return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Blijf thuis! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Toni_D2
Haha, heb je wel een rijbewijs?

Nee. Maar dat maakt jou niet minder een watje :p
InTeXoR
hehe, net ff sigaretten gaan halen met de fiets, was al bij al nog best amusant, nie neergegaan en kging sneller vooruit als de meeste auto's :) in de movie max stonde ze wel nogal te kijke aangezien er een paar kilo sneeuw aan m'n kop hing maar bon :toothless

ik hou wel van wa chaos op de wegen ;)
pooley
toch maar is proberen.
Moondust
quote:
Originally posted by Tiger777
Blijkbaar kunnen ze in wetteren dan beter flitsen dan zout strooien :rolleyes:


DAS JUUST!!!

ben er zeker van dat ze zelf in de sneeuw aan 't flitsen zijn in wetteren, stel u voor dat er iemand begint te sleren en sneller dan 30 zou voorbijsleren...daar lachen ze in wetteren nie mee!!! :whip:
FredNova
f*ck seg, waar stond mijn auto nu weeral... :nervous:



I know I know, flauw, maar tweer is ook flauw :rolleyes:
Real
Haha kvind em droog. :D
Gladius
hehe met dit sneeuwweer ga ik altijd Calvin & Hobbes lezen. zalig toch =).



djcresto
Ben 3 km heen en 3km terug met de fiets erdoor gereden. Int oprijden rond 8 was het bijna nie te doen en zijn we halverwege zelfs afgestapt en te voet gegaan.
Bomar
ale mannen,

das toch het tofste wat er is: in de sneeuw rijden met den auto:D

spijtig dat onze pa winterbanden erop heeft gelegd,
nu moet ik al moeite doen om te slippen

maar kvind het echt zalig om zo in de bocht weg te schuiven
(doe dat wel enkel wanneer er geen verkeer is)
pooley
yeye elke keer wa op uwe frein staan, 'om te testen' :)

Tviel allemaal goed mee, twas zelfs nimeer aant vriezen! kutland !

domineesje
quote:
Originally posted by Bomar
ale mannen,

das toch het tofste wat er is: in de sneeuw rijden met den auto:D

spijtig dat onze pa winterbanden erop heeft gelegd,
nu moet ik al moeite doen om te slippen

maar kvind het echt zalig om zo in de bocht weg te schuiven
(doe dat wel enkel wanneer er geen verkeer is)


handfrein optrekken (lichtjes he )
eieregooie
Sjonge jonge... aanstellers :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement