return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Wat voor geluidsinstallatie heb je in je auto? (pg. 3)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
Edit op vorige post:

Brakke radio/cassettespeler vervangen door iets minder brakke Philips cd-speler die uit mijn broers vorige auto was vrijgekomen. Ietsje meer vermogen als output dus ook minimale toename van geluidskwaliteit. Maar nog steeds 10 jaar oud ofzo :D .
Djeebie
quote:
Originally posted by ZZandirt
moet altijd zo lachen als een broekie (wsl zònder rijbewijs)zoiets doordemandvallerigs zegt.

:conf: Hoezo is dat door de mand vallen? Wat een onzin. Ik ben het helemaal met Siesta eens.

Maar ik moet wel zeggen dat ik het mooi vind dat die jongens hun auto als hobby hebben. Ze zijn er vaak elke dag mee bezig om het voor zichzelf mooier te maken. In mijn ogen is het niet bepaald mooier alleen :p Waar zij denken dat ze een stoere en mooie auto hebben zorgt zo'n auto vaak voor hilariteit. Met zo'n brulaap en van die blauwe lampen onder of in de auto :D Schitterend.
jp
quote:
Originally posted by Djeebie
brulaap

Hoe groter de uitlaat des te beter (bij turbo auto's) vanwege de spoeling van de motor. Bij gewone atmosferische motoren heb je tegendruk nodig. Een sportuitlaat kost je meestal een paar pk, behalve als je de ECU aanpast.

In ieder geval klinkt het lekker en het scheelt boetes (door de herrie ga je langzamer rijden) :p

Die bodykits zijn stupid. Het moet wel functioneel zijn: een goede achterspoiler werkt echt :)
ZZandirt
quote:
Originally posted by Djeebie
:conf: Hoezo is dat door de mand vallen? Wat een onzin. Ik ben het helemaal met Siesta eens.

eeehrm:

ik ben het wel met hem eens, echter gaat het er hier om wat je in je auto hebt liggen... niet op je kritiek erop terwijl je zelf zwijgt over wat er in je auto ligt (of in mijn geval: lag). :D

dàt bedoel ik.....

als ie nou gaat zeggen dat ie een gloednieuwe golf v6 rijdt (30.000 km/jaar, met een aparte dynamo en accu voor zijn s.o.t.a. soundsystem, ingebouwd door pioneer zèlf.) ga ik mijn excuses maken.....

ok?
Djeebie
quote:
Originally posted by jp
In ieder geval klinkt het lekker

Nou daar zijn de meningen over verdeeld :p Als je nou een of andere sicke sportwagen hebt, maar een Corsa of Golf uitrusten met zo'n ding vind ik zelf eigenlijk maar lachwekkend. En als je een Golf V6 hebt met weet ik veel hoeveel pk dan is het zonde van je auto om zo'n brulaap eronder te gooien. Dat zie je gelukkig ook niet zo heel veel.

quote:
Originally posted by ZZandirt
eeehrm:

ik ben het wel met hem eens, echter gaat het er hier om wat je in je auto hebt liggen... niet op je kritiek erop terwijl je zelf zwijgt over wat er in je auto ligt (of in mijn geval: lag). :D

dàt bedoel ik.....

Mag een beetje offtopic nu ineens niet meer dan? :p Waarschijnlijk heeft hij zelf geen auto. In mijn ogen was het een comment dat prima paste hier, dus vond ik jouw comment een beetje overdreven.
ZZandirt
vind zijn bekkie te groot voor zijn leeftijd....

that's it.... that's all. denigrerend gelul over dingen waar hij alleen maar van droomt...

bah....

en jp... zo'n spoiler werkt alleen boven de 160..... dat weet je?

ach.... wat zeur ik.... dat WEET je :D (en dan ga je nòg geen KM harder.... je winterbandjes liggen wat stevigerderder op de weg dan. :)
jp
Hij houdt ook bij lage snelheden je achterkant schoon :o
Tom Lont
Als het een beetje normale spoiler is, kan dat heel leuk staan. Gaat er om dat het allemaal in verhouding is tot de rest van de auto. Sommigen hebben een schep van 15cm hoog op de achterklep, dat is pas lachwekkend :D
jp
Dat is pas een spoiler :D

ZZandirt
heb ik toch liever deze...: valt pas op als je 150 gaat rijden..

(vroeger had de citroen XM ook zo'n spoiler (beetje kleiner alleen)

jp
Vleugeldeuren erbij en je kan opstijgen
ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
Vleugeldeuren erbij en je kan opstijgen

deze heeft inderdaad de neiging om te gaan zweven, wil het verhaal.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement