return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Wat voor geluidsinstallatie heb je in je auto?
View this Thread in Original format
Tom Lont
Ben ik wel benieuwd naar :D
Freezel
iPod in de bus :D
jp
1x JVC cd/radio
2x Caliber woofer (deur) en tweater (raamstijl) 150W -stealth-
2x JVC 2-way speakers (hoedenplank) 150W -stealth-
1x Magnat subwoofer 600W -uitneembaar-
1x RTO 4 x 150W versterker -stealth-
1x Impulse versterker 1 x 600W -kofferbak-
Caliber 55A zekering, 12mm2 stroomkabels, triple coated RCA kabels, losse subsonic filters

Totaal: 600W RMS - 1200W max / 128db

Subwoofers leven meestal niet langer dan een maand of 4.
De rest van de set is 3 tot 6 jaar oud
De CD speler is eigenlijk aan vervanging toe maar goed het heeft geen haast.



Djeebie
Ik heb geen eigen auto, maar de stadsmobiel van m'n ouders heeft een oldskool cassettespeler met Villa 65 uitzendingen erin vastgeroest :cool:
Chicane
Radio Renault met 4x 20W speakers, en proud...
New Wave
Ik heb een zeer goedkoop Aldi cd/mp3-speler met daarbij een klein pioneer spekertje links en rechts een grote zelf in elkaar gebatste 3weg speaker. gaat loeihard en het kostte me geen drol. Moest het wel even balanceren maar d etechno klinkt zeer goed door de Clio. Bass doet het goed.
franzelare
vorige had ik volgebouwd

maar deze zit alles standaard op, maar wel lekker met bediening ingebouwd in het stuur :)
robin
quote:
Originally posted by jp
Subwoofers leven meestal niet langer dan een maand of 4.


:eek:

Uit zelfbescherming koop je geen 'betere'? :toothless

Afgelopen vakantie een heuze boom-box in elkaar gedecoupeer zaagt voor in de auto van een vriend :D Om 4 uur snachts dat ding dicht maken met epoxy hars :crazy: kneiterhigh van de dampen :disbelief
Siesta
moet altijd zo lachen als weer van die prototype hardcore noobs rondrijden, van die sjonnie autos enzo

-VW Golf
-MOH achterop
-Muziek knetterhard, lijkt stoer he
-Lelijk getuned meestal
-Liggen ipv zitten in de auto


*zucht* :D
jp
quote:
Originally posted by robin
Uit zelfbescherming koop je geen 'betere'? :toothless


JBL, Rockford, JL Audio of welk premium merk dan ook, de spreekspoel verbrandt toch wel. Magnat levert de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Loraine
quote:
Originally posted by Freezel
iPod in de bus :D


Weliswaar geen potje maar een Muvootje met de nodige herrie voor in de trein/tram
robin
quote:
Originally posted by jp
JBL, Rockford, JL Audio of welk premium merk dan ook, de spreekspoel verbrandt toch wel. Magnat levert de beste prijs/kwaliteit verhouding.


Er moeten toch wel subs te vinden zijn die.. wat jij ze dan ook aandoet W'el aankunnen :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement