 was het bijna nie te doen en zijn we halverwege zelfs afgestapt en te voet gegaan. |
|
|
| Bomar |
ale mannen,
das toch het tofste wat er is: in de sneeuw rijden met den auto:D
spijtig dat onze pa winterbanden erop heeft gelegd,
nu moet ik al moeite doen om te slippen
maar kvind het echt zalig om zo in de bocht weg te schuiven
(doe dat wel enkel wanneer er geen verkeer is) |
|
|
| pooley |
yeye elke keer wa op uwe frein staan, 'om te testen' :)
Tviel allemaal goed mee, twas zelfs nimeer aant vriezen! kutland ! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bomar
ale mannen,
das toch het tofste wat er is: in de sneeuw rijden met den auto:D
spijtig dat onze pa winterbanden erop heeft gelegd,
nu moet ik al moeite doen om te slippen
maar kvind het echt zalig om zo in de bocht weg te schuiven
(doe dat wel enkel wanneer er geen verkeer is) |
handfrein optrekken (lichtjes he ) |
|
|
| eieregooie |
| Sjonge jonge... aanstellers :toothless |
|
|
|
|