|
ראש הממשלה עבר אירוע מוחי משמעותי...
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
נוראי פשוט...
יש לי דימום במוח
מחר לא משנה אם שרון יעבור את הניתוח הוא כבר לא יוכל להיות ראש ממשלה...
אני לא רוצה לחשוב בכלל מה יהיה לנו פה...מה יקרה לקדימה(לא שאני מצביע אליהם) ושוב ביבי ראש ממשלה...המצב לא טוב
רק שירגיש טוב |
|
|
| Glenn-Holmes |
ידעתי שמישהו יפתח על זה טרד
אז כל שנותר לנו הוא רק לשלוח איחולי החלמה מהירה לראש הממשלה...
לא משנה במי תומכים אם בכלל בפוליטיקה הישראלית לא חושב שיש חילוקי דיעות לגבי העובדה שכולנו כעת רק מקווים שהניתוח יעבור בהצלחה ושהוא יחלים במהירות האפשרית..
עד אז כנראה שאהוד אולמרט יהיה ראש הממשלה - נקווה שלא להרבה זמן...(ולא בגלל הבחירות אלא בתקווה להתאוששות מהירה מהצפוי של אריאל שרון) |
|
|
| m0sh |
| נראה לך שהוא יוכל לחזור לתפקיד...יהיה לו נכות במשהו... |
|
|
| epsilon1 |
עם הידע הדל שיש לי בתחום הנוירוכירורגיה, כשיש דימום פנימי בגזע המוח (במקרה וזה מה שקרה)
הפעולה שיש לבצע כדי לנקז את הדם והנזולים שנפלטו הוא מאוד פולשנית ואין איזושהי תרופה שתוכל לעצור את הדימום או משהו..
כשמבצעים פעולה פולשנית כזאת קשה מאוד שלא לפגוע במעטפת המוח, וככל הנראה ללא פגיעה במוח לא ניתן לצאת מזה.
על כל פנים איחולי החלמה לראש הממשלה.
edit:
עכשיו הבנתי שאין דימום בגזע המוח אז המצב הוא קצת יותר טוב (באופן יחסי)
ד"א אני לא מתיימר להיות פה איזה פרופסור לחקר המוח, זה פשוט ידע שיש לי |
|
|
| DjChook |
פאק זה ממש סטירה לפנים
וברור שעכשיו צריך לקוות לשלומו של מנהיג דגול
אבל באמת שאם מסתכלים בראיה מרחבית, זה הולך לדפוק את ישראל ולהחזיר אותנו לדעתי כמה שנים אחורה בזירה הבינלאומית. |
|
|
| KrazyDJs |
את האמת, נשמע קצת מפחיד אבל...
חודשיים לפני הבחירות
שלשרון יש הכי הרבה סיכויים
4-5 חודשים אחרי ההתנתקות
כשכל הדתיים מאחלים לשרון למות (פולסא דנורה אני וואן?)
יד אלוקים הייתה בדבר?
בכל מקרה איחולי החלה מהרה עוברים לאריאל שרון, שלא יהיה עוד ראש ממשלה בעתיד... |
|
|
| DvJ |
קודם כל החלמה מהירה .....
דווקא אותו אהבתי כראש ממשלה הוא הדבר היחיד הטוב שהיה מראשי ממשלה אחרים שהיו לנו בישראל בשנים האחרונות
ברק ביבי
וכמו שנאמר פה מקודם ראש ממשלה הוא כבר לא יכול להיות..... |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
כשכל הדתיים מאחלים לשרון למות (פולסא דנורה אני וואן?)
יד אלוקים הייתה בדבר? |
די לזיין במוח...מה הקשר אלוהים?!
הבן אדם בן 78 ושוקל איזה 120 קילו
זה לא בריא ורק בגלל זה הוא במצב הזה...לא בגלל "יהוה"
נו באמת ציפיתי ממך ליותר |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by m0sh
די לזיין במוח...מה הקשר אלוהים?!
הבן אדם בן 78 ושוקל איזה 120 קילו
זה לא בריא ורק בגלל זה הוא במצב הזה...לא בגלל "יהוה"
נו באמת ציפיתי ממך ליותר |
עזוב את העניין של לשפוט אותי, אתה לא מכיר אותי אז לא יודע בכלל מה ציפית ממני...
אני לא מזיין במוח, "צדיק באמונתו יחיה" (או איש איש באמונתו יחיה, איך שתרצה להגיד..)...אישית אני לא בן אדם מסורתי אפילו, אבל אני מאמין...מאמין בה', לא מאמין בשטויות של הפולסה דה נורה אבל, לדעתי, אתה לא יכול לבוא ולהגיד "זה לא בגלל זה, אין דבר כזה"... |
|
|
| DjChook |
בטח שהוא יכול להגיד.
אני מאמין בתקווה, שקוראים תהילים וזה, אבל לא בקללות |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by DjChook
בטח שהוא יכול להגיד.
אני מאמין בתקווה, שקוראים תהילים וזה, אבל לא בקללות |
בסדר, התכוונתי שלבוא ולשלול את זה על הסף כי הוא לא מאמין בזה זה טיפשי, כי באותה מידה יש אנשים שכן מאמינים בזה...
ושוב, כל אחד ומה שהוא מאמין בו..
אתה לדוג' הראת שמצד אחד אתה מאמין בצד ה"טוב" של העניין..יש כאלו שמאמינים בצד ה"רע"... |
|
|
|
|